2012-04-14

wzór na stół..

.. balkonowy. Zbliżają się ciepłe dni i przyjemność picia kawy rano na balkonie.. :) dla mnie to będzie nowość , bo nigdy nie posiadałam mieszkania z balkonem  i zawsze o nim marzyłam  :). Ponieważ wprowadzilismy się poźnią jesienią nie dane było mi  nacieszyć nim . Zbliża się sezon balkonowy,  więc trzeba się nim zająć. Mąż już posiał ziela , kwiaty a nawet warzywa i owoce   ( o tym bedzie w innym poście) , a ja zajmuję się stroną dekoracyjną. Po poprzednim mieszkaniu został  nam stół, który idealnie nadaje sie na nasz balkon. Oczywiście mam ochotę się nim "pobawić" ;) Wymyśliłam sobie , że na wierzch położę ( oczywiście z pomocą męża ;D ) kolorową ceramikę . Najpierw trochę się naszukałam tego co mi się podoba. Ponieważ moje mieszkanie jest białe z dodatkiem małych elementów czerni niebieskiego i czerwieni , chciałam przenieść te kolory także na balkon. Znalazłam ceramikę , która mogłaby się sprawdzić w mojej wizji.. za pomocą programu graficznego ułożyłam sobie kilka opcji wzorów na blat. Ciekawa jestem waszych opinii. Ja mam 2 swoich faworytów. Dół stołu i fugi między kaflami  będą  białe.

wzór  1





wzór 2



wzór 3



wzór 4



wzór 5



wzór 6 


 wzór 7


 wzór 8



 wzór 9


 wzór 10


 wzór 11

4 komentarze:

  1. ooooo - też ostatnio mam fazę na takie klimaty ale tylko w głowie, no bo nie da się w kołko zmieniac przestrzeni wokol siebie :-)

    osobiscie podoba mi się wzor 5 i 11!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze próbuje ciągle coś zmieniać.. ale to poczatek mieszkania wiec wiecej możliwości :) mój faowryt to nr 4 i 11 ;)

      Usuń
  2. no więc wyobraź sobie, że pisząc wczoraj ten komentarz - początkowo też wpisałam nr 4 i 11 ale ostatecznie zmieniłam na nr 5...

    4 też jest super, ale wg mnie 11 the best!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)