2012-09-18

CANDY, GIVE AWAY, ROZDAWAJKA..

jak zwał tak zwał.. ważne ,że są prezenty do zgarnięcia :) 
W ostatnim poście wspominałam,że szykuję CANDY.. bo stukneło mi 100 obserwatorów.. w tym momencie jest już was 107 co mnie przeogromnie cieszy :)  Chciałam wam jakoś podziękować za czas, który poświecacie na czytanie i oglądanie tego co tu wstawiam.. :) Dlatego postanowiłam zrobić coś handemade.. i w kolorach mojego wnętrza , by się z wami  tym podzielić :) 

Zastanawiałam sie nad paroma rzeczami.. w końcu padło na poszewkę na poduchę.. w PASY .. czarnobiałe.. w wyborze pomogł mi post z Lovingit bloga Lou o pasach i zachwyty czytelniczek nad pasami..  W ten sposób wiem ,że miłośników pasów jest trochę wiec i poszewka napewno kogoś ucieszy :) Poszewka pasuje na poduchy z IKEA i wypełniacze.. te najbardziej popularne.. Nie ma ona wymiarów 50/50 bo z doświadczenia wiem,że poduchy te szybko sie ubijają i wtedy takie duze poszewki na nich dość nieestetycznie wiszą.. Ta poszewka napewno wisieć nie będzie ;) 


To jest CANDY basic ;)  są też dwa bonusy ;) 


Jednym z nich jest zawieszka serce ( także handemade) do wyboru z poniższych  : 











ale ale .. moje PIERWSZE  CANDY będzie na bogato .. a co! ;) 

Ponieważ do końca wrzesnia trwa jeszcze VIII edycja WIELKIEGO KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO NATIONAL GEOGRAPHIC to ja dodam z tej okazji drugi bonusik :) 
Jak ktoś sobie szperał po moim blogu i linkach to może juz wie, ale dla tych co nie wiedzą to wspomnę ,że 2 lata temu moje zdjęcie wygralo VI edycję tego konkursu. I to własnie zdjecie w formacie 20 x 30, z decykacją dla osoby która wygra, jest ostatnim bonusem w tym CANDY :)



Jesli kogoś to zachęciło to , aby wziąć udział zasady są następujące : 


1. dodać mój blog do obserwowanych ( jesli jeszcze was tu nie ma) 

2. umieścić poniższe zdjęcie na swoim blogu z info o CANDY 





4. i oczywiście umieścić komentarz poniżej



Jesli nie macie bloga.. wystarczy spełnić 1,3 i 4 warunek + email w komentarzu :)


CANDY trwa dwa tygodnie do 2.10.2012

Zwycięzce wyłonię poprzez losowanie :D

Mam nadzieje,że to CANDY wywoła u was uśmiech :)
POZDRAWIAM WSZYSTKICH ZAGLADAJĄCYCH   

71 komentarzy:

  1. super, ojej, czy jestem pierwsza??????????

    OdpowiedzUsuń
  2. Ou, nie moge spelnic 3 warunku! O rany! :)
    Wszystko jest super a zdjecie -WOW! Nie dziwie sie, ze wygralo! :)

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dagi ;) jak sie nie jest na FB to spokojnie i tak można wziąć udział jesli masz ochotę ;)

      Usuń
  3. Ojej jakie cudne rzeczy ! Wszystkie są piękne, zdjęcie cudowne ! Umieszczam u siebie informację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://aa-beinspired.blogspot.com/2012/09/cuda-z-coloresdemialma.html VOILA ! :)

      Usuń
  4. Fantastyczne prezenty i bonusy genialne!!!
    Obserwuję od dawna;) niestety konta na FB nie mam;(
    Mimo to przystanę cichutko...
    Banerek ląduje na blogu;)
    Pozdrawia cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Na FB przed chwila polubione jako Agnieszka M.:)
    zaraz spelnie pozostale warunki, podusia piekna a serducha jeszcze cudwniejsze:)

    Zdjecie jest zachwycajace...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie jest cudne, nie dziwi mnie, że wygrałaś konkurs :) Nie mam bloga, ale bardzo chętnie wezmę udział w Twoim konkursie, więc zostawiam maila kzoremba@gmail.com. Polubiłam też oczywiście na FB jako Katarzyna Zoremba :)

    No i oczywiście... gratuluję pierwszej stówki :) Teraz już poleci z górki :D Pozdrawiam gorąco!!

