2012-04-04

czerwono niebiesko

W ramach przygotowań świateczno- wiosennych , po zimie, w końcu wziełam sie za mycie okien.. Wybrałam świetny czas na to , gdyż mój mąż własnie miał ( i ma nadal) próbę z muzykami w domu.. Mycie okien i pisanie posta na bloga  z muzyką na żywo .. w latynowskich rytmach.... nie ma nic przyjemniejszego  :D




Ale dziś nie o tym chciałam.. od jakiegoś czasu chorowałam na ceramiczne miseczki które widziałam w wielu sklepach internetowych z rzeczami w stylu vintage i skandynawskim.Niestety ceny zwalały mnie z nóg.. Czasami jednak jak sie czegoś bardzo chce to los w tym sprzyja :) Nie tak dawno wybrałam sie na zakupy do przydomowego supermarketu i  jak rzadko to robie , przeszłam sie alejką ze szkłem i ceramiką . Ku memu zaskoczeniu znalazłam takie cuda jak poniżej i to za bardzo rozsądną cenę  ( mniej wiecej 3-4 taniej niż w necie ;p) i dodatkowe bonusy jak talrze  i miseczki w kropki  :) Stoją sobie więc te cuda na półce wyeksponowane by cieszyć me oczy  :D 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)