2013-01-30

emaL(i)OVE i candy

Na fanpage na FB  pisałam dzis ,że znalazłam niedaleko siebie sklep z dużą iloscią emali olkusz i to w bajkowych cenach..  mniej wiecej 2 do 3 razy taniej niz widziałam w internecie..  i jeszcze jaki wybór...  i podobno co tydzien nowa dostawa...  !!!..  przepadłam jednym słowem.. dobrze chociaż.. ze ograniczam sie tylko do 3 kolorów , to trochę uczyni mniej bolesnym, dla mojego portfela,  fakt  odkrycia tego miejsca ;)   Sklep odkryłam całkiem przypadkiem poszukując zupełnie innych rzeczy.. i moja radosc była wielka... :) tak wielka ,że chciałam się z Wami nią podzielić, nie tylko zdjeciami i taką informacja..ale także tą piękną emalia :) wiec kupujac dla siebie wybrałam tez 3 rzeczy dla Was tworząc komplet..  :) Ale o tym na sam koniec posta ;) 

Odwiedzając Wasze blogi wiem, że wiele z Was pała taką samą miłoscią do emali co ja.. ma ona  duszę i tyle :) Mysle wiec ,że i zdjecia i CANDY Was ucieszy.. nie przedłużajac. Najpierw moje skarby ( przy okazji też inne "dostane" lub zakupione , ale to opiszę pod zdjeciami ) 

na poczatek mała zmyłka..   piękny dzban.. wygladający jak emaliowany.. a jest ceramiczny  ! :) równie tani co emalia :) nie mogłam się oprzeć..  kubki kupiłam kiedyś we Flo 


Ten piekny dzban emaliowany zakupiłam jakis czas temu na allegro.. dzis go zobaczyłam w sklepie- był  2 razy tańszy...  $%^&*(...  chyba wam go jeszcze nie pokazywałam..wiec w ramach emaliowanego posta jest i on.. a dodatkowo piekne miseczki , które dostałam od znajomej...są Coqlila , i   mimo ze nie kropki, paski ani nie kratka.. idealnie pasują do mojej kuchni.. i wnoszą trochę lata tymi chabrami i makami :) uwielbiam je :) Kubek , tak jak wyżej z Flo 


Ten zestaw całkowicie emaliowany i zakupiony dzis. Mam słabość do tych dzbanów..  pierwszy kupiłam ok 3 lat temu w Krakowie.. czerwony.. z namalowanym kotem na nim...( chciałam gładki ale nie było ) .. poźniej dość długo polowałam na biały.. i w koncu mi sie udało .. i dziś granatowy.. Mam "swiętą trójcę" ;p Gdyby nie to ,że mam rygor kolorystyczny to zabrałabym dzis ze sklepu jeszcze zółty, mietowy , różowy, zielony...ehhh...   no i pojemniczki.. też był ogromny wybór.. .  


o tym zestawie juz wpominałam wyzej.. tu jednak widać, jak super jest "podrobiona" emalia na ceramice :) 


I znów moje letnie misieczki i emaliowy skarb - czerwony pojemniczek na herbatę  :) 


 
A jak ktoś myślał,że szał kropek mi przeszedł.. no to oznajmiam,że nie..chyba sie nawet nasilił ;p 
ten piękny garczek to z dzisiejszych łowów :) 





Tu w lewym rogu czai sie kolejny skarb kropeczkowy .. patelnia ceramiczna.. ( mam ich 3 w różnych wielkosciach ;) ) .. 




No i to, na co wszystkie napewno czekałyście.. :)  CANDY !!!  w sumie dobrze sie złożyło..bo własnie wczoraj stukneło mi ponad 200 obserwatorów na blogu.. dziekuje ze tu jestescie i zagladacie i wywołujecie usmiech na mojej buzi swoimi komentarzami :)  Jest więc co świetować..  A jako ,że zbliża sie dzien , przez niektórych nielubiany , a niektórych uwielbiany tj WALENTYNKI.. postanowiłam CANDY zakończyć własnie tego dnia..  Czyli te 3 cudne pojemniki będą też prezentem z okazji święta miłości ..  ( a nie zakochanych ;p )   Mam nadzieje,ze CANDY sie Wam podoba... nie wybierałam nic co jest w moich kolorach, bo nie każdemu one pasują.. a taki B&W zestaw napewno wpasuje sie w wiele kuchni swymi dość neutralnymi kolorami..  

