2012-10-15

gra w kolory

Najpierw ostrzeżenie.. Zawartość tego posta jest niebezpieczna dla oczu.. moze porazić kolorem  ;)
A teraz do sedna :  Niestety przed jesienią nie ucieknę  .. wiec muszę się jakoś z nią zaprzyjaźnić..
Jedyne co nas łączy to kolor.. ja kocham kolor.. a jesień ma go pod dostatkiem  :) przynajmniej w naszym rejonie goeograficznym.. . Więc, pomimo to że jesień oznacza , że robi się coraz zimniej i zaraz bedzie zima ( fuj!) ..  to jednak rekompensuje te fakty, choć troszeczkę , kolorem... :)
Wczoraj na spacerze z synem  kolory poprostu atakowały mnie z każdej strony.. Całe szczęście przewidziałam ,że tak też może się stać, więc uzbroiłam się w aparat ;)
Poniżej sety z mojego foto-polowania...   jest tego dużo..  ale nie mogłam się powstrzymać :) Jest tak kolorowo ,że wyjątkowo do tych zdjęć, kolory mojego logo "zbladły",żeby nie robiły konkurencji jesieni :)

Zapraszam  do  oglądania :) 
























 No i jak jesień , to najbardziej  jesienne owoce  :)







 Mam nadzieję, że ta moja jesienna pstrokacizna przypadła wam do gustu :)






















32 komentarze:

  1. jak najbardziej, obrazki piękne, po tytule i kolorach sądziłam, że dołączyłaś do zabawy z Anią z homesweethome "jesień w kolorach tęczy" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakos nie wpadłam na ta zabawę.. :) idę poszukać :)

      Usuń
  2. Przypadła bardzo! Piękne zdjęcia! I lubimy jak jest ich DUŻOOOO! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham kolory tak jak i Ty, więc dla mnie rewelacja:))) uwielbiam taką barwną różnokolorową jesień. Pięknie uchwycone skarby natury:)))
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesienna fotorelacja. Taka jesień może tylko cieszyć.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Choć najbardziej lubię kolor ... szary ;) to w naturze kolory bardzo mi się podobają, a szczególnie tak cudnie uwiecznione ... jesień nas w tym roku rozpieszcza słońcem - oby jak najdłużej :)
    Pozdrawiam kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne zdjecia!!! te kolory.... magia...
    Kocham taką jesień!

    pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię taką jesienną pstrokaciznę :) I te jabłka - takie naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie "porażanie" kolorem:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pstrokato i pięknie. Bardzo ładne ujęcia -jak pomyślę, że za miesiąc będzie szaro i smętnie to już czuję żal... Dlatego codziennie patrzę wokół i zachwycam się jesiennymi kolorami. Zimową porą wrócę do tego posta, by przypomnieć sobie, że może być tak pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają Twoje zdjęcia! Szczególnie to z pojedynczym, żółtym liściem... Ja też uwielbiam kolory!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Taką jesień mogłabym pokochać:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne zdjęcia! śliczne kolory! i (aż sama się dziwię, że to piszę) piękna jesień!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tak, te kolory potrafią prawdziwie umilić smutną jesień :) Przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie kolorki plus ciepłe promienie słońca mogłyby trwać aż do wiosny :-). Jabłka 100% EKO ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jabłka z jablonki dziadka co rośnie zaraz przed wejsciem do domu :) malinówka.. tyle ,ze zdjecie z sierpnia .. to jeszcze nie taka czerwona :)

      Usuń
  15. Zdjecia absolutnie zachwycajace, ta eksplozja kolorow jest boska.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej alez feeria barw, cudownie, pieknie, zachwycajaco... a najbardizej podobaja mi sie te z zielenia jeszcze..ot taka tesknota za latem:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. faktycznie razi w oczy, ale tak pozytywnie. oby taka kolorowa jesień trwała dłuuuuuuuugo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lindas imagens Iza!!!Parabéns!!1
    bjs
    Cimara

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale energia !!! Takich zdjęć nigdy za dużo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie :D kocham jesień za te kolory

    OdpowiedzUsuń
  21. U Ciebie jak zawsze kolorowo ! Takich kolorów to czasem latem nie uświadczysz.. a u Ciebie jesienią są :)
    Super :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  22. i jak tu nie kochać jesieni ! zdjęcia w bajecznych kolorach :D
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak to zwykle bywa, trafiłam na Twojego bloga przypadkiem i oniemiałam z zachwytu. Jakie piękne zdjęcia! I śliczne mieszkanko. Takie jakie lubię najbardziej,choć sama nie mam, w skandynawskim stylu. Na pewno będę zaglądać, już włączyłam do obserwowanych. Pozdrawiam. P.S. maluszek śliczniutki

    OdpowiedzUsuń
  24. Iza gratuluję wyróżnienia Twojego abażuru w konkursie. Jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, dziekuje :) gdyby nie twój komentarz tutaj to bym nie wiedziała... bo zapominałam o tym konkursie ;)

      Usuń
  25. Piękne zestawienie. Fantastyczne zdjęcia !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)