2012-06-14

new man in my life

Witam wszytskich zaglądających ponownie. Dziękuje za wszystkie wpsiy. Bardzo miło mi się je czyta :)
Od kilku dni spowrotem w domu  , który jest bogatszy o nowego lokatora :)
Nowego mężczyznę mojego życia :) Yosiel już jest z nami :)
Radość ogromna.. i brak czasu na nudę.. ale to każda z was która jest mamą wie bardzo dobrze wiec nie będę sie rozpisywać :)

Zanim wam przedstawię moje maleństwo , które napewno nie raz się pokaże tutaj na blogu ( w końcu dziecko mamy fotografa.. zdjeć będzie miało w nadmiarze ;) ) pokażę wam parę zdjęć  zrobionych 2 dni przed szpitalem.. na ok 1,5 tyg przed porodem wykonanych przez mojego kolegę fotografa Radosława Pasterskiego . Zdjecia były robione u nas w domu więc bedzie też trochę  wnętrz ;)









 Teraz mogę wam przedstawić tego brzdąca co powyżej siedział w brzuchu i tańczył tam  tańce wygibańce ;)
Moja kryszyna Yosiel i dumny tata :)










Do zobaczenia w wolnych chwilach.. a blogowym przyszłym mamom życzę tak lekkiego porodu jak mój :)


53 komentarze:

  1. GRATULACJE ! ! ! Witaj na świecie Maleńki :)
    Wyglądałaś ślicznie przed porodem :), a teraz pewnie kwitniesz :), piękne te Wasze kąty, kolory dla oka i duszy ;)
    Najlepszego Waszej Trójce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy, cudowny!:):):)Kiedy dokładnie urodziłaś? w piątek podczas meczu Grecja-Polska?:):):)Gratuluję i nie mogę się doczekać zdjęć i opowieści:)Buziaczki:)tesknilam za Toba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie.. mały był wołany na świat w sobotę.. poszło szybko 4,5h i po bólu ;) Będę do was na blogi wpadać , tyle ze mniej intensywnie .. no i mój blog tez ciut zwolni tempo ;) ale nie będzie zastoju :)

      Wielkosc brzucha nie ma sie ni jak do jakości porodu ;) najważniejsze to pozytywne podejscie .. Bałam się owszem.. jak to nieznanego .. ale chciałam juz mieć to za sobą wiec skupiłam sie na tym zeby jak najszybciej to przejsc ;)
      życzę ci mało bólu i dużo radości :)

      Usuń
    2. Ale fajnie:):):)A Twój mąż wniebowziety:)cudowne zdjecia mają chłopaki!
      Oj oby się spełniło:)Ja mozliwe,ze bede miala cesarkę, bo robili prognozy i mala prawdopodobnie bedzie wazyc 5 kilo:):):)ja tez tyle wazylam przy porodzie;)Melania będzie wielka!:)

      Usuń
    3. ojoj.. to Melania bedzie 2 razy wieksza niż Yosiel.. To rzeczywiscie cesarka bedzie dla ciebie i dla małej najlepszym rozwiązaniem.

      Usuń
    4. ach chudzinka sliczna:)

      Usuń
  3. Bardzo się cieszę:)I juz sama nie moge sie doczekac:)Ja mam wiekszy brzuch niz Ty mialas przed porodem, nie wiem co to będzie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie martw się tak!! ja mam duży brzych, ale to tylko do wzrostu, póki co już nie ma gdzie rosnąć a dopiero 32 tydz. Przewidywana cesarka, no za mała jestem....
      Życie.