Zasady Candy są raczej niezmienne , takie jak u wszystkich.. . Wystarczy dodać blog do obserwowanych, opcjonalnie polubić fanpage na FB ( dla facebookowiczów)  no i banerek na swojego bloga należy wstawić :) 


A tu trochę zbliżeń,żebyście wiedziały po co się w kolejce ustawiacie  :) 


Z góry dzięki wszystkim tym , którzy wezmą udział w zabawie :) Bedzie mi bardzo miło obdarować kogoś z Was :)  

234 komentarze:

  1. Ale cuda! Takie rzeczy w tak przystępnych cenach? Ten emaliowy raj gdzieś w stolicy się skrywa? :) Zachwycający jest ten ceramiczny dzban imitujący emalię, ale jak dla mnie faworytem jest ten cudny czerwony pojemnik :) Mogłabym się tak zachwycać bez końca..jeszcze z tego wszystkiego zapomnę ustawić się w kolejce ;) pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Emalia ma cooś w sobie.. mnie kojarzy sie w domem mojej babci, ktorej juz nie ma z nami... takie ciepple wspomnienia z dziecinstwa u mnie wywoluje :) Ja mam jedynie emaliowany dzbanuszek z ikei hihihi Nie wiem, czy mogę wziac udzial w Twojej zabawie, bo nie mam bloga, ale na wszelki wypadek zostawiam maila kzoremba@gmail.com. Dobrej nocki i usciski dla Yosiela ;) paa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle ze we wszystkich z nas emalia przywołuje te ciepłe wspomnienia zwiazane z babcią ... dlatego tak duzo z nas ją uwielbia :)

      Usuń
  3. Pierwsza się ustawiam ?
    Mam nadzieję ze pierwsi to niekoniecznie ostatni :-)
    Uwielbiam emalie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te miseczki z makami i chabrami super ,więc ustawiam się w kolejce pierwsza ;P
    Pozdrawiam serdecznie !

    ps. na fb nie mam konta :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie:) tak kolorowo :)

    miłego dnia Kochana!! :)

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ja ja :) Cudnosci :) Po pracy umieszcze banerek na blozku :) / www.finezja.org

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany jakie cudeńka!!! Czy przypadkiem ten sklepik nie prowadzi sprzedaży internetowej? Oczywiście ustawiam się po nie bardzo chętnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. grzechem by było się nie ustawić w kolejeczce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ustawiam się z wielką przyjemnością! Dziękuję za poranną dawkę kolorystycznej energii :D

    OdpowiedzUsuń
  10. po prostu cuda! wpdadne wieczorem dodać banerek :**

    Ostatnio pastele mi w głowie, na szczęście mam gdzie się wyżywać i mimo tej milości moje mieszkanie przetrwa bez nich :D. Choć nie wiem jak długo hehehe
    Obejmuje to także kropki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja licze ze wyzyje sie w pastelach na mieszkaniu mamy po dziadku.. ale to jeszcze trochę, bo mama ma w planach urzadzanie za jakis czas.. :)

      Usuń
  11. Ja bloga nie mam, ale w kolejce po candy z chęcią się wpiszę.

    https://www.facebook.com/magda.mirecka.54

    Przepiękna harmonia kolorów w Twojej kuchni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje.. te kolory mam w całym domu :)

      Usuń
  12. cudowne pojemniczki, ustawiam sie w kolejce:-))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne naczynia, najbardziej podoba mi się zestaw z pierwszego zdjęcia - biało-granatowy, jest cudny! Pojemniki z candy również piękne, chętnie bym takie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hej Kochana!!!:)
    O jacie co za skarby! no kocham wszystko!:))) skradłabym Tobie tą emalię i tą NIE emalię:) ten garnuszek w grochy i patelnia cudo no i dzbaneczki wszystkie... ach jakbym chciała mieć dostęp do takiego sklepiku:)
    a candy? MARZENIE!!!

