2012-12-09

6 miesięcy ..

.. już za nami.. dziś mój mały pan Y skończył 6 miesięcy :) Zleciało nie wiem kiedy ..  z małej kruszynki ważącej 2600 gram zrobił się kawał faceta ważącego około 8,5kg :)  Trudno się w sumie dziwić jak pierwsze 3 miesiące nie odchodził od mojego cyca.. Ciężkie to były chwile dla mnie..  bo byłam zredukowana do roli baru mlecznego..  Ale było minęło.. było warto..  dla tych uśmiechów które teraz mamie posyła odrazu po przebudzeniu :) Nie będę wam przynudzać o Yosim.. bo każda mama wie ,ze o własnych dzieciach to można godzinami gadać :) Takie tylko poniżej małe foto podsumowanie tych 6 mscy  :) Starałam się wybrać niezbyt dużo zdjęć.. ale same wiecie, z tych tysiąca zdjęć zrobionych dziecku trudno jest wybrać tylko kilka  ;)















( to poniżej to moje ulubione ;)  ) 








:) no i tyle naszego "pępka świata" :) 

33 komentarze:

  1. C U D N I - jesteście, cała rodzinka !!!!
    Można patrzeć i patrzeć ....
    Ale najfajniejsze jest to, że Wam miłość i szczęście z ocząt się wylewa ... i jakaś taka aura piękna ...
    Miłej niedzieli :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Olga za takie miłe słowa :)

      Usuń
  2. Izuniu przecudowna z Was rodzinka, piekny post az sie wzruszylam, cudownie ujelas w zdjeciach pierwsze 6 miesiecy Pana Y:-) jak to fajne jest miec mama fotografa ma sie wtedy zagwarantowane przez cale zycie swietne profi fotki:-) Rzeczywiscie Yosi rozsnie jak na drozszach:-) od cioci Syl wszystkiego naaaaaaaaaaaaaaajjjlepszego!!! Buzka

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest prze-słodki! i ma takie cudne, mądre oczka :) rośnie jak na drożdżach! Wspaniałe fotografie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) a mnie sie wydawało ze jako zapatrzona mama tylko ja widzę tą jego mądrość w oczkach ;)

      Usuń
  4. Chciałbym mieć takiego bobaska . ;) Poczekam sobie choć 10 lat ... Całusy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja tez czekałam trochę na takiego bobasa :)

      Usuń
  5. z tej małej kruszynki wyrósł śliczny chłopczyk :) u Was zawsze widać wielką miłość i radość - gratulacje i buziaki dla Malucha♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękni wszyscy!! Chłopczyk z niego przeuroczy :)) Ściski i dużo zdrówka!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :D i wzajemnie duzo zdrówka :)

      Usuń
  7. Ostatnie zdjęcie jest rewelacyjne. Fajni Ci Twoi chłopcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też je lubie.. mają juz kilka zdjec razem z otwarymi buziami.. chyba im kolekcję zrobie :)

      Usuń
  8. Szczebelek gryzakiem - mistrz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne zdjęcia-piękne chwile...faktycznie to jak dziecko w tym czasie szybko rośnie i się zmienia jest zaskakujące:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmienia sie bardzo dziecko.. a najlepsze jest to ze mineło 6 mscy a ja juz nie pamietam ze on taki maluski był o.O !

      Usuń
  10. no rozpływam się przy tych zdjęciach:)))) ale szczęście wypływa z tych zdjęć! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny jest :o)
    I faktycznie spory ;o). Moja dwulatka ma 10 kg...
    Ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadrobił bardzo małą wagę urdzeniowa.. ale jesli patrzec na rodziców.. to wyrosnie i bedzie szczuplak

      Usuń
  12. Śliczny Chłopak!! :)
    podobny do Mamusi;)

    buziaki!!

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekujemy :) a mieszanka z niego jest duza.. obaczymy jak bedzie wiekszy do kogo bedzie podobny :)

      Usuń
  13. Aż ma się ochotę na kolejnego bobaska... Śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh :) oby potem tatuś kolejnego bobaska nie pisał do mnie zażalen ze to przeze mnie ;p

      Usuń
  14. cudownie wzruszajace zdjecia....:)))))) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. "Pępek świata" jest BOSKI!!! I pozuje świetnie, bo zdjęcia bardzo ładne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo emocjonujące fotografie, jestem pod wrażeniem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. alez on malutki byl!wczesniaczek? Moja mala kluska wazyla praawie 3900!a teraz dobiegajac pol roku 9 kg!piekne fotki-synek i z ciebie widac ma duzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie był wczesniak, miał hipotrofie ze wzgl na moje nadcisnienie.. tzn pod koniec ciazy nie obrastał juz w tłuszczyk.. ale tak nadrobił ze teraz ma juz 9kg :) tak jak twoja mała :)

      Usuń
  18. Gratuluję takiego cudownego Smyka, rośnie naprawdę szybko :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)