2012-10-05

CANDY wyniki

Na poczatku przepraszam wszystkich biorących udział w CANDY za opoznienia w losowaniu..  ale jak to z losem bywa.. trudno go przewidzieć... 
Dlatego  aby "zatuszować" moje opóźnienie wylosowałam jeszcze jedna osobę , która wybierze sobie jedno z serc :) 
W losowaniu pomogła mi przyjaciółka  ..robiła za "Marysię"..  a pomagała jej dzielnie moja kotka Rukutu ( jak widać na poniższych zdjeciach ) 

Ale zanim ogłoszę zwycięzcę., chciałabym wam ogromnie podziekować za tak duży odzew :)  Candy ma wiele dobrych stron.. przyjemnosc obdarowania, przyjemność z wygranej ..poza tym poznałam takze nowe blogi osób, które wpisały się pod CANDY  :)  

ale już nie przeciągam dłużej . Pierwsze  CANDY na moim blogu wygrała  Madzia z bloga " My love .. sweet home"



a nagroda dodatkowa  trafia do dziewczyny araba :



GRATULUJE ZWYCIĘZCOM ! :)  I DZIEKUJE ZA CIERPLIWOSC :)

a poniżej przypominam nagrody :



18 komentarzy:

  1. Gratulacje;) dziękuję za zabawę;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje! :) To zdjęcie jest na prawdę wyjątkowe :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, a to zdjęcie jest cudne po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała zabawa :)
    Gratulacje dla dziewczyn ... szczęściary ;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i dziekuję za zabawę :)
    Pozdrawiam,
    Ola
    warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje i cichutko pod nosem...zazdroszcze tym szczesciarom ;)
    Pozdrawiam
    Kasia
    Hugmetender.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje i cichutko pod nosem...zazdroszcze tym szczesciarom ;)
    Pozdrawiam
    Kasia
    Hugmetender.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje i cichutko pod nosem...zazdroszcze tym szczesciarom ;)
    Pozdrawiam
    Kasia
    Hugmetender.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje i cichutko pod nosem...zazdroszcze tym szczesciarom ;)
    Pozdrawiam
    Kasia
    Hugmetender.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nadal nie mogę uwierzyć, że to ja jestem tą szczęściarą:)
    Cieszę się ogromnie, że mogłam wziąć udział w Twoim Candy i że wygrałam te piękne rzeczy:)
    Bardzo bardzo dziękuję!!!
    Oczywiście pochwalę się tymi pięknościami na swoim blogu, to będzie specjalny post;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zabawę i Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojeeeej :) super zakonczenie weekendu! ( u mnie w niedziele pracujemy) juz wysylam adres rodzicow, a nagrode odbiore jak dolece do PL na swieta! idealny prezent

    dziekuje za zabawe!

    pozdrawiam

    Kinga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)