    ustawiam się i marzę od dziś:) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania.. bedziesz miała dostep do tego sklepiku.. bedzie u mnie o! ;)

      Usuń
    2. ooo!!!:))) no proszę;) to mi się podoba! :)
      pozdrawiam cieplutko:*

      Usuń
  15. oj wydaje mi się, że siedzisz w mojej głowie, bo i ja kocham kropki, paski, biały, czerwony, granatowy, niebieski, wszystko śliczne?
    A czy widziałaś w tym sklepie koło siebie czajniki?
    Jakiś czas temu na stronie internetowej w sklepie Olkusza był taki jednokolorowy, retro chyba ecru bez wzorków i takiego szukam...
    pozdrawiam MOnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie patrzyłam na czajniki.. ale wszystkie w kwiatki.. takie nie bardzo fajne.. ale jak będą gładkie to napewno zakupię i dla siebie i do sklepiku :)

      Usuń
  16. Ah, to Candy jest BOSKIE!
    Czyżbym była pierwsza w kolejce?
    Pozdrawiam
    Aggie
    (aggie171@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię emalię Olkusz, mimo iż dzbanuszki przypominają mi te używane w szpitalu podczas mojego długiego pobytu w nim, kiedy byłam nastolatką :) Kubeczki są rewelacyjne, o garnkach nie wspomnę - ten czerwony w kropeczki jest boski :)
    Święto Miłości - pięknie to ujęłaś.
    Zgłaszam swoją gotowość do przygarnięcia CANDY :)
    Pozdrawiam,
    Monika (Sun)

    OdpowiedzUsuń
  18. z moim szczęściem do losowań jakoś kiepsko, ale staję w kolejce, bo trzeba życiu dawać szansę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  19. O będę pierwsza. Naczynka są śliczne i to jeszcze w moich kolorach. Bardzo bym chciała stać się ich nową właścicielką. Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  20. Ustawiam się w kolejce jako pierwsza! :)
    Mam nadzieje,mże przez to nie spadna moje szanse bo pojemniczki piekne ;)

    Przy okazji zapraszam do siebie gdzie jeszcze dzis pojawi się banerek, a obserwatorką jestem już od dawna :)

    http://lovemade-abi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. To staję w kolejce. Pojemniki są piękne. Wszystko mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsza! Oj jakie cuuuuda....:-) Juz dodaję banerek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale piękne skarby i zdobycze!!!
    oczywiście na candy się zgłaszam!
    wow!

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjne wszystko, co do sztuki. Chętnie wezmę udział w candy :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana gdzie Ty mieszkasz, ja też chcę do tego sklepu!!!!!!!!!!!!zapisuję się na te cudowności i zapraszam do mnie w odwiedziny Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczęściara Z Ciebie Kochana! Cudne zdobycze! Ja ostatnio upolowałam malutki świecznik z ceramiki imitujący emalię (w tym samym kolorze co Twój dzban) jest boski!
    Z przyjemnością się zapisuję;)
    Pozdrawiam cieplutko
    marta

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię i niezmiennie obserwuję i banerek wstawiam :) Piękne cuda !

    OdpowiedzUsuń
  28. Ooo! Izuś, ale piękne. Ile bym dała, żeby trafić do takiego sklepu.
    Pewnie też nakupowałabym masę dzbanuszków :):)
    Cudeńka, oczywiście że się zapisuję i liczę na to,
    że może trafią do mojej właśnie robionej nowej kuchni :D:D
    Byłoby ekstra :)
    Pozdrawiam serdecznie i ściskam.
    Ada :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Twojego bloga obserwuję od dłuższego czasu i uwielbiam tu zaglądać !:) ten wspaniały komplecik idealnie wpasowałby się w moje biało-szare klimaty :)) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooo tak :) Zapisuje sie i zapraszam do mnie na bloga ;)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Taki sklepik w poblizu to prawdziwy skarb, mimo ze czasem ucierpi portfel.
    Piekne zakupy, a to co dla nas przygotowalas to juz w ogole miodzio, z checia sie zapisuje.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapraszam: http://kramikzcukierkami.blogspot.com/p/zgos-swoj-konkurs.html

