2012-09-30

moniówka

w poprzednim poście wspominałam,że z maluchem mieliśmy niespodziewany wyjazd. Moja piekielnie utalentowana znajoma zaprosiła nas ( a raczej mojego szkraba) do udziału w zdjęciach do katalogu dziecięcego. Nie dość,ze Yosi będzie miał super zdjęcia , to jeszcze poznaliśmy piękne miejsce na ziemi .. i to tu.. w naszej Polsce :)  Miejscowość nazywa sie Nowe Kawkowo.. pewnie niektóre z Was już o nim słyszały :)  Jest tam wiele osób , które uciekły z miasta i zaczeły żyć tak, ze większość z nas pewnie im zazdrości :)
Ja gosciłam u Moni w MONIÓWCE   i w LAWENDOWYM POLU. Niestety była to krótka wizyta , a ja oszołomiona "okolicznościami przyrody"  zapominałam trochę robić zdjecia. Jednak odrobine kadrów przywiozłam ze sobą.Sa to głownie "widoczki" z Moniówki i jej menażeria , czyli koty  :)
Jednak zapraszam was  na bloga jednej z mam , która też tam była..  i jest również świetnym fotografem . Na blogu u niej zobaczycie Moniówkę z perspektywy jej przeuroczego synka Jeremiego  :) Więc zapraszam was też na Jeremi na planecie ziemia

a tak to wyglądało  :


































29 komentarzy:

  1. jejku jak tam pięknie<3

    śliczne zdjęcia! raj na ziemi.

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne zupelnie inne spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawie się te nasze posty uzupełniają :)

      Usuń
  3. Wspaniałe miejsce!!! o zdjęciach nie wspomnę;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jakie cudowne miejsce! Bajka!
    Zdjecia beda pewnie tez nieziemskie. A Twoje jak zawsze mnie oszalamiaja! :) Cudowne ujecia kotow i Twojego Najdrozszego.

    Izunia, pozdrawiam serdecznie!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, magiczne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swojski klimat i kolory jesieni w połączeniu z cegła - czas zwalnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko! tam jest jak w bajce !!!:) niesamowite miejsce i jakie kolory... cudnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała wiejska idylla ... Nie mogę doczekać się już zdjęć z sesji, będą na pewno fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super uwielbiam takie miejsca ......bajka

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie - piękne zdjęcia :) widziałem już trochę wczoraj u Jeremiego :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudnie. Zaraz lecę obejrzeć polecane przez Ciebie blogi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne klimaty po mistrzowsku uchwycone w kadr. Super

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow Izuniu pieeeeeeeeeeeeeeeeknie!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne miejsce! I wypatrzyłam na zdjęciu huśtawkę karuzelę, taką z mojego dzieciństwa :-)).

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale magiczne miejsce ! I te poobrastane okna ♥ cuudo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju jakie urcze, cudowne miejsce....Najbardziej skradly me serce zdjecia z czarnym i szarym kotem... A to za zaslonka - mistrzostwo swiata...:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne miejsce!!! Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjecia sa absolutnie zachwycajace, juz sobie wyobrazam chwile tam spedzone musialo byc niesamowicie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. widziałam już zdjęcia na blogu Jeremi..., piękne miejsce, idealne :) i te kociska! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne miejsce!:) I zdjęcia również przepiękne, do gustu przypadł mi zwłaszcza ten szary kot wyłaniający się zza firanki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Love your style :) and your blog and now I am your new reader!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thanky you very much for this words :)

      Usuń
  22. Piękne miejsce, a wspaniałe zdjęcia oddają jego klimat :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kolory, zdjęcia i cudowny klimat miejsca ;o)

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam i bywam:) Dziękuję za lato na zdjęciach w tym wyjątkowym miejscu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)