    OdpowiedzUsuń
  7. To sie zapisuję:))) Życzę kolejnych stóweczek:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie robię zmiany kolorystyczne w domu i te podusie są idealne!!
    Zdjęcie czarno-białe jak dla mnie!
    Staję i czekam, trzymam kciuki!
    Banerek na moim blogu i też w ulubionych Domu na górce na FB.
    pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję pierwszej 100 :) mój blog to zaledwie noworodek:) ale Twój podziwiam od dawna. Ochoczo się zapisuję chociaż jakoś z FB mi nie podrodze - ogromnie ciepło pozdrawiam ( buziaczek dla Synka ) - Ilona

    OdpowiedzUsuń
  10. och!!! cudne poduchy i serduszka jakie optymistyczne:)))
    a zdjęcie niesamowite... nie dziwię się, że wygrałaś z nim ten konkurs.
    wszystkie warunki spełnione , więc grzecznie ustawiam się i czekam:)
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  11. No i jak tu się nie dopisać ?
    Taaaakie prezenciochy ! :D
    Pozdrowienia :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię Twój kolorowy blog!
      pozdrawiam serdecznie czekam,co "da mi los "
      schola

      Usuń
  12. Chętnie się zapisuję, taka poszewka zamarzyła mi się już dawno. Serduszka przesłodkie !!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe Candy:)))Zapisuje się:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na poduchę w pasy poluję od dawna:) chętnie stanę w kolejce:)bloga też obserwuje już od jakiegoś czasu:)justynawisnia@interia.pl Pozdrawiam!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. To i ja spróbuję swoich sił =) Mój pierwszy candy! Kto wie, może dopisze mi szczęście! Zdjęcie pamiętam bardzo dobrze, też brałam udział w konkursie - niestety, nie udało mi się! Gratuluję wygranej (spóźnione, ale szczere), a zdjęcie jest przepiękne... Już nawet mam miejsce, na ścianie w otoczeniu moich zdjęć! FB strona polubiona już od dawna, a zdjęcie dodane na moim blogu.
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam z deszczowej Danii!
    Żaneta

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana oczywiscie biore udzial!:)jeszcze zadnego nie wygralam!:):):)najbardziej chcialabym miec Towje zdjecie;):):)jest cudowne!usmialam sie, bo co chcialam wejsc i napisac komentarz to moja coreczka dawala mi popalic:)teraz lezy, ale oczywisice oczki otwrate:)zaraz wkladam bannerek!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale Świetne prezenty, każdy inny i każdy super!
    Dopisuję się z wielką chęcią i nadzieją na wygrana
    pozdrawiam serdecznie
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  18. Izuś, seduszka przesłodkie, a cały blog ...bajunia Asia F.Toruń

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się na Candy. Świetne nagrody. Chętnych nie zabraknie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kapitalne nagrody i z przyjemnością każde candy przyjmę z wielkim uśmiechem na twarzy :) Bloga nie posiadam, ale polubie Ciebie na FB jako Joanna Up.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ustawię się i ja :-)
    nagrody śliczne ale zdjęcie jest genialne :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne rzeczy:) z chęcią ustawiam się w kolejce;)
    Pozdrawiam cieplutko
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne kolorki i cudne zdjęcie. Staję w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dopiero tu trafiłam, ale zaglądać będę na pewno. Poducha śliczna, a zdjęcie mnie urzekło. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  25. Cieszy mnie tak duzy odzew na Candy :) dzieki wszystkim "stajacym" w kolejce , lakujacym i obserwującym :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ustawiam się w kolejce. pozdrawiam Olivia

    OdpowiedzUsuń
  27. Izuniu ja dopiero teraz trafilam ale wstyd!!;-))) Sloneczko wiesz, ze Twoja fanka juz jestem i tu i na FB:-))) Obrazek zaraz zabieram do siebie!
    Ale ale najpierw jeszcze pochwaly, Twoja fotografia tak juz czytalam wczeniej, ze wygrala jest przepiekna!!! bardzo zdolna z Ciebie konietka! I taka foto miec u siebie w domku jaaaaaaaaaaaaaaaacie!!!!
    Ale i podusia fajowa i te serdusia, j ato bym wybrala to w bialo czerwone paseczki jajajaja.

    Sciskam Was i milego weekendu!!!

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  28. Poszewka w sam raz do mojego salonu:) przez ok 2 lata zastanawiałam się w jakie barwy go ubrać i w końcu zdecydowałam się na B&W:) zatem grzecznie ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  29. dodalam do ulubionych, wstawilam fotek, publicznie oberwuje! :)

    bardzo bym chciala miec talent i umiec robic taki cuda sama... ale niestety mam dwie lewe rece i pisanie bloga o wiele bardziej mi wychodzi!

    pozdrawiam serdecznie

    www.dziewczynaarabas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. I LOVE YOUR BLOG

    Lots of Love from switzerland ♡
    http://jacquelineswhitehome.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcie piękne!!Gratuluję wygranej:)A tu...grzecznie zapisuję się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Aj jakie to śliczne . Banerek u mnie na blogu . nutinka112@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. ale to jest piękne! z chęcią się zapisuję. :D
    olapoczta97@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniałe rzeczy! Też się dopisuję! :)
    agaciskoo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Same cudeńka!

