2012-09-14

La Kolorada

Moi Drodzy.. dziś pierwszy raz post promujący... Ale , ale... nie promuje rzadnej firmy.. nie bedzie rozdawania prezentów.. ;)  ( przepraszam zawiedzionych ;) ) .. Dziś promuję innego bloga :) Nie jest to blog wnętrzarski.. i nie jest to tez blog fotograficzny.. jest to blog w stylu fashion..  ale nie typowo szafiarski..  


Promuje z kilku powodów.. :


1. zapowiada sie super..  ( zapowiada bo dopiero pierwszy wpis.. ) 
2. prowadzi go naprawdę niezwykła kobieta..  z wieloma talentami .. i pięknym i subtelnym spojrzeniem na świat.. i co dla mnie najważniejsze jest moją przyjaciółką od ładnych kilku lat (to teraz wyszły układy ;p ) 
3. stylizacje sa inspiracjami sztuką.. , otoczeniem itp.. nie jest ściąganiem z wybiegów .. :) 
4. mam mały udział w tym blogu.. jestem jego nadwornym fotografem.... 
5. tu punkt dla panów.. jesli jacyś do mnie zaglądają.. blogowiczka jest naprawdę piękną kobietą :D

Jeśli jeszcze was nie zachęciłam do odwiedzenia La Kolorada  to poniżej zdjecie z ostatniego posta :


ZAPRASZAM WAS SERDECZNIE DO WIZYT W LA KOLORADA  :D

14 komentarzy:

  1. Jeśli mogę podziwiać Twoje fotografie to wszędzie za Tobą pójdę. Piękna dziewczyna aż miło popatrzeć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. zachęciłaś:) już zaglądam i jeszcze zdjęcia Twojego autorstwa! super:)
    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog no i piękne zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna reklama:):):)i chętnie będę tam zaglądać:)Buziaki dla Ciebie i maleństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje ,ze nie tylko moje zdjecia będą zachetą zeby zostać tam dłużej a przedewszystkim stylizacje Olgi i jej "pióro" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie zachecilas i to bardzo, juz lece na nowo powstalego bloga :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  7. No to powiem WOW! Zachecilas i to jak! A jesli jeszcze Ty robisz zdjecia no to HALLO! :)

    Pozdrawiam serdecznie Iza!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, genialne!!

    zapraszam do siebie

    barwamiteczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Iza dzięki. WOW. Super reklama. Chciałam podkreślić, iż udział Izy jest tutaj ogromny bo jest autorką zdjęć. Bez niej NIE wyobrażam sobie tego bloga. Także Iza podwójne podziękowania ;o)

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam Kochana na candy!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po takiej reklamie - trzeba zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)