2012-08-27

grochy groszki, kropy kropeczki

Dziś gdy na allegro wpadł mi w oko piekny aluminiowy pojemnik w grochy i zastanawiałam sie czy mi pasuje .. odkryłam,że nawet nie wiem kiedy zagroszkowało mi się w domu ;)  Do tej pory myślałam ,że dominującym wzorem w moim M są paski .. a jednak muszę jeszcze bliżej przyjrzeć sie tematowi :) 
Wpadłam na pomysł "wzorowych" postów aby porównać dominację wzorków.. Dziś będą kolaże kropek i grochów z wszystkiego co znalazłam w tym typie w moich zakamarkach..  Oczywiście wszystko w bieli czerwieni i niebieskościach :)  W kolejnych postach napewno znajdziecie jednego "wyPASionego" . Dziś jednak turlamy groszki grochy kropki kropeczki ;) 
Mam nadzieje ze wam sie spodoba :)  












Ciekawa jestem czy Wy macie w domach jakieś dominujące wzory w dodatkach  :)

29 komentarzy:

  1. Iza, sporo tego :)
    Rzeczywiście wszelkie kropki są teraz bardzo IN.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam osobiście za kropkami specjalnie nie przepadam, ale czerwone w białe groszki zaczynam lubić
    dzbanek zrobił na mnie wrażenie i chętnie bym przygarnęła takowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne to zestawienie. Zorientowałam się właśnie, pod wpływem Twojego pytania, że w mojej szafie wisi pięć sukienek w kropki i grochy, może to jakaś choroba ? ;)Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale dorodna kolekcja, piękne te rzeczy, u mnie w domu dominujących wzorów brak, raczej kolory dominują, za to w garderobie od wiosny królują paski i paseczki:) Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ale groszkowo !!! super , pozdrawiam młodą mamę, EWa

    OdpowiedzUsuń
  6. Izuniu uwielbiam, kropeczki, paceczki, Twoje kolorki bo to wszystko takie zyyywotne! i pelne energi:-)) doczytalam tez wlasnie ostatniego posta, dziekuje za wyroznienie!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciesze się, że udało mi się trafić na twój blog. Zdjęcia piękne, jasne, świeże i profesjonalne, aranżacje mają w sobie mnóstwo radości, pozytywnej energii i są bardzo moim guście. Uwielbiam groszki i paski oraz krateczkę. Urodziłam również drugie dziecko w podobnym terminie co i Ty, bo 18 czerwca :-), wam gratuluję uroczego bobasa. Pozdrawiam z trójmiasta.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie sie kropki mnożą...szczególnie u córki w pokoju...uwielbiam ten deseń...paski też...koniecznie musisz pokazać jeszcze misz-masz kropkowo-paskowy:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Konik jest obłęgdny ! :)
    A u mnie zazwyczaj królują paski ;>
    Świetny "wzorkowy" post .
    Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię to Twoje połączenie żywej czerwieni z niebieskim i podziwiam za tę kolorystyczną konsekwencję, która robi wrażenie jako całość! W mojej kuchni pastelowy miszmasz, łamany czerwienią w kropki ;-)).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. urocze ;) u mnie wszystko i nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. szalenstwo kropkowe - ubostwiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. O jej cudny jest ten dzbanek:-) możesz zdradzić sprzedawcę?
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne są Twoje grochy :) ja też mam ich sporo w domu :) i kratki i paski również :) bardzo to wdzięczne wzorki w dodatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny pomysl z seria takich postow. Musze stwierdzic ze bardzo jestes zakropkowana, alez feria barw!
    Ja tak patrze po domu i zadnych kropek nie widze.
    pozdrawiam niezwykle cieplo

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś nie mogłam znieść kropek, kropeczek, grochów, groszków... po prostu ich nienawidziłam! A teraz? Chętnie bym przygarnęła zastawę w grochy, zasłony w grochy, pościel w grochy - po prostu jestem zauroczona na maxa!
    A u siebie w domu nie mam niestety jeszcze żadnych wzorów. Jako młode małżeństwo (yeah! stuknęły nam niedawno dwa miesiące) dopiero się urządzamy ślimaczym tempem.

    Pozdrawiam!
    Żelikowska

    OdpowiedzUsuń
  17. Grochy, paski...wszystko cudne:) u mnie jeszcze nic nie dominuje;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kropeczki i plamki są takie zwiewne, bezpretensjonalne i urocze, że nie sposób się im oprzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  19. I te wszystkie grochy masz u siebie w domu?! U mnie chyba jednak więcej wzorów kwiatowych, ale groszki też się znajdą, o tak... :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  20. Pieknosci groszkowe tu zaprezentowalas:) wszystko do zjedzenia:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja obecnie mam fioła na punkcie groszków, kropek... super kolorowo.
    pozdrawiam
    Kamila
    W wolnej chwili zapraszam do siebie http://domnagorce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. oblędnie piękne! musze sprobowac:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sporo tych groszków, ale dzięki temu wesoło, cudownie. Kiedyś miałam bzika na punkcie groszków na ubraniach, ale nie było tak kolorowo:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne zdjęcia, dzbanek i konik rewelacyjne:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne! Zapraszam Cię na mojego bloga:
    http://mystylemyeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. CIOCIE KLOCIE z KIELC są zachwycone! Uwielbiają takie kolorowe różności! zapraszamy do nas na FB (tymczasowo)

    OdpowiedzUsuń
  27. CIOCIE KLOCIE z KIELC uwielbiają takie kolorowe różności. Same kolekcjonują różniste bibeloty! zapraszamy również do nas na FB! (tymczasowo :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Podgladam Cię od dawna ale z racji mojego pseudonimu artystycznego :-) nie mogłam przejść obojętnie obok Twoich kropek. Boskie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)