2012-11-20

wyróżnienie i ..

.. mała foto zapowiedź przyszłych postów.. Ale zacznę od wyróżnień. Jest mi niezmiernie miło i na duszy się ciepło zrobiło mimo takiej brzydkiej jesieni, bo od mojego ostatniego posta dostałam wyróżnienie Libster blog od 3  blogowiczek  :)  Można powiedzieć radość chodzi trójkami ;) 


Tą miłą niespodzianką obdarowały mnie :   Ola z foto_olka , Beata ze zmiany-na-dobre i Kasia z DaCapo

parę pytań przede mną więc zaczynam  :

PYTANIA OD OLI :


1. czarne czy białe?- BIAŁE
2. pies czy kot ?  - KOT
3. kawa czy herbata?- KAWA, KAWA I JESZCZE RAZ KAWA :)
4. morze czy góry? - MORZE
5. słodkie czy gorzkie?  SŁODKIE
6. noc czy dzień? - I TO I TO ..  WYBRAĆ NIE UMIEM  :)
7. skowronek czy sowa?- SOWA
8. mięta czy sok z winogron? - MIĘTA
9. film czy książka? -  I BEZ TEGO I BEZ TEGO JEST MI ŹLE
10. radio czy tv? KIEDYŚ DUZO RADIO .. TERAZ NIESTETY TV
11.ogień czy lód?.OGIEŃ


PYTANIA OD BEATY :



1. Gdybyś miała możliwość nakręcić własną reklamę MasterCard, jak by ona była? NAPEWNO BARDZO KOLORWA I RADOSNA :)
2. Jakie jest Twoje małe dziwactwo?MAM JEDNO ALE SIĘ DO NIEGO NIE PRZYZNAM  ;P
3. Co byś wybrała na swój ostatni posiłek w życiu? LASAGNA MOJEJ MAMY  :) 
4. Na ile lat byś się czuła, gdybyś nie znała daty swojego urodzenia? 25
5. Gdyby Twoje życie zostało opisane w książce, jakie byłoby jej ostatnie zdanie? I PEWNIE NAWET TERAZ NIE MA CZASU NA NUDĘ ;) 
6. Czym dla Ciebie jest sukces? WEWNĘTRZNA SATYSFAKCJA  I RADOŚĆ Z TEGO CO SIĘ ROBI . MIŁO JEST JAK DODATKOWO DOCENI TO KTOŚ JESZCZE .
7. Jaki film chciałabyś, aby obejrzeli wszyscy Twoi przyjaciele, znajomi? HABANA BLUES
8. Jakie jest Twoje ostatnie muzyczne odkrycie?ZAWSZE NA NOWO Z KAŻDĄ PŁYTĄ MARIA PESZEK
9. Czy uwierzyłaś, że posiadasz jakąś zdolność, w  którą wcześniej zupełnie wątpiłaś? PODOBNO , DOBRZE PISZĘ NA BLOGU..  ( TAK MI POWIEDZIANO  OSTATNIO ) A W SZKOLE J.POLSKI I WYPRACOWANIA TO BYŁA MOJA ZMORA.. ( CHOĆ PEWNIE POLONISTKA ZNALAZŁAM BY 1000 BŁEDÓW STYLISTYCZNYCH ;) )
A z racji święta narodowego:
10. Jakie słowo w języku polskim podoba Ci się najbardziej? DZIEKI MOJEMU MĘŻOWI I JEGO AKCENTOWI TO  : ŻÓŁTY I BRZOSKWINIA :) 
11. Co dobrego zauważasz w Polsce, Polakach? SIŁĘ DUCHA  I TO ZE POTRAFIMY SIĘ PODNIEŚĆ Z NAJGORSZYCH SYTUACJI.



