2012-05-19

poduszkowy dzień

Jak już wspominałam w poście o poduszkach  (tutaj ) uwielbiam poduszki .. ale często jest tak ,że te które mi się podobają mają ceny , które rzucają mnie na kolana.. :) Dlatego szyje sobie je sama :) Od czasu do czasu nachodzi mnie ochota na nową poszewkę i siadam do maszyny ..  tak też było i dziś :)  A ponieważ najbardziej ze wszystkiego lubię robić zdjęcia, więc trochę ich poniżej znajdziecie.. Mam nadzieje ,że was nimi nie zanudzam :)

trochę "aranżacji" przed szyciem ;)




"shot" w trakcie


i efekt końcowy  :)
biała  poduszka towarzysząca dzisiejszemu "wyrobowi" też jest mojego autorstwa :)

i jeszcze mała poduszeczka w bonusie :)


Te kolory dziś dały mi dużo energii, dlatego nie mogłam sie powstrzymać aby wstawić aż tyle zdjeć.. mam nadzieje,że mnie rozumiecie :)

20 komentarzy:

  1. Iza, oczywiście, że rozumiecie :)
    Piękny jest ten niebieski kolor.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia! Piękne, elektryzujące podusie.. no i to autko :) zakochałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedziałam,że autko wpadnie ci w oko ;)

      Usuń
  3. Ja na chwilke tylko zagladnelam do kompuetra, ale nie moglam powstrzymac sie, aby nie napisac komentarza. Super poduszeczki, uwielbiam te Twoje kolorki:)czekam na relacje z przewijaka:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lou .. bedzie niedługo :) męzowi dziś się kończy tour kocertowe i bedzie mógł dokończyć moje dzieło ,żeby było kompletne i zebym mogła je pokazać ;) Czyli na dniach bedzie wpis i przewijaku :)

      Usuń
    2. Ja też czekaam!! w końcu mam zrobić to samo, jak czytała u Lou hahaha

      Cudowne poduchy :*

      Usuń
  4. Izuniu pieeekne kolory i energia:-)) ale wiesz, ze ja uwielbiam twoj styl i fotki:-) A szwaczka tez z Ciebie niezla!!!!!:-))) Ningdy nie zanudzasz, ja tam z przyjemnoscia wiecej!
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia, piękne poduszki, aż poczułam wenę, żeby coś pozmieniać w domu:) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się,ze Cię natchnęłam tym postem :D

      Usuń
  6. Witam Cię serdecznie, jestem tu pierwszy raz. Jak to zwykle bywa, twój blog znalazłam przypadkiem i od razu przypadł mi do gustu. Właśnie obejrzałam go w całości i jestem pod wrażeniem twoich zdjęć i wystroju twojego domku. Będę tu, do ciebie często zaglądać. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwoja..
      serdeczne zapraszam :) zawsze bedzie miło cię tu gościć :)

      Usuń
  7. masz super materialy ;) tez jestem fanka podzuszek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większość materiałów to Ikea.. po przeszukaniu sieci.. są najtańsze, dobre jakościowo i mają fajne wzornictwo i kolory .. trochę też z allegro.. ale tam już drożej :)

      Usuń
  8. wychodzi, że wszystkie mamy do nich słabość :), ale Ty masz usystematyzowane materiały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przejrzałam całego bloga z wypiekami na twarzy. Jestem w trakcie remontu własnego mieszkania i własnie tak bym chciała :) własnie tak wspaniale, świezo. Czy moglabym wiedziec skad te wieszaczki?:)Pozdrawiam KArolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina ,
      dzieki za wytrwałość w przeglądaniu bloga :) Trzymam kciuki za udany remont. A wieszaczki kupiłam juz jakis czas temu we Flo . Tam asortyment sie dosc czesto zmienia i ostatnio takich nie widziałam.. ale wracają co jakis czas podobne.. generalnie warto zajrzec do tego sklepu.. ja wczoraj miałam kilka fajnych łowów tam co juz niedługo pokarzę :D
      pozdrawiam
      Iza

      Usuń
  10. Hej Iza!! :) Jestem tu po raz pierwszy, ale będę od dziś już zawsze! :) Widzę, jak wiele mnie ominęło ;) Prowadzisz piękny inspirujący blog, pełen przyjemnych wnętrz i super dekoracji! Przy okazji gratuluję "brzuszka"! :) Niebawem na zdjęciach pojawi się Brzdąc ;) Pozdrawiam serdecznie i przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malina ,
      dziekuje za odwiedziny :D i zapraszam dalej. Miło mi ze inspiruje kogos moim M i tym co robię :)
      pozdrawiam ciepło równiez
      Iza

      Usuń
  11. Ja tez jestem maniaczka poduszek :-)). Mam ich niezliczone ilośći -ciekawe czt to juz jakiś "...holizm"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to poprostu pozytywne zakrecenie :D

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)