2012-06-05

home office

Ponieważ robię dużo różnych rzeczy.. biurko i kąt do pracy jest mi niezbędne. Niestety oddzielnego biura mieć nie mogę bo mi metraż mieszkania na to nie pozwala.. Dlatego w naszej sypialni niedaleko drzwi balkonowych "przycupneło" małe biurko :) Małe ale bardzo je lubię :)
Nad biurkiem jeszcze do niedawna nic nie wisiało.. choć cały czas intensywnie myślę ..co by tu...
jedna wizyta w sklepie Flo.. i pierwsza zawieszka już jest :)  Oczywiscie z czasem bedzie wiecej  , może sie zmieniać itp.. ale mój  home office nabiera kolorów :)

wczesniej było tak :



a teraz jest tak :


OFFICE :) teraz przynajmniej wiadomo co gdzie i jak ;)  mała rzecz a cieszy :D  
( brak laptopa jest przypadkowy.. urzędował na stole w salonie w trakcie robienia zdjęć ;) )
We Flo zakupiłam jeszcze jedną zawieszkę w podobnym stylu na klamkę na drzwi :)  Zawiesiłam ją na drzwiach do sypialni ( i office)  .. Biorąc pod uwagę ,że lada moment bedzie z nami dziecko.. może nam sie za jakiś czas przydać.. musi się tylko mały nauczyć czytać i to po angielsku ;) 



do następnego posta i wizyt u Was : ) 


18 komentarzy:

  1. Prawdziwe biuro, nie przeszakdzać;))) dzięki kolorystyce super się wpasowało...ja dla odmiany biurko w sumie tylko do celów komputerowych, ponieważ mam stacjonarny, mam w ''salonie''... nie bardzo mi pasuje, czas pomyśleć o laptopie;)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie widziałam Cię u Lou, i pytam, co TY tu robisz??? Mam nadzieję, że wszystko ok u Ciebie. Dziś rano myślałam czy to już hihi. A tu nowy post!!! Promieniejesz! :P

    Nie znam tego sklepu, kiedyś Lou mi wspominała, widzę, ze fajne rzeczy, muszę się wybrać jak już będę "po".

    Trzymaj się Iza!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Iza oczywiścienapisy sa fenomenalne;)uwielbiam je:)ja i tak mysle,ze Ty w koncu zrzeygnujesz z tej ksiegowosci i zaczniesz robic artystyczne rzeczy:)serio:)wiec office sie przyda;)pozdrawiam Ciepło i 3maj sie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) piękna metamorfoza!
    zawieszka office jak i ta na drzwi są świetne:) W ogóle bardzo lubię Flo, bo można znaleźć tam wiele ciekawych przedmiotów, które nadają wnętrzu niepowtarzalny klimat. super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kącik do pracy, bardzo mi się podoba :) Mam nadzieję, że w przyszłym domu też mi się uda wygospodarować trochę miejsca i stworzyć coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawieszki masz fajne, a kącik do pracy uroczy :)Te kolory tworzą fajną czystą przestrzeń i nadają ciepła. Trzymaj się ciepło Mamuśko ;) Kto wie, może Twój Dzidziuś będzie super zdolny, oby zrozumiał co tam jest napisane :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny Office sobie wykombinowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super te zawieszki. :)
    A Ty, w domu?! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w szpitalu .. ale dzis mam laptopa ... jeszcze dwupak.moze do piatku :)

      Usuń
  9. :) mnie się podobają obie wersje :) a zawieszka na drzwi cudowna!!! :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli w szpitalu jestes?? Tak myslalam. Wracasz do domu czy to JUZ? :)
    OFFICE jest swietny a tabliczka baaaardzo mi sie podoba i kombinuje taka tez zrobic, bo planuje obecnie pokoj syna i snuje juz plany i przygotowania. Ten sklep to w Polsce? Nie znam cos. Moze nie musialabym robic tej tabliczki?
    Kacik wyszedl swietny, bardzo mi sie podoba i jestes wierna swojej kolorystyce. Na bialym wszystkie Twoje kolory prezentuja sie niesamowicie pieknie.

    Do niedlugo, cokolwiek robisz w szpitalu zycze Ci wszystkiego dobrego!

    Dagi

    Kupilam Teleobiektyw! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciągle trzymamy kciuki za Was !
    A co do zakupów we Flo- bardzo udane !
    Jak to wszystko pięknie wyglada na tle tych białych ścian- moje marzenie to takie mieszkanko na przyszłość ! ;)
    Życzę zdrówka, trzymaj się ;>
    Maedlein ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kącik do pracy :) z tą tabliczką wygląda bardzo klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, to może już dziś?:):):)trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też trzymam kciuki, chyba już?! Wiem, że to teraz najmniej ważne, ale mini biuro wygląda pięknie! Powodzenia!!!!!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Biuro lekuchne:) a zawieszki świetne:)
    Trzymam kciuki...:)
    p.s. - wskoczyłam wreszcie do obserwatorów:)co mnie cieszy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)