    Możesz tam zareklamować swoje CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale super cukiereczki na tą szarugę za oknem!
    Ustawiam się w ogonku i grzecznie czekam!
    Pozdrawiam z Wielkopolski!
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne pojemniki, ustawiam się w kolejce
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne Candy...zapisuje się ja po te pojemniczki:))))
    I miałabym jeszcze ochotę na takie w kolorze...kurcze...muszę poszperać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą w sklepiku w kolorze białym , mietowym , zielonym i czarnym w tym tygodniu.. w przyszłym nie wiem.. zobacze na miejscu ;)

      Usuń
  36. Wow...zazdroszczę sklepiku!!! :):)Wszystko w pięknych kolorach:)a te groszki... cud, miód dla moich oczu :) Pojemniki do wygrania cudne!, w moich kuchennych kolorach :D od dziś zaczynam o nich mocno marzyć :D Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  37. no po taką cudną emalię to stanę tu i będę czekać na wyniki z niecierpliwością ;)))
    Iza jaki Ty masz cudny czajnik, a ja już dwa miesiące takowego poszukuję ... MARZENIE !!!
    Wszystko piękne, a te małe pojemniczki w kropki z pokrywkami... cud, miód, malina ;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga , ten czajnik przyuwazyłam u przyjaciłki i wymeczyłam ja zeby go mi zakupiła.. potem mam zobaczyła u mnie i znów meczyłam przyjaciłke..i mama dostala na gwiazdkę ;) Podobno jest trudno je znalezc.. i niestety nie powiem ci w jakim sklepie.. na czajniku jest nazwa PETFRHOF.. moze to ci pomoze szukac :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Właśnie zakupiłam Kochana, dziękuję za pomoc raz jeszcze ♥

      Usuń
    4. Czajniczki można znaleźć na allegro ;)

      Usuń
  38. Wow, ale super Candy, oczywiście zapisuję sie obiema rękoma.
    Blog obserwuję już od dawna :*
    buziaki
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  39. piękne i jeszcze czarno - białe :D oczywiście ze się ustawiam w kolejce - nie mogłabym przegapić takiej zabawy :)
    a sklepiku zazdroszczę - prawdziwy skarb

    OdpowiedzUsuń
  40. zapiszę się i ja! choć w szczęście typu candy raczej nie wierzę :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  42. Z przyjemnością zapisuję się na to piękne candy :)
    Gratuluję ponad 200 obserwatorów, tak się fajnie złożyło, że akurat ja polubiłam jako 200 :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to witam w takim razie 200tkę :)

      Usuń
  43. Nie moge przegapić takiego candy!!! Pojemniczki pasowałyby cudnie do naszego mieszkanka które właśnie urządzamy. Ahhh zaciskam za siebie kciuki i chyba do Walentynek nie puszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowna kolekcja, bardzo optymistyczna, aż mi się buźka uśmiecha, za co Ci bardzo dziękuję. Ja również lubię emalię, prawda, że jest ponadczasowa:) Ustawiam się kolejeczkę:) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale piękności,to ja się ustawiam w długim ogonku,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  46. Czasami i mi udaję się trafić na emaliowane cudeńka w okazyjnej cenie (w markecie na wagę :-) Twój zbiór jest przepiękny. Chętnie węzmę udział w Candy i dodam bloga do obserwowanych :-) Niebawem zapraszam na Candy do siebie... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Sa przepiekne, ustawiam sie, a kolejka widze, ze bedzie dluuuga:))

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny zestawik :) ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam
    http://szydelkoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie wierzę normalnie. Spełnienie moich marzeń na Twoim blogu!!! Powiedz gdzie ten sklep jest. Marzę by wygrać Twoje Candy:) Uwielbiam emaliowane rzeczy kojarzą mi się z moim kochanym Dziadkiem, który zawsze z czerwonego kubka pił herbatą. Teraz ten kubek należy do mnie i stoi w kuchni na honorowym miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Witaj! Nie ma co, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Witaj, Twój blog obseruję już od jakiegoś czasu, banerek dodany, więc spełniam wszystkie warunki :) Stoję grzecznie w kolejce z duuuużą nadzieją :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Super sa !... tez bym chciala wygrac :)))

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudeńka! Ślicznie u Ciebie :) Banerek na moim blogu. Z ogromną przyjemnością obserwuję.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  54. Jestem już od dawna fanką Twych poczynań obserwując Ciebie na blogu i na FB. Pojemniki są cudowne, idealnie wpasują się w mój industrialny styl w kuchni :) Życzę szczęścia w stworzeniu zakładki sklepu, jest duża szansa, że sprintem rzucę się na cudeńka emaliowe! asiak6@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Pojemniczki są urocze :). Zapisuję się oczywiście :)
    Powiedz proszę gdzie kupiłaś te piękne dzbany? Poluję na tego typu od dawno i bez skutku.

