2012-03-26

home sweet home

 Od tego się zaczeło..  jakies pół roku temu..  własne i gotowe do realizacji pomysłów.. było burzenie, budowanie od nowa  i dostrajanie do własnych gustów..  nie było łatwo.. ograniczony budżet nie ograniczał naszej fantazji.. wręcz ją stymulował ..  z pomocą przyjaciela  sami realizowalismy całe wykonczenie mieszkania.Aranżacji podjełam się sama.. ale bez męża i jego umiejetności nie dałabym rady.. Poniżej zdjecia przed.. i po najwiekszych pracach w naszym własnym M :)






i po...





14 komentarzy:

  1. super! będę na pewno zaglądać - fajne zdjęcia i to co na nich! piękne mieszkanie stworzyliście:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysia.. dopiero tworzymy .. ale ile radosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasno, przytulnie i skandynawsko. Na pierwszym planie to sofa HAGALUND?

    Pozdrawiam serdecznie!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. inspiracja były wnętrza skandynawskie.. mam syndrom braku światła.. uwielbiam jak jest jasno ..stąd takie wnętrze we własnym M :) i tak to ta sofa.. :) nie ma to jak oko fachowca ;)
    pozdrawiam
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie, a moje ulubione zdanie to: "ograniczony budżet nie ograniczał naszej fantazji"!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne to twoje mieszkanko! Jasno, przejrzyście i bardzo gustownie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne masz mieszkanko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie:) Jestem tu pierwszy raz i jest tak... świeżo i ładnie. Chyba zostanę na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie jasne, białe wnętrze ale raczej u kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Jestem pod dużym wrażeniem mieszkania...ta biel i "soczyste" dodatki :D Mi tez marzy się pomalowanie przedpokoju na biało(a właściwie to pawlacza, który jest w kolorze brzoskwiniowym :/), niestety nie udało się przed porodem, ale może teraz się uda - Córka spędzi dzień z Babcią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Duża kuchnia . To jest to co uwielbiam .

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne mieszkanko:) My jesteśmy na etapie z tych pierwszych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mieszkanko IDEALNE, pięknie uchwycone aparatem;* CUDNE

    Zapraszam na moje początki z blogowaniem:) No i na prawdziwie wiosenne CANDY:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)