2012-05-23

kleimy tasiemki

Do dzisiejszego posta zainspirował mnie post  i candy na blogu , który wieszkość z was zna.. ( jak nie warto poznać)  . Mówię o blogu  Lawendowy dom od kuchni  i poście z candy który znajdziecie pod linkiem. Beata pokazuje jak zrobić girlandę z samoprzylepnych kolorowych tasiemek i przy okazji rozdaje kilka. Pomysł z girlandą jest super :) Ja sama mam bzika na punkcie kolorowych tasiemek. Do tej pory tylko tych zwykłych materiałowych ( co mozna było zobaczyc na kilku ujeciach na blogu ) . Jakis czas temu przeszukując internet natknełam sie własnie na kolorowe tasiemki samoprzylepne i zapałałam do nich miłością ;)  Ok 2 tygodni temu przyszły do mnie pierwsze kolorowe ruloniki. Początkowo nie miałam na nie konkretnego pomysłu.. ale do czasu ;)
Moje kuchenne otwarte półki  dostały nowe szaty ;)
Ciekawa jestem jak wam się podoba takie zastosowanie tasiemek i jakie wy macie na nie pomysły ?

tasiemki , które zakupiłam oczywiscie były w kolorach czerwieni i granatu.. choc podobały mi sie prawie wszystkie ;)



tak wyglały połki "bez tasiemkowych ubrań"


a tak po "metamorfozie "

 i parę zbliżeń :






W trakcie tworzenia dzisiejszego posta  , dotarła do mnie przesyłka z allegro .. a ponieważ kolorsytycznie i wzorniczo wpisuje sie znakomicie w dzisiejszy temat , pstryknełam na biurku parę fotek :)



Już sie nie mogę doczekać co z tych materiałów zrobię :D Napewno bedzie o tym post :)  Biały materiał w gwiazdki bardzo kojarzy mi sie z Syl  z bloga  Syl loves.. ..  więc  dedykuję go tobie  Syl :)

O poscie o nowych szatach przewijaka dla malucha nie zapomniałam.. ale czekam jeszcze na jedną rzecz , aby pokazać wam go w całej okazałości ;) Mam nadzieje ,ze bedziecie cierpliwe :) Napewno wynagrodzę wam to dużą ilością zdjęć.

Na koniec jeszcze oficjalnie u mnie na blogu chcę podziekować Lou za piękny post o moim M  :)  

Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających  :D

33 komentarze:

  1. Pomysł na tasiemki super...właśnie zapisałam się wczoraj na candy w lawendowym...mam juz pomysły na ich wykorzystanie;)) materiały super!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. te taśmy są świetne i u Ciebie znalazły zastosowanie :), podoba mi się Twój klimat, niemal ocieka kolorem :), ale tak pozytywnie wibrująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tasiemki są sliczne i super pomysł:)A Ty Kochana mi nie dziekuj, to ja dziekuje Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to sobie podziekowałyśmy i jest remis ;)

      Usuń
  4. Tasiemki mega. Ale nie mogę się jak zwykle napatrzeć na Twoje zdjęcia :)
    Buziaki
    Oliwka

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Izuniu, post u Lou jest swietny a interview z Toba bardzo sympatyczne! Cudownie wykorzystalas tasiemki! Poleczki dostaly fajnego akcentu! Jejku dziekuje za dedykacje:-))) jestes kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syl nie ma za co z tą dedykacją.. poporostu te kolory i gwiazdki to czesty motyw u ciebie na blogu :) i tak mi sie kojarzysz ;)

      Usuń
  6. Jakie cuda u Ciebie!!! Ja też mam te szałowe tasiemki (tylko w innych kolorach) i ciągle coś nimi oklejam, przyklejam... taką dają radość :) Półeczki w nowej szacie wyglądają świetnie! A nowe materiały - bomba! czekam z niecierpliwością co z nich uszyjesz :) (też miałam skojarzenia z Syl) :)
    Widziałam artykuł na Lovingit :) - jeszcze raz powtórzę: Rewelacyjnie urządziłaś swoje mieszkanie! Gratuluję pomysłu i gustu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elle dziękuje :) i podzielam radość klejenia tasiemkami :D

      Usuń
  7. Świetny pomysł z oklejeniem brzegów półeczek, wyglądają bardzo ładnie, ach te tasiemki, wszyscy już je mają oprócz mnie... ale zwykłe zbieram od dawna, myślałam, że tylko ja mam takiego bzika ;)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bziki chodzą co najmniej parami jak nie tuzinami ;) a co do tasiemek to ja kupiłam je tu : http://dekoracyjnatasma.pl

      Usuń
  8. Post u Lou super :) -ma talent :)
    Pięknie wykorzystałaś tasiemki w Twojej kuchni :)
    Materiały pasują kolorystycznie. Ciekawe co z nich wyczarujesz :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahhaha dzięki Ada:):):)

      Usuń
    2. Ada .. jeszcze nie wiem co z nich zrobie.. mam kilka pomysłów.. ale za mało materiałów na wszystkie wiec muszę sie zdecydować na kilka tylko .. a to trudny wybór ;)

