2012-11-28

ozdoby świateczne DIY 2

Dziś kolejna odsłona dekoracji na Święta we własnym zakresie :)  Mam nadzieje,że ten post  swą zawartością też trafi w Wasze świąteczne gusta ;) . Mnie do zrobienia tych ozdób zainspirowały tegoroczne ozdoby z Ikea i TK Maxx. - gwiazdki na choinkę wykonane z materiału. Najpierw zobaczyłam je w TK Maxx... i już miałam kupić.. kiedy pomyślałam sobie,że przecież mogę zrobić je sama.. i dokładnie takie jakie chce.. a materiałów w czerwieniach mam pod dostatkiem.. Jak pomyślałam tak zrobiłam :)  Tyle,że gwiazdki te nie powędrują na choinkę :) znalazłam im trochę inną rolę ozdobniczą  co zobaczycie poniżej :)
Ja szyłam gwiazdki na maszynie, bo szybciej.. ale ręcznie równie pięknie wychodzą, więc te z was które nie posiadają maszyny do szycia niech się nie zniechęcają :)
Szablonu na gwiazdkę szukłam w internecie.. i trochę czasu mi zajeło znalezienie tego idealnego dla mnie. Żeby Wam zaoszczędzić czasu taki szablon zamieszczam poniżej  może którejś z Was się  przyda  :



ja wkleiłam ten obrazek w Word'a i powiekszyłam na połowę strony A4 aby mieć gwiazdę rozmiarów takich jakie widzicie na zdjeciach  :)

A tak to wyglądało w trakcie powstawania :)






Wypełnić je mozna watą lub wypełniaczem do poduszek.. pełna dowolność :)

A moje zastosowanie dla gwiazdek to świąteczna ozdoba dla żyrandoli :) i nie tyko. Pierwsze zdjecia , to ta opcja o której myślałam na samym początku , ale w trakcie robienia zdjęć   wyszły mi 2 opcje dodatkowe ;) a jak juz skonczyłam robić zdjecia przyszły mi do głowy jeszcze inne pomysły wykorzystania gwiazdek :) efekt końcowy na pewno Wam pokaże jak już ostatecznie wystroję moje  mieszkanie na święta :) 


















w kolejnej odsłonie ozdób świątecznych jedna z tych gwiazdek bardzo się przyda.. więc bądźcie czujne.. bo nowy post pojawi się już nie długo  :)  

Cieszę się przeokrutnie ,że poprzednie DIY tak wam się spodobało i was zainspirowało :)


33 komentarze:

  1. Sliczne gwiazdeczki Izuniu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna dekoracja, może uda mi się zrobić gwiazdki na przyszłe święta bo w tym roku zabraknie mi już czasu, za dużo mam innych rzeczy do zrobienia, a ciągle są zaległości;) doba chyba skróciła się! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w tym roku tez juz robie plany na przyszłe świeta bo wiem ze nie zdaze zrobic wszystkiego czego bym chciała ;)

      Usuń
  3. Świetna girlanda i cudne zawieszki, doskonałe nie tylko na Święta:) Bardzo mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  4. idealne. proste, banalne wręcz ozdoby w świetnym stylu.
    pomysł, wykonanie na wielki +.

    pozdrawiam Cię serdecznie Kreatywna Kobieto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki :) lubie rzeczy proste.. ;)

      Usuń
  5. podobaja mi sie, sa nie tylko swietna dekoracja, ale ja już je widze w jakiejs swiatecznej sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne te gwiazdki,takie proste,ale pięknie się prezentują i ładne materiały, lubię bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne są te wypchane gwiazdeczki :) dzięki za szablon, właśnie szukałam i na pewno się przyda :) już zapisany

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne .... zdolne Twoje rączki, ze hej !!!
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach gwiazdki :) szyje się je szybko, miło i przyjemnie :) najgorsze to odwracanie na prawą stronę, wypychanie i zszywanie dziurki ;) Pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh powiem ci ,ze na poczatku myślałam ze bedzie straszne to wywracanie, ale po 1 gwiazdce opracowałam wygodną technikę .. (ołówek niezbędny) i szło w tepie błyskawicznym :)

      Usuń
  10. Cudne!!!Ach i te kolorki mmmm piękne fotki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze, słodkie:))) piękne zdjęcia i aranżacja Izo:)))
    Ściskam mocno**

    OdpowiedzUsuń
  12. Izo
    mój domek również zagwiazdkowany, szyjemy na tą okoliczność świąteczną, a szablony gwiazdek można znaleźć wszędzie.
    Twoje są przesłodkie.

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mili
      wiem ze jest pełno szablonów gwiazdek.. ale zanim znalazłam ten który mi naprawde pasuje, to trochę się naszukałam ;)
      Zajrzę do ciebie tez zobaczyc wasze dzieła gwiazdkowe :)
      pozdrawiam
      Iza

      Usuń
  13. Kiedy ty to robisz? U mnie serduszka czekają na zszycie, ale czasu jak na lekarstwo. Gwiazdki są świetne i ta kolorystyka, rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. im wiecej mam zajec tym bardziej zorganizowana jestem ;) syn tez juz bardziej umie zając się sobą wiec ja mam ciut wiecej czasu :) choc na nadmar tez nie narzekam ;)

      Usuń
  14. Iza te gwiazdki są bezbłędne - fantastyczne po prostu:) co tu dużo mówić...masz talent i musisz go wykorzystywać:) i to w kilku dziedzinach masz:))))
    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) narazie robie dla siebie.. mysle ze aby na tym zarabiac musiałabym miec wiecej czasu.. a od stycznia wracam do pracy :(

      Usuń
  15. Piekne te gwiazdeczki i cudnie migocza sobie na pieknym zyrandolu:))) buziaki!
    i dla szkrabka usciski!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknie wyglądają powieszone pojedynczo na żyrandorze...cuda:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne - podobają mi się we wszystkich odsłonach :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo spodobały mi się Twoje gwiazdki, szczególnie w połączeniu z żyrandolem - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  19. U nas ten sam szał ;)
    Zapraszamy do nas po nagrodę i do wspólnej zabawy :)
    Pozdrawiamy - Nitki

    OdpowiedzUsuń
  20. zdolniacha z Ciebie :) jak zwykle wspaniale i piękna kolorystyka :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pomysł niby prosty - tekturowy prosty szablon, materiał, maszyna, ALE wykonanie, dobór kolorów i zdjęcia wspaniałe! gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem Twoją fanką forever! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)