2012-06-28

wakacje

Zaczeły sie wakacje :) choć ja od listopada byłan na przymusowych "wkacjach"  i nadal jestem .. ale teraz to juz raczej "przywilej" i chciałoby sie jak najdłużej nie zostać z małym szkrabem.. to jednak wkacje w lecie to co innego :)  i ja z synem bedziemy mieli wspolne pierwsze wakacje.  W niedziele wybywamy na świerze powietrze .. :) do domu babci i pradziadka   w świetokrzyskim. Ja jako dziecko spedzałam tam każde wakacje i teraz z przyjemnością zabiorę tam własnego syna. Dawno nie byłam tam tak długo jak bede teraz... zazwyczaj wpadałam na weekend :) Dlatego cieszę sie bardzo ze teraz dłuzej nacieszę sie pieknymi lasami , łąkami i zalewem w okolicy :) a mały bedzie duzo na swiezym powietrzu..  Rok temu nasze weekendowe zamiastowe wakacje wygladały jak ponizej.. 3 dni bardzo intensywne..  teraz bedzie bardziej leniwie ( ze zwzgledu na braki energii u mamy  ;) ) ale napewno bedzie fotograficznie.. :)  i postaram sie w miare czesto ( jak tylko moj mobilnu internet bedzie działał) coś wakacyjnego na bloga wstawic :)
Na ten moment pare foto wspomnien :)













a tak spedzimy wakacje za rok moze dwa : ) na kubanskiej plazy.. a Yosi bedzie na tyle duzy zeby juz takie babki  z piasku lepic :)


Mam nadzieje ,ze wam sie szykują równie udane wakacje :)
swoją drogą  gdzie wolicie spedzac czas wolny ? wieś, morze, góry ?

do zobaczenia w nastepnych wakacyjnych wpisach :)
i dzieki za tak liczne komentarze i wizyty u mnie na blogu .. z czasem bedzie wiecej wpisów..  pomysły mam  tylko jeszcze brak czasu na realizacje :) ale to sie zmieni :)  

21 komentarzy:

  1. Piekne wspomnienia....
    Zy wszystko poraz pierwszy robisz z synkiem.. :)
    Zycze udanych wakacji i zatankuj ogromnie duzo energii. Przyda sie. :)

    Ja zdecydowanie na morze!

    Pozdrawiam

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Dagi za życzenia :) ja tez stanowczo lubię wakacje nad morzem.. szczegolnie ciepłym :)
      W tym roku jednak polskie rejony górsko - lesne :)
      pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Piekne wspomnienia i planny..zdjęcia zachwycają....ja za tydz wybywam z córeczką do rodziców na wieś...lubię tam jeździć...teraz niby też mieszkamy na wsi ale jest to raczej małe miasteczko niż wieś...nie ma tu tego czegoś....a preferuję w pierwszej kolejności w wakacje gorące plaże(w tym roku tydz w Grecji mamy już za sobą) potem Mazurskie jeziora (długggi weekend na Mazurach też za nami) wieś i na końcu góry:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez gorące plaże są moją domeną :) ale mysle ze wieś dla małych dzieci , szczegolnie z miasta to dobre rozwiązanie :)

      Usuń
  3. Spokojnie Kochana! Rozumiemy, poczekamy :) Ciesz się Maleństwem, pewnie nie możesz sie napatrzeć na Niego :)) na pewno spędzicie cudowne pierwsze wakacje.. i każde następne :) Zdjecia śliczne :) Buziaki! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki za wyrozumiałość :) pozdrawiam serdecznie również :)

      Usuń
  4. O tak! Wakacje potrzebne od teraz! :D Niestety muszę trochę jeszcze poczekać:)
    Ja tradycyjnie spędzam na wsi,chociaż marzą mi się góry.Nad morzem byłam,ale chyba nie spełniło to moich oczekiwań

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia robisz przepiękne, zawsze się nimi zachwycam:) Fajnie, ze synuś swoje pierwsze wakacje będzie spędzał w tak uroczym miejscu. Życzę Wam udanego wypoczynku a mamusi jak najwięcej przespanych nocek to wtedy energii nie zabraknie:)) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No Kochana, wspaniały teaser:)juz nie moge doczekac sie Twoich nowych postów z pieknymi zdjęciami:)widze, ze powolutku wracasz do siebie:)jak ja zazdroszcze Tobie,ze jestes już po:)MOja mała waży już 2kg 300 gr i nadal rośnie, a ja puchne...a przede mne jeszcze troche, yo jeszcze nie koniec:(:(:(buziaki przesylam dla Ciebie i małego:)wypocznij troszkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli , powoli wracam.. liczę ze na wakacjach babcia i ciocie zajmą sie małym i bede miała wiecej czasu dla siebie :) a to ze twoja mała rośnie to super.. moj syn ważył tylko 2600 mimo ze sie urodził 2,5 tyg przed terminem.. jest drobinką.. ale daje radę .. twoja mała jak bedzie duza to i silna :) ciesz sie :) trzymam kciuki za ciebie :)
      pozdrawiam was :)

      Usuń
  7. przepiękne zdjęcia:)))) takie kolorowe i aż pachną naturą. ;)
    Cudnie:)
    a ja wakacje uwielbiam spędzać nad wodą, choć w tym roku wyjątkowo wybraliśmy góry:)
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      tez lubie wodę.. ale urozmaicenie dobra rzecz.. góry tez są fajne :)

      Usuń
  8. Iza udanego wypoczynku!! Oh jak cudownie to brzmi pierwsze wakacje z synkiem... Moje będą w domu niestety... Nie mam już dziadków ani dokąd wyjechać.. Bardzo żałuję, bo to były cudowne chwile.
    Odpoczywaj bo zasłużyłaś sobie ostatnimi miesiącami na relaks i cieszenie się maleństwem.

    Co ja wybieram?? Najważniejsi są ludzie.. Lubimy morze, jesień i zima górskie małe wypady, jezioro oj dawno nie byłam poza weekendem 2dniowym.
    Póki co może w październiku nad nasze morze, pospacerować. Zobaczymy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, dziadkowie za miastem to super sprawa :)

      Ludzie na wakacjach to podstawa.. złe towarzystwo moze zniszczyc wszystko :) Trzymam kciuki zeby jesienny wypad nad morze sie udał :)

      Usuń
  9. W takich chwilach żałuję, że nie ma już moich dziadków i miejsc z nimi związanych.... Całe moje wspaniałe dzieciństwo to ich domy pełne pozytywnych wrażeń. Życzę Ci dużo, dużo odpoczynku, dobrych emocji i miłego obcowania z Maleństwem!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia. A blog dodaję do ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, ciekawy blog! Znalazłam się tu przypadkiem, ale będę wpadać częściej, bo wsiąkłam...przeczytałam całe archiwum! :)
    I wynalazłam wiele podobieństw...od lubianego stylu, po taką samą bluzkę w ciąży (tylko moja Mała pojawić się powinna za kilka dni), kończąc na tej samej dacie rocznicowej i też drugiej! A i ta W-wa się zgadza :D
    Także czekam na Twój powrót, zdjęcia i opowieści! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zdecydowanie stawiam na morze, nasze Polskie :) bo podróżować nie cierrrrpię ;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. :) bardzo wakacyjne zdjęcia! Ja najbardziej lubię wodę :) morze! Ocean... i zwiedzanie, oglądanie :)
    Udanego czasu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)