2012-05-15

daddy's little monster..

Dziś post trochę inny niż dotychczas.. i jeszcze  bardziej osobisty :) Otóż , dziś rano obudził mnie listonosz. Jednak nie byłam zdziwiona jego wizytą, ponieważ ostatnio  wykonałam kilka zakupów w necie i ich oczekiwałam . Jednak mimo to miałam ogromną niespodziankę :) Moja przyjaciółka od czasów studenckich, która aktualnie osiadła w Kanadzie przesłała mi mały prezent dla syna, który lada moment bedzie juz z nami..  Takie rzeczy potrafi tylko Ona... :D Karola raz jeszcze dziękuję :)  W liście od niej znalzłam 2 śliczne ciuszki dla malucha . Jeden z nich z napisem , który chwycił za serce przyszłego tatę..   "daddy's little monster".. ( i tytuł posta się wyjaśnił ;) )  




Cała sytuacja "natchnęła" mnie do posta, który pewnie będzie bardziej interesował mamy lub przyszłe mamy:) Posta o ubrankach dla dzieci  z zabawnymi hasłami .. 
Ja osobiście jestem fanką :)  W zbiorach ubranek , które dostałam  ( jestem za przekazywaniem ubranek dziecięcych - sama też przekażę dalej )  lub zakupiłam sama,  znalazły się jeszcze poniższe.. 







i  moje ulubione hasło w zasobach ciuszkowych  : 



i bonus. Synek mojej przyjaciółki ( tym razem z Polski) w takiej  "hasłowej" koszulce 

  

Ciekawa jestem waszych opinii i innych ubrankowych haseł dla dzieci , które znacie i lubicie :) bądź nie lubicie ;)



8 komentarzy:

  1. :-)), moje dziewczynki nosiły t-shirt z napisem "trouble is my middle name", to był mój ulubiony. Miały jeszcze bodziaka z napisem Little monster ;-)). Też jestem za przekazywaniem ubranek, sama tak robię i to propaguję, zatrzymałam jedynie kilka ulubionych niemowlęcych tak na pamiątkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trobule is my middle name :D fajny napis .. gorzej tylko jak się sprawdza w rzeczywistości ;)

      Usuń
  2. o świetnym pomysł na posta, też jestem za przekazywaniem ubranek :)
    Buziaki!!!

    i love mymmy :) hihih

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne koszulki, kiedy urodziła się moja córunia też dostałam paczuszkę od kuzynek zza oceanu, wszystko mi się podobało.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście mi się podobaja i to bardzo:)Fantastyczne:)skarpetki są boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio widziałam sporo ubranek z różnymi napisami, najbardziej zapadł mi w pamięć, coś w stylu: "Jak mama i tata mi nie pozwolą, to zapytam babci" ;)
    Moje miały głównie w stylu "córunia tatunia", "kocham mamę", ale też kilka ubranek ENDO (tu często trafiają się perełki tekstowe ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)