PYTANIA OD KASI  : 

1. Dlaczego blogujesz? HMM TROCHĘ MI SIĘ ZESZŁO Z TYM ABY BLOGA ZAŁOŻYĆ.. ALE ZWOLNIENIE W TRAKCIE CIĄŻY( CZYLI WIĘCEJ CZASU )  , NOWE MIESZKANIE, KTÓRE URZĄDZAŁAM  I GŁOWA PEŁNA POMYSŁÓW SPOWODOWAŁY ,ŻE CHCIAŁAM SIĘ TYM PODZIELIĆ Z INNYMI I BYŁAM  CIEKAWA ODZEWU ..POPROSTU MIAŁAM POTRZEBĘ FOTOWYWNĘTRZENIA SIĘ  ;)

 2. Trzy nowe rzeczy, które pojawiły się w Twoim życiu odkąd blogujesz. JESZCZE WIĘKSZY NIEDOSYT CZASU, DZIECKO , NOWE BLOGOWE ZNAJOMOŚCI 


 3. Trzy rzeczy, które uległy zmianie w Twoim życiu odkąd blogujesz ROBIĘ DUUUZO ZDJEĆ MOJEGO MIESZKANIA I JEGO KĄTÓW, ZMIENIAJĄC COŚ W DOMU ZASTANAWIAM SIĘ JAK POKAZAĆ TO NA BLOGU ;)  ,I JESTEM BARDZIEJ TWÓRCZA I KREATYWNA :) 


 4. Czy masz blogowe przyjaźnie w realu? JESZCZE NIE .. ALE MYŚLE,ŻE JAK PRZYJDZIE NA TO CZAS I MIEJSCE TO SIĘ TO ZMIENI  :) 

5. Czy wyobrażasz sobie swoje życie całkowicie bez blogowania?TAK, ALE  CZEGOŚ BY MI BRAKOWAŁO .. 

6. Czy wśród Twoich czytelników są Twoi realni znajomi? TAK, SĄ TEŻ MOIM PRZYJACIELE I ZNAJOMI  , NAWET RODZINA :) 

7. Czy blog stanowi dla Ciebie jakiekolwiek źródło dochodu? NIE. 

8. Czy Twoich bliskich irytuje czasem Twoje blogowanie. JESZCZE NIE DALI MI TEGO ODCZUĆ. 

9. Ile godzin dziennie spędzasz w blogosferze. TO ZALEŻY. nIESTETY NIE BARDZO MOGĘ ROBIĆ TO REGULARNIE, MAM ZRYWY I WTEDY PRZYGOTOWUJE KILKA POSTÓW NA RAZ I WTEDY JEST TO PARĘ GODZIN.. I JAK ZAGLADAM DO INNYCH BLOGOWICZEK TO MIN GODZINĘ MI SIE Z TYM SCHODZI  

10. Czy kupujesz produkty bezpośrednio wystawiane na blogach? ZDAŻYŁO MI SIĘ  :) 

11. Czy masz jakieś marzenia związane z blogiem?  ŻEBY MI SIĘ CHCIAŁO CAŁY CZAS TAK JAK 
MI SIĘ CHCE PROWADZIĆ GO DALEJ I ŻEBY MI NIE ZABRAKŁO POMYSŁÓW NA POSTY I CZYTELNIKOM CHCIAŁO SIĘ DO MNIE ZAGLĄDAĆ..  I NIE BĘDĘ ŚCIEMNIAĆ , JEŚLI BLOG PODWYŻSZYŁBY MÓJ BUDŻET DOMOWY .. WCALE BYM Z TEGO POWODU NIE PŁAKAŁA.. ALE NIC NA SIŁĘ :) 

ufff. jak już przebrniecie przez to , to poniżej moje pytania i wyróżnienia :

1. kolorowo czy czarno-biało  ? 
2. podróże z biurem , czy na własną rękę  ? 
3. meble gotowe w stylu który nam się podoba  czy przerabiane przez siebie nawet jak nie idealnie ? 
4. wolisz być przed obiektywem , czy za obiektywem  aparatu ? 
5. twoja podróż marzeń? 
6. spodnie czy spódnica ? 
7. rozmaryn czy bazylia? lub inne ziółko? ;) 
8. ulubiony owoc?
9. miasto czy wieś ? 
10. samochód czy rower ? 
11. co wieszasz w oknie ?  firany, zasłony , rolety , żaluzje ? 

