2012-05-14

coś niebieskiego , coś czerwonego cz 1

Nie było mnie trochę.. , ale powracam.. życie codzienne się o mnie mocno upomniało .. i to małe życie co jeszcze we mnie.
Ale nadrabiam..  choć tytuł coś niebieskiego mógłby się kojarzyć ze ślubem.. nie jest to ślubny post.. jest to dalsze odkrywanie  przed wami mojego M.  Był już post czarno biało ( tutaj ) o czarnych akcentach w  moim domu..
Dziś jest o dwoch innych kolorach, które goszczą w moich wnętrzach i się eksponują na tle bieli :)
Miałam zrobić post oddzielnie o czerwieni i oddzielnie o niebieskim.. ale sami zobaczycie ,że się nie da..
Oba kolory poprostu lubią być razem ;)

Poniżej kilka aranżacji i kadrów z różnych wnętrz  Mam nadzieję,że przypadnie wam do gustu :)





















i na koniec akcent ożywiony.. tu lekko uśpiony ;)


Jesli udało się wam dotrzeć aż do końca.. to dziękuje bardzo.. jeśli się podobało .. to jak sugeruje tytuł.. to jeszcze nie koniec ;) .. napewni powrócę do tych kolorów :)
A Wy jakie macie ulubione i akcenty kolorystyczne we własnych M ? :D



15 komentarzy:

  1. Hallo Iza,
    piekne zestawienie kolorow! Rzeczywiscie razem stanowia jedna calosc! Czesto mysle "marynarsko" jak jak widze takie zestawienie.
    U mnie, jak pewnie wiesz, przewaga bialego i czarne akcenty. Teraz wiosne lubie dodac jakis inny akcent kolorystyczny.

    Pozdrawiam serdecznie!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Dagi,
      bardzo lubię twój czarno biały dom :) u mnie też są takie akcenty.. jednak .. ja mam fioła na punkcie kolorów odkąd pamietam.. wiec monochromatyczne wnętrza choć bardzo mi sie podobają.. u mnie nie postały by długo takie .. bo napewno by jakiś kolor w końcu doszedł.. ;) i tak też jest w moim M.. ale mam wrazenie iż mimo zestawienia czerwieni z niebieskim , nie wyszło to bardzo marynarsko .. :)
      pozdrawiam
      Iza

      Usuń
  2. Bardzo, bardzo mi się podoba świat Twoich barw:)Nawet sukienke z profilu masz pod te kolory:)Kubansko-poludniowe klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zestawienia!! Mój Junior też będzie miał te kolorki, są śliczne. A zaczęło się od kocyka :D

    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to nasi synowie bedą kolorystycznymi "bracmi" ;)

      Usuń
    2. zobaczymy jak mi wyjdzie :) Pierwszy raz taka kombinację zrobię hehe

      Usuń
  4. Izuniu slicznie!!!! czulabym sie u was jak w 7 niebie przez ze kolorki, cieplo, widac milosc w kazdym szegole:-))) Uwielbiam taka ciepla atmosfere:-)))) Poprosze o wiecej koniecznie bo wiesz, ze ja tosssiam kolorki!:-)

    Pozdrawiam cieplutko

    Syl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syl :) dlatego ja też tak czesto do ciebie zaglądam i się zachwycam :) mamy miłość do tych samych kolorów :D i kotów ;)

      Usuń
  5. GREAT BLOG!! love it and i will follow
    lovely greetings :-) fräulein gerle

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie da sie tych kolorow rozdzielic;) Pieknie to u Ciebie wyglada:) Natomiast ja wlasnie bede pozbywac sie akcentow czerwonych w moim mieszkaniu, a na tapecie beda biele, beze, zloto i turkus. Na razie w fazie projektu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki zestaw jak planujesz też fajny :D ciekawa jestem efektów końcowych :)

      Usuń
  7. Podoba mi się:
    1. poducha w kwiatki
    2. rękawica kuchenna w babeczki
    3. miseczki w kropeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie mieszkasz :) U mnie królują szarości i pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie tu u ciebie! Zadomowię się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)