2012-05-26

sezon truskawowy ..

Czas zacząć sezon na polskie truskawki :) Te z Hiszpanii i innych cieplejszych krajów już zajadam od jakiegoś czasu.. ( ciążowe zachciewajki ), ale to nie to samo co zakup 2 kg w łubiance od pani ze straganu :) 


                ( akurat aparat miałam gdy pani sprzedawała ze skrzynek..  ale też polskie ;) )

Sezon z polskimi truskawkami zaczełam oczywiscie od standardu czyli z jogurcikiem i cukrem.. ale zaraz w nastepnej kolejnosci zrobiłam koktajl bananowo truskawkowy :D




jak widać.. długo nie postał.. ;)

A  jakie są wasze ulubione  truskawkowe  "dania" ?


Ponieważ juz jest Dzień Matki to  chciałabym  wszystkim mamom , tym które już są nimi i tym które lada moment będą ( a wiem ,że trochę blogowiczek takich tu jest ;) ) życzyć   WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO I DUŻO RADOŚCI Z KAŻDEGO DNIA  :D




a na sam koniec  mały  podgląd z kolejnego posta.. który napweno już będzie o przewijaku.. bo dziś w końcu po wielu przeszkodach doszedł brakujący element układanki ;)


koktail był tak dobry ,że w trakcie pracy ryzykowałam ewentualne wylanie go  na materiał.. ale  jest ryzyko jest zabawa ;)  całe szczescie obyło sie bez wywrotek :D



24 komentarze:

  1. ja jeszcze polskich nie jadłam w tym roku...
    ale już niedługo, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. me gusta mucho tu blog ! Y los colores de tu alma me gustan tambien ! ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. truskawki, ciążowy chleb powszedni hehehe. Ale pięknie wyglądają te na straganie.

    Iza!! czekam i czekamy!! nie masz sumienia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Kasia, to moje must have ciazowe:)wlasnie zajadam się nimi na sniadanko:)hahahaa Ten koktajl teraz chodzi mi po glowie:)Niedlugo beda tez czeresnie:)hahahaaha mamy te swoje zachciewajki:) ja np. wcozraj lecialam po oliwki...nigdy ich nie lubilam, ale w ciazy pare razy już mnie wzięło na nie:)

      a propo's przewijaka, oj nie masz sumienia, nie masz:)buziaki dziewczyny i wszytskiego naj w dniu matki:)

      Usuń
    2. Wszystkiego dobrego przyszłe mamusie :)
      :**

      Usuń
    3. wiem , wiem z tym pzewijakiem sie schodzi bo chciałam go pokazac w całej okazałosci , nie tylko pomalowany ;) a że czekałam dłuzej niz miało być na meteriał to niestety.. się przedłuza.. ale jak obiecałam , nastepny post juz o przewijaku :D

      a co do zachciewajek ciązowych.. przez cąłą ciąże chodzą za mną maliny.. mam nadzieje,ze nie minie mi po porodzie.. bo dopiero wtedy bedzie sezon ;)

      jeszcze raz wszystkiego NAJ w "juz" naszym dniu dziewczyny :)

      Usuń
    4. No właśnie, a D. mówi, ze jeszcze nie mój dzień w tym roku. myślałam, że żartuje a on tak poważnie buuu...

      Co do przewijaka racja, pokaż w całości wtedy dopiero padniemy!! już sobie wyobrażam że zmieni się cała koncepcja hahaha :D

      Zachciewajki, hm... no może troszkę mam czasami, ja truskawki wcinam na żelazo, przecież szpinaku codziennie jeść nie będę, A truskawki i owszem :D

      Buziaki odpoczywajmy, bo miła pogoda!! tak przyjemnie i nie za gorąco!!! :D

      Usuń
  4. Ale smakowite fotki! A ja wlasnie przed sniadaniem a tu takie pysznosci, szkoda, ze nie mam truskawek. My tu mamy u nas na obrzezach miasta takie pola na ktore jezdzimy i zbieramy sami, kilogram kosztuje grosze a truskawy sa przepyszne, mozna tez jesc z grzadki ile sie chce a reszte do koszyczka i do domku, ojjj juz nie moge sie doczekac!! Izuniu jako przyszlej mamie zycze Ci wszystkiego naaaaaaaaaaaj z okazji dnia mamy! Buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super sprawa tak jesc z krzaka i zebrac sobie takie jakie chcesz :D niestety u nas nie ma takich rarytasów :) czasami jak w czerwcu pojadę do dziadka to mogę cos takiego zrobic.. ale w tym roku to raczej nie wykonalne ;)
      dziekuje za zyczenia Syl :)
      buzka

      Usuń
  5. Truskawy przepiękne!
    Czekam na przewijak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszności...piekne truskawkowe zdjęcie...az pachnie;))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. :) ja nie przepadam za truskawkami, ale odkryłam świetne ich połączenie z... lodami ;D miksuję zatem truskawki z lodami śmietankowymi, waniliowymi i takimi w tym stylu :) powstaje shake moich marzeń :) mniam! Polecam! Smacznego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmmm normalnie w poniedziałek biegnę po lody i truskawki ... ( jutro wszystko pozamykane) .. ale mi smaka narobiłas :)

      Usuń
  8. Oj truskawki..to była też moja ciążowa zachciewajka....zjadałam je kilogramami...najczęściej z jogurtem właśnie...:)
    Wszystkiego Najlepszego :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. bez ciąży kilogram z cukrem i śmietaną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Truskawki truskawakami... ale Twój blog... mnie zachwycił! Pięknie pokazujesz kolory. Wszystko czyste i pachnące praniem suszonym na słońcu...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) na punkcie kolorów mam bzika ;)

      Usuń
  11. Mniam, mniam truskaweczki:) U mnie kroluja koktajle i makaron z truskawkami:))) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia i te kolory.
    Nigdy mnie jakoś nie ciągnęło do truskawek ale powoli się przekonuję.
    Takich pięknych świeżych bym sobie zjadła...

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny blog ! Czemu mnie tu wcześniej nie było ! :)

    Wczoraj też były u mnie truskawki :) A na obiad oczywiście naleśniki z nimi ! :D
    Pozdrawiam ,
    Maedlein ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie tu u Ciebie :) Trafiłam całkiem przypadkiem ale już będę stałym gościem :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika
    A truskawki uwielbiam, od kilku tygodni całą rodzinką pijemy koktaile ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co za piękne miejsce, zapowiadam częste wizyty i pozdrawiam truskawkowo. Zdjęcia cudne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)