2012-04-06

Wielkanocne dekoracje

W tym roku w moim domu Wielkanoc w pastelach :) dużo błękitu , trochę różu i dużo bieli :)
W dekoracji domu dzielnie asystowała mi Rukutu..  co bedzie można zobaczyć poniżej :)











 Kurak miał stanąć na półce tylko na Święta.. ale tak się ładnie tam prezentuje, że bedzie całoroczny :)



Kwiatów oczywiście nie może zabraknąć :)



Dekoracja mieszkania  jest bardzo męcząca..  moja kotka padła  po całej akcji ze zmęczenia ;p



Wszystkim wizytującym tutaj życzę spokojnych , słonecznych i rodzinnych Świąt Wielkanocnych , oraz smacznego jajka  i mokrego dyngusa :)

6 komentarzy:

  1. Również zdrowych i spokojnych :)

    Przeurocze te Twoje jaja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie bardziej skupiam się na dekoracjach na boże narodzenie niż na Wielkanoc, jednak te na zdjęciach są bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory też bardziej poświecałam uwagę BożemuNarodzeniu jesli chodzi o dekoracje.. ale jakos tak na nowym mieszkaniu i z ciążowymi hormonami mam wenę twórczą.. i musiałam dać jej upust.. poza tym chciałam juz trochę wiecej wiosny w domu :)

      Usuń
  3. Easter inspiration! LOVE IT! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne pastelowe jajeczka! ;) Wesolych :) Pozdrawiam i zapraszam- może masz ochote się poobserwować? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)