2012-12-05

akcja mikołajkowe prezenty

zorganizowana przez Marysię z art attack zbliża sie ku końcowi.. :) Dla mnie można powiedzieć ,że już się zakończyła bo prezent ode mnie już dotarł , a ja przed chwilą dostałam prezent dostarczony przez listonosza :) 
Było mi bardzo miło wziąć udział w tej akcji :) radość tworzenia prezentu i obdarowania go nim kogoś jak i radość otrzymania pięknego prezentu niespodzianki jest taka sama :) Z założenia nie miały być to drogie prezenty a najlepiej wykonane własnoręcznie .. takie od serca . Myślę ze Marysi udała się akcja Mikołajkowa  :) Napewno ma jedną zadowoloną uczestniczkę ( ja) .. a sądzę że jest nas więcej  :) 
Poniżej pochwalę Wam się co dostałam ja   i co poszło w świat ode mnie  :) 

Dostałam piękny plakat - grafikę zrobioną ze zdjęć Audrey Hepburn  przez Annę Myszkiewicz i moje ulubione ukochane raffaello  ;)

                                                          źródło  : FB artattack

Już nawet wiem , gdzie ją powieszę :) 

Ja jako Św.Mikołaj otworzyłam manufakturę materiałowych zawieszek na choinkę ;)  



 

Z tego co przeczytałam na FB obdarowanej osobie prezent bardzo poprawił humor , co mnie przeogromnie cieszy :)

Ciekawa jestem co wy szykujecie dla bliskich na Mikołajki  i czy wogóle szykujecie, czy raczej skupiacie się na prezentach pod choinkę  ?

A jak moja relacja z tej akcji wam się podobała , to jesli Marysia zrobi ją za rok zapraszam do udziału :) 

Mikołajkowo ( ciut zawczasu ) was pozdrawiam  :)

10 komentarzy:

  1. Iza akcja świetna i genialny pomysł na poprawę nastroju:)
    plakat bardzo ładny. Uwielbiam Audrey...
    jest w niej coś co przyciąga... :)
    no a Twoje zawieszki na czerwonym wieszaczku to to co moje oczy lubią najbardziej:))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię świąteczne wieszaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniutkie Twoje mikołajkowe zawieszki :))
    A Audrey ... ech ... tylko wzdychać ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł, a Twoje zawieszki cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie prezentują się na tym czerwonym wieszaku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Izo, jestem przeszczęśliwa, że Ci się podobało i że większość prezentów podocierała do odbiorców :)
    Podejrzewam, że jeśli nic wielkiego się nie wydarzy, to akcję powtórzymy za rok z radością, także już teraz zapraszam !

    A u mnie jeszcze pojawią się na pewno posty i zdjęcia prezentów dla najbliższych.
    Pozdrawiam i życzę ciepłego grudnia, bo na świąteczne życzenia jeszcze przyjdzie czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cięszę się, że Audrey się podoba:)Chciałam żeby był to plakat stylowy a zarazem dodawał otuchy i zacięcia do działania !!! Wieszak jest magiczny :) Gratuluję wykonania ... kolorystyka ... chwyta za serce :) PIĘKNY !!!
    Marysia akcja wyszła genialnie ... dzisiaj do mnie przyszedł prezent, ale do domu, także zobacze go dopiero za tydzień i nie wiem co to :D
    Pozdrawiam Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. twoje zamiary wyszły w 100% :) dziekuje :)

      Usuń
  8. Ja szykuję na Mikołajkową kolację tajską zupę z krewetkami, a na deser coś dla bezowych łasuchów;)

    Pozdrawiam gorąco :D

    P.S. Super prezent uszyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mm ta beza super brzmi :)
    dzieki za ps :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)