      Czas pokaże. Jak widać mały bobas też nie jest bezproblemowy haha

      Usuń
  4. Piekne zdjęcia:) Malutki jest prześliczny:) a domek mmmm:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dzielna mamo! Synek uroczy wiadomo :). Czuje się radość na tych zdjęciach.
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  6. no jest piękny !!!! i podobny do Ciebie ! łap chwile bo moja kruszyna, dopiero co rodzona a już ma 8 miesięcy. Pozdrawiam ciepło i gratuluję, ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) wg mnie podobny bardziej do taty ;) i z dnia na dzień coraz ciemniejszy .. bedzie śniady jak tatuś ;)

      Usuń
  7. Niedawno swojego nowonarodzonego synka pokazala nam Karolka z Villa Nostalgia, teraz Izuniu Ty.. a ja musze tu siedziec przed komputerem i za kazdym razem plakac ze wzruszenia!! chyba nie ma cudowniejszych zdjec w swiecie jak zdjecia nowonarodzonych dzieciaczkow:-))) Yosielku witamy cie cieplutko!! Izuniu a dla Was gratulacje! i wszystkiego najcudowniejszego:-)))
    Piekna sesja, sliczna z Was para, widzialam juz na FB prawda?:-)) Sciskam!!!:-))) Buzka
    Syl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. urodzaj na blogowe dzieci ;) dziekujemy za gatulacje :) tak na FB juz pokazałam te zdjecia.. :)
      ściskam również :)

      Usuń
  8. Gratulacje! Synek jest świetny. Yosiel - ładne i bardzo oryginalne imię jak na polskie warunki. Mogę się założyć, że będzie jedyny w klasie o tym imieniu :). To bardzo dobrze :). Trzeba stawiać na indywidualność!
    Pozdrowienia dla całej Waszej Trójeczki!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki :) gdyby była córka wybieram imię ja.. wyszedł syn wybierał mąż.. wiec jest imię kubańskie.. napewno bedzie jedyny taki w klasie.. ale coraz wiecej takich połkubano w stolicy .. wiec bedzie wesoło w Wawie ;)
      pozdrawiamy również :)

      Usuń
  9. Witamy maluszka :)
    Wszystkiego najlepszego dla Was :) :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Jest cudowny :)
    Zdrówka i sił dla Synka i Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna rodzinka w pięknych wnętrzach, gratuluję i duuużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Iza, gratulacje jeszcze raz!!! Ściskam Was mocno, ale cudowne chwile macie, no nie mogę się na te foty napatrzeć... szok taki maluśny :)) W którym tyg urodziłaś???

    Wszystkiego naj!!!! :*******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. urodziłam 37 i 5 . Czyli juz nie wczesniak :) moze jak bym donosiła do konca to wazyl by ze 3 kg a moze nie.. ze wzgl na nadcisnienie moje nie urósł duzy .. i zeby tam mu nic sie nie stało doczekali do 37 tyg i wywoływali

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :)). Ja małymi kroczkami, najpierw miałam doczekać 32, teraz ciągniemy do 35, zobaczymy :). Mój się wyrywa :D

      Czyli 5 tyg i już nie wcześniak uff ;))
      Miłego wieczorku!!

      Usuń
  13. O jejku gratulacje ogromne!!!
    Ślicznie wyglądasz...synek cudowny!!!
    piekne zdjęcia!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Skóra zdarta z Tatusia!!! Cudowny synek:))) Gratulację!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. GRATULUJĘ:))))
    Ja też miałam lekki poród...fajne takie hmmm??:))
    malutki uroczy..zdjęcia bedzie miał przepiękne...oby jego całe życie takie było piękne jak te zdjęcia...a wy tworzycie fajną parę:) Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lekki poród jest to jest to ;) wtedy mozna pomyslec ew o kolejnym ;)
      dziekujemy za zyczenia dla małego :)
      pozdrawiam

      Usuń
  16. Kochana Izuniu!
    Gratuluje serdecznie! Sliczny jest! Taki malutki, niech sie dobrze chowa, zycze Wam wszystkiego najlepszego!
    Piekna para jestescie i przesliczny mialas brzusio! No cudny!