    Zapisuję się z nadzieją w sercu:)

    Maja
    http://miedzy-miastowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo inspirujacy blog - ciakwe rozwiazania proste a efektowne, no i te piekne zdjecia;)
    blog nie posiadam ,dzielnie obserwuje innych zdolnych;)

    mail to: katja84@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. może mi się uda :) marzy mi się taka poducha :) na moje pierwsze mieszkanie (z moim już niedługo bo od soboty 29.09 br. mężem) to byłby fantastyczny prezent ślubny :)
    pozdrawiam Ewa
    zureczek85@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Jejku jakie piękne *.*
    również się zgłaszam ;)
    Lajkuję jako Emily Wolff
    vinova22@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Do niedawna ja też byłam uziemiona z brzuchem.
    Szkoda że ja nie zabrałam się wówczas za pisanie bloga... Może jak Młodego podchowam..
    ****
    Serducha przepiękne w sam raz do wózka Pierworodnego nie mogłabym się zdecydować na jedno, poduszka do mojego gabinetu w sam raz do morskiej kolekcji. Zdjęcie ehhh... Zachwycające.
    ****
    Zapisuję się na candy. Mój mail: carolls@poczta.onet.pl
    Na FB jako Karolina Drzyzgiewicz
    Pozdrawiam cieplutko z Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  41. polubiłam, nadrobiłam przeoczenie - i dodałam się do grupy osób obserwujących bloga, a na końcu zamieściłam u mnie baner. pozostaje rozsiąść się i trzymać kciuki :) za siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też się chętnie zgłaszam, bo fajne cukierasy! Obserwuję i polubiłam na FB (Aleksandra Bbj). Link do candy u mnie na blogu: warsztatura.blogspot.com

    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  43. i ja się zgłaszam :) banerek jest, w obserwatorach również :) a zdjęcie dobrze znam :D jest niesamowite i podoba mi się od dawna już :D nie wiedziałam tylko kim jest jego autorka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmieniłam nazwę wyświetlaną na Szpinakozerca :D były tyle Magd, że sama czasem się gubiłam :)

      Usuń
  44. straszliwie świetny blog, piękne zdjęcia, a candy ... wypasione!
    Pozdroski :)

    hugmetender.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Przecudne rzeczy, z miłością robione;)
    Dopisuję do zabawy.
    aggie171@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne to zdjęcie, gratuluję!
    Chętnie wezmę udział w CANDY :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Aha, na FB polubiłam jako Liliana Kozłowska :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam! Ja też stanę w kolejce do tych cudownych serduszek. :)
    Obserwuję i podziwiam!
    Pozdrawiam!
    Agnieszka Borkowska
    bolek125@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam serdecznie, wspaniałe nagrody w marynistycznej kolorystyce, idealnie pasuje do mojego przedpokoju tudzież łazienki, zdjęcie zapiera dech w piersiach, wspaniale pokazuje emocje. Ciesze się, że mogę wziąć udział w candy. Serduszko w gwiazdki jest zdecydowanie w moim guście. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Zarówno poducha jak i serduszka są śliczne! Zwłaszcza to w biało-czerwone paski;)
    Jako zagorzała czytelniczka national geographic, podziwiałam to zdjęcie i z wielką radością bym je sobie powiesiła na ścianie!:)))
    http://www.filcoholiczka.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  51. przyłączam się do zabawy...cudne cukierasy :)
    Pozdrawiam cudaodreki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Wspaniały pomysł te serducha i poducha, cieszą oczy i duszę. oto mój email Wojtaszek.iw@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Poczułam się bardzo zachęcona do wzięcia udziału w candy, twoje argumenty są nie do odparcia:) Zaglądam do ciebie regularnie od jakiegoś czasu ale jeszcze nie dodałam się do obserwatorów. Właśnie nadeszła odpowiednia pora! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. super prezenty i super zdjęcie...zapisuję się i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja się przyłączam !
    Piękne zdjęcia ;)

    desire_28@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Dopisuję się do listy!

    Wspaniałe kolory i wzory, zupełnie w moim stylu!

    Pozdrawiam,
    Magdalena A.

    forgetmenot.magdalena@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Przepiękne candy ... zdjęcie cudne :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  59. I ja się dopisuję!

    Pozdrawiam,
    ma_niusia@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Me gusta! Nie ukrywam ze troche sie inspirowalam w moim obecnym M (a zwlaszcza w jego czesci dzieciecej) bo znalazlam sie tu w dobrym momencie Urzadzania. Dzieki! ann_wrob@yahoo.it

    OdpowiedzUsuń
  61. Pewnie się spoźniłam, bo dzisiaj już 3.10 ( a candy do 2.10), ale i tak pozwolę sobie napisać, że candy było bardzo piękne, a bonus w postaci tego fantastycznego zdjęcia to absolutny hit!
    Pozdrawiam cieplutko i z góry gratuluję zwycięzcy
    m.

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękne, ale też się spóźniłam :(:(:(
    Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  63. O nie!!!!!!!!!!!!!! I ja się nie zapisałam!??? :( Przegapić takie cudo! :( Cóż, pozostałym życzę szczęścia i pozdrawiam! :( ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)