2012-10-24

rodzinnie ...

...na zdjeciach...  :)  Dzisiejszy post będzie o fotografii i rodzinie :)  Tak jakos wyszło ze w ostatnich dniach było u mnie i rodzinnie i fotograficznie. Najpier w sobote wypad z moimi panami Y i przyjaciółmi na słoneczny spacer do Kampinosu..  w niedzielę sesja rodzinna moich super sąsiadów ( ich nowy członek rodziny skonczył własnie 2 msce , trzeba było to uczcić ), dziś sesja z tych "za 5 12-ta" czyli ciążowa.. a jutro sesja placu zabaw dla dzieci.. Brak czasu na nudę  kompletnie.. szkoda ,że na sen także ;)

Dzis wam pokażę parę zdjeć ze spaceru i "zajawki" sesji niedzielnej i dzisiejszej.. 

 z ciocią Magda i Samantą  :) 



Yosi podrzucany przez mamę  ;)



zacałowywany przez mame i tatę  ;)


 wyrywany sobie przez ciocie ;)


posyłane uśmiechy do mamy ;)


wstyd się przyznać, ale "szewc bez butów chodzi" .. to nasze pierwsze zdjęcia w 3kę..  zawsze albo ja robiłam zdjecie moim panom , albo Yoilan mi i małemu ;)





 nasz transport wszystkiego.. jak nie było w nim Yosiego.. wszystkie torby i pakunki wędrowały do środka ;)


a tak nosi dziecko wyrodna matka ;)




 szukamy grzybków na niedzielne risotto : )




w niedzielę było tak : 




 a dziś było tak :


Jakby ktoś się zastanawiał.. to tak literki do obu sesji są hand made by me ;)  a na ostatnią sesję wyniosłam pół domu.. (tą czerwoną cześć ;) ) w dekoracjach pomagała mi dzielnie Ania ( modelka  ) robiąc piękne pompony i harmonijkowe zawieszki .. Napewno w krótce będzie wiecej do oglądania .

No i teraz już się wytumaczyłam z rzadszego zaglądania na wasze blogi :) Ale obiecuję poprawę :)

Pozdrawiam wszystkich ciepło w te coraz zimniejsze wieczory : )

39 komentarzy:

  1. No Kochana ależ ten Twój synus piekny:)już mu oczki się zrobily ciemne i kubańska uroda;)ale bedzie mial powodzenie;)piekne zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Lou.. własnie juz też widać,ze i włosy bedzie miał po tatusiu.. a panie lubią loczki.. oj chyba na brak zainteresowania płci przeciwnej nie bedzie narzekał ;)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się klimat Twoich zdjęć :) A synek - mały słodziak do zacałowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Asia :) a synek jest zacałowywany.. przez wszystkich.. tak bardzo ,ze toalnie juz z tego sobie nic nie robi ;)

      Usuń
  3. Kochana - piękne te Twoje czasu zjadacze ....
    Rodzinka piękniusia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne sesje, wszystkie razem i każda z osobna :) Patrząc jedno ciśnie się na usta 'love is in the air' :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, wyprawa do lasu musiała być super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj była super.. 4h łazenia i dotleniania się.. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne foty!
    Iza, siatka w czarno-białe pasy to Twoje dzieło?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia.. Ty to masz oko!!! ;) tak tak moje dzieło .. jeszcze robiłam do szpitala na rzeczy małego .. a potem swietnie sie sprawdzała na wózku ;)

      Usuń
  8. Też tak trzymałam Kubusia, w końcu polubił i tak nam zostało ;) Pozdrawiamy i ubolewamy, że nas tam nie było .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola.. Yosi tez specjalnie sie nie buntował przeciw takiemu noszeniu .. generalnie wazne jest to ze ktos go nosi i moze ogladac swiat a nie ciagle niebo i niebo.. ;) Szkoda ze was nie było.. ale na zimowy lub wiosenny spacer moze wam sie uda być juz zdrowymi i isc z nami :D

