2012-10-29

sztuka w użytku

Dziewczyny .. i chłopaki (co to pewnie nielicznie zaglądają ;) ) , dziś post prywatnie - promocyjny :)  Promocyjny , bo chciałabym wam przedstawić, nowy portal w świecie internetowym  , który dziś ma właśnie swoje wielkie otwarcie . Nazywa się You Art Me  . Jest to portal, który promuje sztukę artystów z całego świata poprzez w prowadzenie jej do użytku codziennego.. Nie tylko przez tradycyjne reprodukcje fotografii  lub obrazów, ale także przez reprodukcje tych dzieł na przedmiotach domowego użytku ,specjalnie dla YAM zaprojektowanych .. tj pięknych filiżanek ręcznie malowanych , foteli z reprodukcjami obrazów czy fotografii .. lub też drewnianej podkładki pod garczek , która w środku ma puzzle w dość nie spotykanym kształcie układające się w pracę artysty przez was wybranego.. ..a  jest i będzie tego więcej... 
Ale pisałam ,że chodzi też tu o prywatę..  a jest ona w tym,że jednym z artystów , kórych prace mozecie wybrać w takiej formie o jakiej pisałam powyżej, jestem też i ja :) Mam przyjemość znaleźć sie w tym gronie naprawdę utalentowanych ludzi z całego świata i dlatego też między innymi wam się tym chwalę :) 

Zapraszam was do odwiedzenia strony YAM , jest bardzo interaktywna i ich pomysły na promocję sztuki naprawdę mogą was mile zaskoczyć.. Robią to ludzie z pasją i pomysłem ! :) 
Aby was zachęcić poniżej wstawiam moje zdjęcia , które są dostępne na portalu : ) 







Mam nadzieję ,że wybaczycie mi tą prywatę i promocję, ale lubię się dzielić ciekawymi inicjatywami :)

Obiecuje Wam, że następny post będzie już o fotografii i będzie baaardzo kolorowo .. między innymi o tak własnie :


18 komentarzy:

  1. oj :D no oczywiście że takimi sukcesami trzeba się chwalić :)
    gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wybaczam :D Uwielbiam wszystko co inspiruje :) Super !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie:))) szacuneczek:)
    Takie miejsca i takich ludzi pięknie się fotografuje...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana..........no zaniemówiłam:)jaka prywata!zazdroszczę Twoich umiejetności,a zdjecia.....bosssskie!:)zapraszam też do mojego bloga w nowej odsłonie:)pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje sasiadko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, gratuluję. Następnego posta doczekać się już nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję :) wspaniałe osiągnięcia i takimi należy się chwalić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kapitalne .....3 i 5 jest najładniejsze choć chłopak z ptakiem;) też fajny
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia a i informacja pożyteczna.)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia i na pewno trzeba sie tym chwalić :) bo przecież my na to czekamy - na ciekawe inicjatywy , na propozycje , na wykonanie - jest naprawdę super

    OdpowiedzUsuń
  11. Takimi rzeczami należy się chwalić... Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z wielką przyjemnością podążam Twoimi ścieżkami i chętnie podglądam zdolnych ludzi, Twoje zdjęcia są CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma czego wybaczać! z mojej strony jeszcze jestem wdzięczna za takie świetne namiary! no i te Twoje zdjęcia:) cuda! ile kolorów i optymizmu! nawet te czarno - białe przywołują radość na ustach. no i nie mogę się doczekać kolejnego posta, zdjęcie zapowiada ucztę dla oczu!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i cieszę się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne! Jaka zdolna jesteś!
    Odkryłam Cię właśnie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje serdecznie wlasnie sobie ogladam:)))
    Bardzo lubie to Twoje zdjecie z dziewczynkami:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)