      Usuń
  9. Popieram..post o Twoim M super:)
    Pomysł na wykorzystanie kolorowych tasiemek bombowy...musze ich poszukać...można je wykorzystać do dekoracji szklanych butelek, jednolitych wazoników, ramek na zdjecia, albumów, puszek i innych...wiele rzeczy przychodzi mi do głowy:)
    Kolory swietne:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to jest własnie fajne w tych tasiemkach.. mają milion zastować.. tylko wyobraznia nas ogranicza :)

      Usuń
  10. ;) bardzo ładnie to wygląda :) i na tych półeczkach trzymasz rzeczywiście miseczki, kubki itp? Podobają mi się otwarte kuchnie, ale boję się niepraktyczności... wiecznego kurzenia się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) tak półka wyglada dokładnie tak jak na zdjeciu. Wiekszość rzeczy mam w pozamykanych szafkach, ale nie mogłam sobie darować otwarytych połek na kolorową ceramikę :) moze mało praktyczne.. ale bez przesady :)

      Usuń
  11. podziwiam Twoją konsekwencję kolorystyczną!

    czekam na relację co to będzie z tych tkanin ...

    a tą kolorystyką, zainspirowałas mnie w tym własnie momencie do wykorzystania włóczki w kolorach granatu, bieli i czerwieni .... - może wydziergam coś, co Ci się spodoba!


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thymka :) kuszą mnie czasami inne kolory.. ale staram sie zeby pasowały mimo wszystko ;) narazie bazuje na tych .. pewnie z czasem ich przybedzie.. ale to jak te mi sie juz bardzo opatrzą ;) urozmaicam sobie je intesywnoscią barw.. od ostrych przez pastele :)
      Jesli kocyk dla króliczka był inspirowany tymi kolorami.. to juz ci napisałam ze piękny :D

      Usuń
    2. nie o kocyk dla królika chodziło tylko o girlandę, którą właśnie skonczylam i umieściłam na blogu - i teraz zapraszam Cię do siebie na oglądanie :)

      Usuń
  12. ojej... ale u Ciebie zawsze pięknie :) wiesz... zaraziłaś mnie tą kolorystyką :) jest wspaniała i bardzo uniwersalna, udowodniłaś to w pokoju dziecka! :)

    P.S Przepraszam, za moją długą nieobecnośc, ale jestem w trakcie przeprowadzki na drugi koniec Polski, bo dostałam tam prace i trochę nie mam dostępu do internetu :( obiecuję że się poprawię! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D :D miło czytać takie rzeczy :D bardzo miło :) i cieszę sie ze zarazam takimi rzeczami a nie wirusami ;)

      trzymam kciuki zeby sie wszystko udało z przeprowadzką i nową pracą.. ja pewnie tez za jakis tydzien znikną na trochę bo juz mnie wsadzają do szpitala .. chce czy nie mam rodzic.. :)
      i tez bede nadrabiac pozniej w wolnej chwili miedzy karmieniami i snem ;)
      pozdrawiam :D

      Usuń
  13. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Tu jest po prostu pięknie.
    Tu, czyli na blogu i tu czyli u Ciebie (zdjęcia).
    Jak ja kocham takie inspiracje i ludzi z wizją, smakiem, pomysłem i konsekwencją!

    A teraz trzymajcie za mnie kciuki, żeby mnie zazdrość nie zjadła, uh!
    ;)))

    Serdecznie pozdrawiam i z przyjemnością podziwiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. az sie zaczerwieniłam od tych komplementów :D ale przynajmniej jestem pod kolor mieszkania ;)
      Miło mi bardzo cię tu goscić :)
      pozdrawiam ciepło
      Iza

      Usuń
  14. Świetny pomysł:) robisz cudowne zdjęcia:) ale weryfikacja obrazkowa to nie jest coś, co pozwala rozkoszować się urokami bloga:((((

    OdpowiedzUsuń
  15. Lili , czegoś Ci brakuje u mnie na blogu ? ciekawa jestem opinii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie kochana,Niczego nie brakuje, jest świetnie:)))
      tylko jak mam wpisywać te litery gdy pisze komentarz, to raczej wolę nic nie pisać:(
      weryfikację obrazkową można wyłączyć w ustawieniach, wtedy więcej osób chce coś skrobnąć pod postem:)))

      Usuń
    2. a wiesz,ze wydawało mi sie ze to wyłączyłam.. ! idę w takim razie poszukać w ustawieniach ;) tez za tym nie przepadam jak piszę u innych blogowiczek :D

      Usuń
  16. Świetna półeczka po liftingu :)))) Cudne zdjęcia! Zawitałam do Ciebie po raz pierwszy i zostaję na dłużej :)))) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam serdecznie w takim razie i mam nadzieje,ze bedziesz sie tu dobrze czuła odwiedzając mnie na blogu :D

      Usuń
  17. ależ tu fajnie u Ciebie, zostaje i koniec :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)