2012-11-06

colourful mother-to-be

W przedostatnim poście obiecałam wam pokazać nasyconą kolorami sesję przyszłej mamy.. No i nadszedł ten czas w końcu! ;) Trochę to trwało z kilku powodów :
po 1..  na sesji było taaaak kolorowo ,że nie mogłam przestać naciskać migawkę .. wyszło wiec ponad 500 zdjeć..  no i musiałam wybrać najlepsze do post produkcji , co nie było łatwe . Wybrałam torchę ponad 1/5 i troche czasu mi zajeło tez ich przygotowanie na "wyjscie" do ludzi ;) 
po 2 .. czekałam też na info od modeli , które zdjęcia mogę opublikować , a które są tylko do albumu prywatnego.. ( co napewno rozumiecie)
po 3 .. syn mój ma ciężki okres ząbkowania.. i absorbuje mój cały czas już 2 tydzień.. a wieczorem po prostu  nie mam siły ruszyć nawet palcem .. ( napewno mamy mnie rozumieją) 

Jak już się wytłumaczyłam ( bo nie chciałabym abyście pomyśleli,że was zaniedbuję z lenistwa ;p ) mogę pokazać to  co zapowiedziałam. Zrobiłam dużo setów zdjęciowych, aby jak najwięcej ujęć przemycić a Was nie zanudzić ;) 
Tu też zamieszczę tylko cześć zdjęć i jak zwykle po więcej zapraszam was to miejsce
Muszę jeszcze dodać,że Ania (modelka) pomagała mi w "wystroju" na sesję robiąc pompony i wachlarzyki a jej mąż wycinał dzielnie imię swojego synka na jabłkach :)  























Ale tylko na blogu parę ujęć aranżacyjnych  ( specjalnie dla was ) :








no i backstage też oczywiście  ;)



i 2 dni poźniej spadł śnieg ;) Mnie ta sesja daje dużego kopa energii tymi kolorami.Mam nadzieję ,że was też tak "kopnie" w ten ponury i deszczowy dzień  :) 

dzięki za odwiedziny .. a następny post będzie DIY  :D 

20 komentarzy:

  1. ale energia,fantastyczna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowita dawka dobrej radosnej energii!
    dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I pomyśleć że taka piękna była ta jesień :) Sesja rewelacyjna, obłędnie mi się podoba. Pamiątka cudna a i zabawa przy tym z pewnością była przednia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow! Ale pięknie kolorowo idealnie mnie to nastraja na ten dzisiejszy deszczowy dzień :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! sama chcialabym taka sesje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ;) nawet Ani mówiłam jak jej robilam zdjecia ,ze jej zazdroszczę sesji z brzuszkiem takiej kolorowej ;p

      Usuń
  6. hej!:)
    ale cudniasta jest! tyle w niej optymizmu, że aż chce się skakać:)))
    piękne kolory i to zdjęcie z nadgryzionymi jabłuszkami... o parze już nie wspomnę, bo jak dla mnie idealnie pasują do siebie! :)))
    bosko!
    ściskam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie dlatego nie mogłam przestać "pstrykać" ;) i wyszło tyle zdjęć

      Usuń
  7. Jaka zgrabna mama!!! A jaka dekoracja i przy okazji świetny piknik mieliście. Superowa sesja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo soczysto-optymistyczna sesja... Super...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajkowo, energetycznie ... rzeczywiście przydały się kolory w taki senny, ponury dzień jak dziś :))
    Te jabłuszka - super pomysł i ostatnie zdjęcie, bardzo mi się podoba !!
    Pozdrawiam ciepło:)
    ps. Kiedy moja Matylda ząbkowała przez dwa tygodnie nie spałam ... ciężki to czas - dużo siły życzę, bo energii u Was moc ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. sesja jest fantastyczna i cała nabuzowana kolorami :) aż się sama uśmiecham pomimo, że za oknem siąpi deszcz

    OdpowiedzUsuń
  11. aż się mieni od kolorów, fantastycznie
    i modele i dodatki - idealnie tęczowy klimat jesienią...
    bardzo mi się podoba!
    i jabłka - tez wykorzystalismy do ostatniej jesiennej sesji :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow...wow...wow...!!!!ale kolorowo...:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo optymistyczna sesja :)) eksplozja koloru - super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne zdjęcia :) a jakie cudowne kolory w tej soczystej jesieni :) super pamiątka i pierwsze fotografie do rodzinnego albumu przyszłych rodziców :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja czekam i czekam na Twoje diy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. super foty ...jak zwykle :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)