    OdpowiedzUsuń
  56. Fantastyczne dzbanki i groszkowe cuda!Przepadłam emaliowo oglądając zdjęcia na amen:)))
    Przystanę więc cichutko w kolejce zaciskając kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  57. I ja ustawiam się w kolejce:)
    Banerek wisi tu: http://agnesssinafrica.blogspot.com/
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  58. Biorę udział :)
    Banerek udostępniłam tutaj: http://checkouterka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Witaj:) Może mi się poszczęści, spróbuję:) Piękne naczynia! A możesz zdradzić jak znaleźć ten sklep na facebook'u?? Pozdrawiam serdecznie:)
    Agnieszka
    www.ekspresjesagaski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Gapa ze mnie - na FB o naczyniach pisałaś, a nie je tam znalazłaś. Doczytałam;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękne, w sam raz dla mnie :D
    baner jest o tu - na dole :D
    http://agnieszka-krason.blogspot.com

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na puzzle

    OdpowiedzUsuń
  62. Super nagrody (moja rodzina mieszka w Olkuszu - słyszałam o olkuskiej fabryce emalii, ale nie wiem czy tam można też u nich kupować).
    Świetny blog, zostaję na dłużej
    I oczywiście zapisuję się na candy
    Zapraszam również na moje cukierasy jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  63. oooo pasowałby do mojej przyszłej kuchni taki zestawik :> dlatego i ja się ustawiam w kolejce ! Pozdrawiam, Pejotka

    OdpowiedzUsuń
  64. chyba oszaleję~!! ustawiam się!!!! i przepycham do przidu, bo ten zestaw jest cudny :))))

    Masz śliczne naczynia. Ja niewiele ma emalii, ale ostatnio bardzo chcę upolować właśnie taki dzban, ale biały by się przydał :P))))
    ściskam**

    OdpowiedzUsuń
  65. A! i na Fb lubię jako agnieszka nawara ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Same rewelacje!! Staję w kolejce!!

    OdpowiedzUsuń
  67. cudowne!!! oczywiscie tez niesmiało ustawiam sie w kolejce :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. super candy !!! chętnie się ustawię w kolejce po te cacka :)ściskam i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja tu trafiłam przypadkiem, ale zostaje i zapisuję się na candy.

    OdpowiedzUsuń
  70. cudowne :) chętnie bym je przywitała w mojej kuchni :) juz niebawem jej remont i chyba będą moją inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się:)
    obserwuję i dodałam baner na fraglesik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Miło mi bardzo poznać :)
    Dołączam do zabawy z przyjemnością.
    Pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  73. AAAAA :D ja chcę! ;) Do losowania nie będę puszczała kciuków. ;)

    barbaraberus@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. AAAAAAAAAA :D ja chcę! ;) Do dnia losowania nie będę puszczała kciuków ;)

    barbaraberus@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. O jej jakie cudeńka:) Zatem szybciutko ustawiam się na końcu tej dłuuugaśnej kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Sliczna kolekcja !I super kolorki.Ja tez Sie zapisuje:)
    monikamalazdra@yahoo.es

    OdpowiedzUsuń
  77. Zapisuję się z lekką taką i cichutką nadzieją, że może tym razem ja... może w końcu się uda...:)

    OdpowiedzUsuń
  78. bardzo ładnie jest u Ciebie, przyjemnie popatrzeć i oko nacieszyć tymi kolorami, szczególnie jak za oknem szaro, buro i ponuro a do tego deszczowo. Na candy chętnie się zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Akurat nie mam pojemnikow na kawę,herbatę i cukier - nawet zaczełam szukać czegoś odpowiedniego.
    I tu jaki traf - Twoje Candy - ustawię sie może mi szczęście dopisze tym bardziej że dzisiaj są moje urodziny :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Och wspaniałości!
    Bardzo by nam się przydały te cuda:)))

    OdpowiedzUsuń
  81. Przebywać w Twojej kuchni to chyba sama przyjemność :).

