2012-09-09

karuzela dla niemowlaka DIY

I znów "zrób to sama":) Dzisiejszy post zapowiadałam już jakiś czas temu na fanpage na FB. Miała być niespodzianka bo pokazałam tylko materiały z którch post będzie zrobiony ;) Trochę mi zajeło przygotowanie go.. ale tak to jest jak sie robi 1000 rzeczy na raz i na dodatek jest się mamą nowicjuszką ;)  Jednak zmobilizowałam się, bo nie chciałam ,żeby mój maluch wyrósł z karuzeli zanim ją skończę ;) 
Karuzela jest całkowicie hande made..  może nie jest sliczna i wymuskana jak ze sklepu, ale sprawiło mi dużo radości robienie jej.. i co najważniejsze i już sprawdzone : zrobiła dużo radości mojemu synowi.. dziś   bardzo z karuzelą "nagadał" się i uśmiał  :D

potrzebne materiały to jak widać na poniższych zdjeciach : mulina, filc, patyczki ( i tego co nie widac - do wypchania np. wata )  no i zapał mama/taty  i fantazja.. 

Napewno nie umkneło waszej uwadze ,że karuzela jest w kolorach ogólnie panujacych u mnie w mieszkaniu ;) No i o to mi chodziło .. pieknie sie komponuje w pokoju malucha a przy tym spełnia swoją role gdyż kolory są żywe i kontrastujące ze sobą :D Jako ,że kolory są typowo marynistyczne  to postanowiłam,że na karuzeli zawisną rybki i konik morski..Można poszaleć z kolorami i wzorami i nawet jesli są 4 rybki to każda jest inna i nie jest nudo :D

dość gadania.. poniżej co-postowa dawka zdjęć :) 


















Dziękuje wszystkim tym, którzy tu zaglądają.. W obserwowanych jest już was ponad 100! Z tej okazji najbliższym czasie na blogu pojawi się CANDY :D bądźcie uważni ! 
POZDRAWIAM 



26 komentarzy:

  1. Jakie to słodkie!!! Gdybym była Dzidziusiem marzyłabym o takiej oryginalnej i prześlicznej, a zarazem bezpiecznej karuzeli :) Pozdrawiam serdecznie Twoją uroczą Rodzinkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh nie wiem czy syn marzył o własnie takiej karuzeli ..ale mama wymarzyła sobie ze taką synowi zrobi i juz ;)

      Usuń
  2. Genialna...pomysł rewelacyjny nie mówiąc o wykonaniu;)) Twój synek zapewne nie spuszcza z niej oka;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki.. choc co do wykonania to mam trochę zastrzezen.. pewnie z wieksza iloscią wolnego czasu bardziej bym sie do niej przyłożyła :D

      Usuń
  3. Śliczne :) niesamowicie twórcza i pomysłowa z Ciebie osóbka :) i podziwiam tę konsekwencję kolorystyczną bo ja nie umiem być konsekwentna i ciągle coś innego mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj mnie cały czas cos nowego się podba.. ale nie lubie chaosu.. przynajmniej zbyt długo wokoł siebie.. i to mi pomaga w konsekwencji ;)

      Usuń
  4. ale fajne! nic dziwnego, że młody się uśmiał -też mi się buzia śmieje jak widzę te wielkie oczyska:) zdolniacha z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że za jakieś 16 lat duży Yosiel doceni, jakie cudowne zabawki robiła mu Mama! Nikt takich samych przecież nie będzie miał!

    OdpowiedzUsuń
  6. Iza a Ty mnie zawsze zaskakujesz:)po porstu niebanalnie i oryginalnie:)Rybki słodkie i z charakterem zarazem,ale maja w sobie radość!jak ja zazdroszcze Tobie tylu talentów!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karuzela świetna, zdjęcia też, jak zawsze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. sama słodycz !!!!!!! pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejku!!!! jestem zachwycona! Właśnie szukam karuzeli dla malucha z pozytywką, ale to jest po prostu rewelacja.
    Proste formy i jakże proste w zrobieniu.

    Niebanalnie!!

    Pozdrawiamy mamusią i synusia :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. oki:)) będę uważać
    Super ta karuzela ta granatowa rybka skojarzyła mi się z piranią tylko dorysować jej ząbki:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, nietuzinkowa, bajeczna, ekologiczna i w kolorach Waszego domu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Morskie opowieści :)
    Dzięki Tobie Maluszek już poznaje nowe światy!

    OdpowiedzUsuń
  13. No bo to kuzynki moich rybek są:) Tylko z morza chłodniejszego;) Prześliczne i te kolorki takie świeże. Gratuluję i pozdrawiam cieplutko. Aga

    OdpowiedzUsuń
  14. prosto, kolorowo, i oryginalnie :) Świetne !

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza , kolorowa , mięciutka - rozkosz dla maleńkich zmysłów :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie to zrobilas... Jest naprawde piekna:)))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne! Szyłam podobne ale te kolory mnie rozczuliły

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za inspirację, świetny pomysł wykorzystałam go do zrobienia zawieszek do wózka na spacery. Pozdrawiam, w linku zdjęcie.
    http://iglaaa.blogspot.com/2017/03/chec-nauki-szycia-ubran-dla-siebie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)