a wyróżniam  : 
http://apetycznewnetrze.blogspot.com/
http://czaryzdrewna.blogspot.com/
http://lakoloradafashion.blogspot.com/
http://daro-meble.blogspot.com/
http://decomarta.blogspot.com/
http://handmadebyolga.blogspot.com/
http://home-znaczy-dom.blogspot.com/
http://mieszkanie13.blogspot.com/
http://llooka.blogspot.com/
http://mylittlewhitehome.blogspot.com/
http://oh-my-home.blogspot.com/
http://scraperka.blogspot.com/

Obserwuję wiele blogów.. i trudno było mi wybrać, ale starałam sie wybrać te blogi , których jeszcze nie wyróżniałam przy okazji innych tego typu sytuacji. Mam nadzieje, że dziewczyny z wyróżnioncyh blogów znajdą czas i ochotę na udział w tej zabawie.. 
A dla wytrwałych mała foto nagroda ;)  Ponizej małe seciki przygotowawcze do postów o ozdobach świątecznych. Takowe sie własnie tworzą ... cześć już stworzona nawet , więc będzie się działo  ;) 



 dziękuje że tu zagladacie i zostawiacie komentarze  :)

19 komentarzy:

  1. A ja Ci Izo bardzo bardzo dziękuję za poświęcony czas i za odpowiedzi.... pozdrawiam i dlej czytam i dalej się inspiruję! kasia z dacapo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no no no uzbierało się tych wyróżnień! gratuluję serdecznie i dziękuję za przyznanie mi takiego:) to bardzo miłe.
    postaram się napisać o tym w najbliższym czasie. Kilka się zebrało tylko już nie pamiętam u kogo je zdobyłam hehe:))) trzeba odszukać i skomponować posta:)
    a zapowiedź zdjęciami niesamowita...
    już chcę kolejnego posta:)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tych materiałow na zdjeciach bedzie co najmniej 2 lub 3 posty ;)

      Usuń
  3. Piękne materiały i tasiemki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Juz sie nie moge doczekac swiatecznych dekoracji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy bardzo za wyróżnienie :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co : zasłużyliście :)

      Usuń
  6. Gratuluję wyróżnień! Tyle drobiazgów, ciekawa jestem co z tego powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję i dziękuję :). Już odpowiadam :))

    Eh te orzechy to też chyba tylko oglądasz?? co??? mnie kuszzą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdazyło mi się przekąsić , ale nie duzo :) próbuje i patrze co mu szkodzi a co nie :)

      Usuń
  8. Dziękuję, że wzięłaś udział w zabawie :) Ech, ja na przykład w szkole nigdy nie wierzyłam w to, że posiadam jakieś artystyczne zdolności (bo najbardziej "liczyła się" umiejętność malowania i rysowania), a teraz okazuje się, że potrafię czasem coś ładnego zrobić własnymi rękoma. Dlatego Twój blog jest dla mnie tak ciekawy :)

    Śliczne nożyczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beata :) a nozyczki tez mi sie podobają :) są dość tanie.. ja je kupiłam na scandiloft.pl

      Usuń
  9. aaaaaaaaa :) dziękuję :) ale mi miło :) ale super zabawa , możmna się tyle o Tobie dowiedzieć :) to nadrobię zaległości w weekend :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faajnie :) czekam na twoje odpowiedzi :)

      Usuń
  10. Gratuluję Ci Kochana tych wyróżnień :)
    Miło poczytać jak ktoś patrzy na świat ... Twój blog zdecydowanie zaprasza kolorami :)
    Dziękuję za zaproszenie do zabawy , odpowiem jeszcze dziś :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też zatrzymałam się na 25 roku życia ;-). Czekam na świąteczne ozdoby, zapowiedź wygląda zachęcająco. Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję wyróżnienia i cieszę się ,że mogłam Cię jeszcze bliżej poznać :) a ozdoby widzę ,że szykują się przednie:))) aż tutaj czuję te laski cynamonowe :))
    a jeżeli Masz ochotę to zapraszam do siebie na candy ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz świetne materiały i tasiemki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)