2012-08-27

grochy groszki, kropy kropeczki

Dziś gdy na allegro wpadł mi w oko piekny aluminiowy pojemnik w grochy i zastanawiałam sie czy mi pasuje .. odkryłam,że nawet nie wiem kiedy zagroszkowało mi się w domu ;)  Do tej pory myślałam ,że dominującym wzorem w moim M są paski .. a jednak muszę jeszcze bliżej przyjrzeć sie tematowi :) 
Wpadłam na pomysł "wzorowych" postów aby porównać dominację wzorków.. Dziś będą kolaże kropek i grochów z wszystkiego co znalazłam w tym typie w moich zakamarkach..  Oczywiście wszystko w bieli czerwieni i niebieskościach :)  W kolejnych postach napewno znajdziecie jednego "wyPASionego" . Dziś jednak turlamy groszki grochy kropki kropeczki ;) 
Mam nadzieje ze wam sie spodoba :)  












Ciekawa jestem czy Wy macie w domach jakieś dominujące wzory w dodatkach  :)

2012-08-17

lepimy knedelki

Tytuł posta kulinarny.. ale nie bedzie o tym jaki to mam świetny przepis na knedelki.. bo nie mam ;) ma go moja mama, która od czasu pojawienia sie wnuka na świecie odwiedza mnie częściej żeby mi pomóc... Trzeba nakarmić córkę ,żeby wnuk dobre mleko jadł ;)  Ostatnio była przez dwa dni.. w środę gdy odwiedziły mnie moje przyjaciółki  mama zarządziła lepienie kendelków ..i z mięskiem i ze śliwkami :)  
Ponieważ smak ich większość moich znajomych dobrze zna.. dziewczyny z chęcią zakasały rękawy  :) Ja zmieliłam mięsko .. nakarmiłam syna i w niewielu wolnych chwilach zrobiłam mini reportaż z tego miłego dnia :) 



gdzie kucharek 6 , tam nie ma co jeść ;) .. prawie prawie.. bo w tym zamieszaniu trafił się knedelek ze śliwką w sosie  mięsnym ;)


jak widać lepili wszyscy :) ci najmniejsi też :)







i kto ma brudniejsze ręce ? ;) 







mój tata spełniał funkcję kontroli jakości ;)  ta mina to tylko tak na pokaz.. ;) efekt końcowy był zadowalający ;) 



 pełne skupienie przy lepieniu :)



jako matka karmiąca na śliweczki mogę tylko popatrzeć.. ewentualnie pstryknąć foto ;)





 ponieważ nie jest to sesja kulinarna.. wybaczcie bałagan... ale tu sie gotuje na prawdę  ;) nie do zdjęć :D

 i Master Szef z dziełem wielu rąk :D


i jak widać chętnych do tego dzieła nie brakowało ;) 


 a ja mogłam zrobić parę zdjeć bo Yosielem zajął sie tata :)


 były nawet pieszczoty ojcowskie..


i jak widać nie przypadły synowi do gustu ;) pewnie wolał cyca w tym momencie ;) 




a na koniec zdjęcie dla chiromanckie ..czyli "czy można zobaczyć przyszłość ?" z tych rąk ? ;) 



Mam nadzieje,że was nie zanudziłam. Nie było dzis nic o wnętrzach, ale to też blog o foto.. a ja miałam ogromną przyjemność z tego, że po kilku miesięcznej przerwie znów mogłam popstrykac trochę zdjeć nie koniecznie wnętrzarskich :) I efektem tej radości chciałam sie z wami podzielić. Myśle też ,że będę cześciej takie posty wstawiać.. chyba ze wyraźnie zaprotestujecie,że zanudzam..  biorę to na klatę i znów bedzie tylko o wnętrzu ;) 

Jeszczę muszę w tym poście nadrobić jedną ważną sprawę. Parę dni temu  mojego bloga wyróżniła Lou z Lovingit. Niestety nie miałam czasu napisać o tym wcześniej, dlatego robię to teraz.  Zgodnie z tym wyróżnieniem mam napisać parę słów o sobie i wyróżnić 10 blogów . Pierwszy raz mój blog jest wyróżniony ,więc z przyjemnością dziele się  tym   z wami :)



trudno pisać o sobie ale spróbuję .

po 1   jestem pełna skrajności 
po 2.  ciągle coś robię.. nawet jak siedzę to w głowie rodzą się nowe plany 
po 3.  nie lubię pisać o sobie .. ;)
po...  bez fotografii nie wyobrażam sobie życia 
mam dwóch super facetów przy sobie , dzięki którym zdarza sie to co najlepsze :) 
i wybaczcie ale na tym skończę..bo po 3 ;) 

blogi, które chciałam wyróżnić.. to : 

1. Lovingit i nie dla tego,że Lou mnie wyróżniła.. ale za jej całą pracę i serce , które wkłada w swojego bloga :) 
2. Apetyczne wnetrze za wiele inspirujących rad i pomysłów 
3. Syl Loves za to ze umie wyszukać takie cudeńka i tak pięknie je nam pokazywać.. ( no i kochamy te same kolory ;p ) 
4. Dagi z House of Ideas a to,że jej czarno białe wnętrze jest tak kolorowe :D 
5. Kasię z M.13 za to ze 13tkę uczyniła szczęśliwą :)
6. Katarzynę z dobre projekty za dzielenie się wiedzą fachowca w tak ciekawy sposób:)
7. Thymka za jej piękny pastelowy świat 
8. Z potrzeby piękna za te wszystkie piękne wnętrza, które można na blogu znaleźć 
9. Minty House bo między innymi dzięki temu blogowi polubiłam kolor miętowy ;)
10. Asię z grean canoe za to , przyciąga kreatywnych ludzi i daje im szanse wypowiedzenia się i pokazania swoich pasji u siebie w magazynie .

Kolejność jest całkowicie przypadkowa :) 

do kolejnego posta i wizyt u Was :D 








2012-08-08

w rejs z Green Canoe

Rzadko postuje bo cały mój czas zaanektował sobie mój syn.. ale ponieważ miałam przyjemnosc wziąć udział w najnowszym wydaniu Green Canoe , chciałam was zaprosić na rejs z Asią i jej magazynem ( letnią edycją) . Poza wizytą w moim M jest tam ponad 200 inspirujących stron pięknych wnętrz i super  pomysłów :)

Zapraszam was  do Green Canoe tu





ZAPRASZAM WAS wszystkie  :) warto tam zajrzeć i to nie ze wzgl na zdjecia z mojego M.