      Usuń
    2. Mam nadzieję ;) Kubuś też nie buntował się. Wręcz przeciwnie. Zdecydowanie lepiej mu było oglądać świat w tej pozycji niż na leżąco. Cóż bobasy, w przeciwieństwie do wielu osób dorosłych, mają zdrowe podejście do życia i wolą oglądać świat z perspektywy wertykalnej i czerpać co się da, niż bujać w obłokach i czekać na mannę z nieba ;)

      Całujemy super rodzinkę i pozdrawiamy ;)

      Usuń
  9. zdjęcia szał ciał i pomarańczy a ta "wyrodna" matka piękną figurę po ciążową ma zadroszcżę Ci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj.. figura pociązowa jeszcze ma 8 kg braki do tej sprzed ciązy.. ale jak tylko bede mogła normalnie jesc ( czyli koniec karmienia piersią ) wrócę do formy :)

      Usuń
  10. Wspaniałe te sesje. Pełne energii i pomysłu. Ja mam niewiele zdjęć z synem, bo zazwyczaj ja robię zdjęcia... najwyższy czas nauczyć się korzystać z samowyzwalacza ..;)
    ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe. ja tez juz noszę sie z zamiarem rozstawienia satytywu , wyciągniecie pilota do aparatu i postawienia naszej 3ki przed obiektywem.. ale musze znalezc czas ;)

      Usuń
  11. cudowne zdjęcia. zresztą strasznie lubię Twoje zdjęcia. no i niesamowita rodzinka

    OdpowiedzUsuń
  12. super sesja - śliczny synek - i widzę w nim trochę i Ciebie :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yosi jest wymieszany bardzo.. zobaczymy jak jeszcze sie pozmienia z wiekiem :) ja nie moge sie doczekac az mu włosy urosną i będą sie kręcic :D

      Usuń
  13. Fantastyczne zdjecia:)
    Uwielbiam takie kolorowe blogi:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak kolorowy jest Twój blog i dom, tak pięknie kolorowe są Wasze dzisiejsze zdjęcia. Super sesja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie wyglądacie! Synuś boski! Będzie miał wzięcie chłopak. Nie opędzi się :D
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie cudowne zdjęcia i te Twoje kolory, śliczne!

    My też nie mamy zdjęcia we troje, ba... ja nie mam nawet z synusiem mimo chrzcin za nami :(, tylko takie z uciętą głową hehe. Takze gratuluje pierwszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj.. Kasia,. koniecznie wrecz męzowi aparat poinstruuj jak sie robi dobre zdjecia i niech pstryka.. bedzie ci pozniej szkoda ,ze nie masz fot z synem jak był mały :)

      Usuń
  17. Świetna sesja rodzinna:) a synuś przecudowny:)
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. ALE ŚWIETNE ZDJĘCIA MACIE:)))) TE Z WAMI W TRÓJKĘ SĄ NAJLEPSZE!:) PIĘKNA Z WAS RODZINKA:*

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne eletkryzujące kolory!pozdr Ka

    OdpowiedzUsuń
  20. zdjęcie z tykajacym zegarkiem cudne !!! i niesamowicie pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  21. No i gdzie ta polska złota jesień którą widać na Twoich cudnych zdjęciach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jej szukam.. i tylko na twardym dyskyu znalazłam :(

      Usuń
  22. Jaka cudna sesja...no i gratulacje zdjecia w trojeczke:))))
    literki cud miod:)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak patrze na zdjecia z Kampinosu widze samo szczescie i wiele radosci - cos pieknego, szkoda, ze mnie tam z Wami nie bylo :-) /sasiadka/

    OdpowiedzUsuń
  24. Sąsiadko moja droga :) jeszcze nas czeka spacer zimowy , spacer wiosenny .. letni itd :) Napewno do któregoś z nich uda się wam dołączyć :D

    OdpowiedzUsuń
  25. super !!!! gdzieś przegapiłam tego posta ,ale już ;)nadrobiłam
    Fajnie wyglądacie zdjęcia rewelka ,ale będziecie mieć śliczną pamiątkę
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)