2012-11-25

dekoracje świąteczne DIY 1


No to zaczynamy .. czas świąt bożonarodzeniowych na blogu uważam za otwarty ;)   W tym roku prowadzenie bloga zmotywowało mnie do tego , aby wczesniej zacząć myśleć o dekoracjach światecznych i ich wykonaniu ..( zazwyczaj było to prawie na ostatnią chwilę , a nawpeno nie rozpoczynało się w listopadzie ;) ) Świąteczne klimaty  jednak "atakują nas" już  prawie od początku listopada..  więc.. poddałama się temu i ja..  ale starałam się jak najmniej komercyjnie.. tj nie chodzę po sklepach kupując prezenty i ozdoby świąteczne.. a raczej akcesoria do zrobienia ich samemu ;)  
Dziś będzie post pierwszy z serii ozdób świątecznych robionych własnymi rękoma :) Takich niepowtarzalnych naszych własnych .. które dają najwięcej radości :) 
Pamiętacie to foto z ostatniego posta ???  No więc ten cynamon i orzechy to nie dla ozdoby zdjęcia :) Wykorzystałam je do zrobienia  ozdoby  z dzisiejszego posta :) 




Po powyższych obrazkach już chyba się domyślacie co to będzie :) Choinka z metariału :) Nie będę podawać jej wymiarów, bo każdy może sobie zrobić tak dużą , lub tak małą na jaką ma ochotę  :)  Ja wypełniłam ją wkładem do poduszek, ale można to zastąpić watą. Choinkę "nadziałam" na laskę cynamonu , który można zastąpić w miarę prostą i wystarczająco grubą gałązką .  Taką choinkę "zamontowałam" w osłonce na doniczkę wypełnioną orzechami włoskimi.. ( które można zastąpić orzechami laskowymi.. lub tym co nam podpowie wyobraźnia) . Początkowo myślałam ,że do środka osłonki będę musiała włożyć gąbkę do układania suchych bukietów.. jednak orzechy bardzo dobrze podtrzymują choinkę i jest ona bardzo stabilna. A oto i efekty  i  dawka moich "pstryków" .







Z choinką zapozowała mi też przyjaciółka , którą wczoraj gościłam u siebie w domu.. robiłyśmy zdjęcia do jej blogu La Kolorada :)
Mam nadzieje,że te dość długie przerwy między postami nie zniechęcają Was do odwiedzin na moim blogu. Staram się tak często jak mogę odwiedzać Wasze blogi i tworzyć nowe posty na coloresdemialma.. Jednak ciągle coś nowego wymyślam sobie do zrobienia.. i mi czasu brak na wszystko ;)  takie chyba mentalne adhd mam ;)  Staram się też aby zdjęcia na blogu  trzymały jakiś poziom.. bo nieuleczalna estetka jestem.. a to też zajmuje trochę czasu... tym bardziej ze światła teraz prawie nie ma (nawet w ciągu dnia) i muszę wyciągać ciężki sprzęt tj lampy studyjne..

Wracając do tematu świątecznego, chciałam Was zapytać w jakich kolorach będziecie miały święta :) U mnie jak widać dominować będzie tradycyjna czerwień ( rzadne zaskoczenie pewnie dla Was ;)  )


Dzięki za wasze wizyty i komentarze tutaj  :)

24 komentarze:

  1. O jaka urocza !! Chyba taką zrobię !
    U mnie pewnie też tradycyjna czerwień! Jednak to najcieplejszy kolor, a wiadomo, że musi być ciepło!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, ze świeta to ciepło .. i to fizyczne i to emocjonalne i to estetyczne :)

      Usuń
  2. cudowne
    zapisałam do zrobienia, może się uda
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknosci!:))) a na tle tej sukienki bosko wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobne choineczki robiłam w zeszłym roku...u mnie dominować chyba bedzie biały, tradycyjnie czerwony...nie wiem jeszcze...jakoś temeat świąt wydaje mi się bardzo odległy:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, aż chce mi się Świąt, teraz zaraz!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ahhh, jak urocza!!!! i taka prosta w wykonaniu, że zaraz biorę się do roboty!
    pogoda beznadziejna, więc będzie co robić =)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) proste a tak urocze i dekoracyjne! no i w Twoich kolorach - bardzo świątecznych :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna dekoracja:) największym jej plusem jest to że można w szybki i prosty sposób zrobić ją u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj:))) ale pięknie świątecznie u Ciebie! ta choinka, orzechy i laski cynamonu...wow:)))
    jak dla mnie idealne ozdoby na przedświąteczny czas:)
    a u mnie też będzie czerwień, biel i naturalne drewno:)
    no i wełna:P
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosty, ale efektowny sposób na pachnącą świąteczną dekorację :) Dzięki za tutka :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysl na choinke jest swietny, a zwlaszcza dla tych ktorzy tak jak ja nie maja zbyt duzo miejsca na ta prawdziwa:)
    Zdjecia sa swietne, z wielka przyjemnoscia je ogladam.
    Moje swieta beda w kolrze bialym, srebrnym i oczywiscie zielen swierku sie pojawi w postaci chocby wianuszka.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Choineczka bardzo fajna, a zdjęcia jak zawsze rewelacyjne!
    Moje święta będą w kolorze fioletowo - turkusowym, mniej więcej coś takiego http://urokliwe-detale.blogspot.co.uk/2012/10/mood-board.html

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszła. Cudowny materiał!!! Nie szkodzi że nie ma Cię często, ale jak już jesteś to zawsze są ode mnie ochy i achy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny pomysł! Zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przesliczna ozodba, pomysł godny nasladowania. jestem zauroczona i na pewno zrobię takie cudenko. dziękuje za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki takim postom już pachnie Świętami :) U mnie Święta jak u Ciebie - w czerwieni :) Jakoś inny kolor od kilku lat nie chce mi się z tym okresem skojarzyć... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak mi sie to podoba, przepiekne ! :) Na pewno wykorzystam na pewno jakis Twoj pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świąteczne klimaty i ta czerwień , najbardziej kojarząca się z Bożym Narodzeniem ! Do tego biel i zieleń . Jakoś modne czernie nie przekonują mnie ,nijak się mają do radosnych przecież Świąt Bożego Narodzenia . Pozdrawiam :) Ella

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog, bardzo inspirujący i w klimatach które lubię :) Napewno będę do Ciebie zaglądać i zachwycac się kolejnymi rzeczami:) A teraz w to świąteczne popołudnie, tuląc do siebie chorą córcie zagłębie się w starsze posty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne dekoracje i łatwe do zrobienia. :) Ale najciekawszy jest dobór kolorów!
    Zapraszam do siebie: https://www.facebook.com/stageffect

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)