    Pozdrawiam!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! Cudowny jest ten Twój "new man" :-).Wszystkiego dobrego, wspaniała z Was rodzinka. Zdjęcia śliczne, będą z pewnością wspaniałą pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję :)) Mały Yosiel jest przeuroczy, a jeszcze z brzuszkiem wyglądałaś super :))
    Ja mam termin za miesiąc, brzuszek sporych rozmiarów :)) To mój drugi poród, ale troszeczkę się jednak lękam...Zazdroszczę Ci że masz to już za sobą :))) Pozdrawiam całą waszą prześliczną rodzinkę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymam kciuki zeby wszystko gładko poszło :)
      pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  19. Gratulacje - pięknie wszyscy wyglądacie :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie piekne fotki:))))))
    Gtatulacje kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje gratulacje!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wspaniały maluch, zdjecia Wasze przed porodem cudne- inne niż tradycyjne sesje z odkrytymi brzuchami, jakimiś woalami, w koszulkach nocnych (bleee). Twoja jest zabawna, kolorowa, naturalna! Bomba. A te zdjecia gdzie synek płacze, a ojciec ma rozbrajający uśmiech mnie powaliło. 100% emocji. Nadaje się na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  22. witamy nowego ludzia na tym pokręconym świecie ;D
    cieszcie się sobą.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. gratulacje:) witamy na świecie Maleńki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak wyglądają: NADZIEJA, ŻYCIE, RADOŚĆ. Dla mnie jesteście kwintesencją szczęścia.
    Gratuluję!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. No po prostu CUDEŃKO :)))))
    Gratuluję WAM takiego szczęścia .............
    Tylko się radować i czerpać z życia pełnymi garściami.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne fotki,takie radosne i kolorowe.Maluszek śliczny,życzę Wam samych szczęśliwych chwil.Będę zaglądać częściej bo Twój blog napawa fantastycznym optymizmem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Witamy Cię Yosielku przeuroczy :) Gratuluję Wam serdecznie!! Tworzycie przepiękną rodzinkę, a oglądając zdjęcia, aż łezka wzruszenia się w oku kręci :) Bardzo optymistyczne zdjecia! Tak miło czytać, że miałaś szybki i "łatwy" poród :) Oby dalej wszystko dobrze się układało i Wasz Synuś rósł zdrowo :) Pozdrawiam Was gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Iza i jak malutki?:)ciężko jest na poczatku?:)buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  29. aaaaaa.... ale słodziak :) gratuluje nowego lokatora :) mam nadzieję, że nie broi nocą ;) dawno nie zaglądałam, bo przeprowadzka, brak internetu, ale już powoli powracam do odwiedzania koleżanek - blogowiczek :) śliczny synuś! życzę powodzenia :))))

    a tak przyznam się, ale pokój Yosiela bardzo mnie zainspirował... i wyobraź sobie, że teraz moja garderoba powiększa się o marynistyczną kolorystykę :)

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdrowia, piękna, miłości Wam życzę! Czyli tego, co na Waszych zdjęciach widać :)
    Z nieba leje, ja też chyba zaraz sobie trochę popłaczę. Ale ze szczęścia :)

    Dzięki za ten piękny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  31. GRATULUJĘ MAŁEGO SZKRABA!

    OJ BĘDZIE JESZCZE DAWAŁ CZADU!!!

    ŚCISKAM!

    OdpowiedzUsuń
  32. Iza, gratulacje!!! Wracaj do sił! Dziękuje za ZDJĘCIA - miło na Was popatrzeć. To Twoje z piwoniami śliczne, spokojne, promienne, takie.... oczekujące:). Witamy Kruszynę!

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje!!! Ślicznego synek. A zdjęcia cudowne, bardzo promiennie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  34. o wow, jaki cudny maluszek! gratulacje :)))

    OdpowiedzUsuń
  35. O matko, nie mogę się napatrzeć, co za cuuuuuuuuuudeńko, piękne zdjęcia. I dlaczego dopiero teraz trafiłam na twój blog?! : <

    OdpowiedzUsuń
  36. Hihi...ale zbieg okoliczności - też mieliśmy robioną sesję zdjęciową przez Radosława Pasterskiego ;) Byłam bardzo zadowolona :D Bardzo podoba mi się Wasza rodzina :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)