    Tak jak Ty lubię kropeczki ale zestaw, który chcesz nam podarować też bardzo mi się podoba :).

    Z chęcią przyłączę się do zabawy.

    Prośba :).

    Od 9 do 23 lutego mnie nie ma w związku z tym mam prośbę. Jakby to mi się poszczęściło w losowaniu żebyś na mnie poczekała :).

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  82. jejciu! jak ja Ci zazdroszczę tej samodyscypliny kolorystycznej! dzieki temu wszystko jest w takiej harmonii... ja jestem trzepak i jak coś mi sie podoba to to chce odrazu! całkowicie nie umiem ograniczyć się kolorystycznie... niestety póki co mieszkamy z mężem w pokoju u mojej ciotki, ale niestety inaczej się na razie nie da... więc kuchni swojej własnej nie mam i tu nie muszę się ograniczać kolorystycznie, a pojemniczki takie... mmm... chciałabym hihi :] :D pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  83. nie mogę oczu oderwać! zazdroszczę tego sklepu w pobliżu. Oczywiście ustawiam się w kolejce po te cuda!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  84. Kocham emaL(i)OVE cudeńka miłością bezwzględną!!! wszystkie przepiękne, przecudne!!! i chciałabym je JakNieWiemCo :D

    agnieszka
    dr.aga@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Sliczne :-) ustawiam sie w kolejce. Chociaz jestem z Olkusza to emaliowanych kubeczkow nie mam w swojej kolekcji:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. Są świetne! idealnie będą się komponowały w mojej kuchni! :) może mi się uda właśnie te przygarnąć? :) pozdrawiam i dziękuję za zorganizowanie candy :D

    OdpowiedzUsuń
  87. Po prostu piękności! Żebym ja to miała czas na takie poszukiwania, z pewnością bym coś w okolicy znalazła ;) Ustawiam się oczywiście w kolejce i rozgaszczam się u Ciebie :) Zapraszam również do mnie, zdjęcia u mnie słabe, bo i aparat kiepściutki, ale może treść i pomysły okażą się ciekawe. Pozdrawiam ciepło! myloveshabby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. ale super! zapisuję się! moj mail to maslowska.katarzyna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  89. to i ja się z chęcią dopisuję ! na takie piękności !!!

    OdpowiedzUsuń
  90. to i ja się z chęcią zapisuję ! na takie piękności !!!

    OdpowiedzUsuń
  91. :)
    zakochałam się w kolorach na Twoim blogu:) mmmmm ten Twój czas spędzony za aparatem jest zapewne równie kreatywny co spędzony z małym dzieciątkiem na rękach!
    bez zbędnych słów zapisuję się takie candy, szczególnie, że uwielbiam emaliowane naczynia:) pięknie wpasują się do mojej nowej kuchni, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. Mnie podoba się wszystko, cokolwiek z tych rzeczy przeznaczyłabyś na candy! Przesłodkie rzeczy i jestem bardzo na tak, jeśli chodzi o emaliove ;)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  93. szkoda, że na stronie emalii olkusz w sklepie on-line nie ma takich pojemniczków... piękne! zapisuję się bieleipastele@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Cudne dzbanuszki, kubeczki, miseczki! :) Świetne energetyczne kolorki! :)

    Choć przyznam, jak dla mnie B&W jak najbardziej :)

    Zapisuję się więc
    Pozdrawiam ciepło,
    Marta
    toffi9@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja też staję grzecznie w kolejce :)
    Banerek jest na www.bellove.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  96. I ja z chęcią powalczę:)
    Polubione fb, dodane do obserwowanych
    Banerek wstawiony wraz z linkiem
    Walczę:)
    http://cleo-inspire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Ale cuda tu masz! I te kolory! Oczu nie mogę oderwać! Czajnik mam taki sam, tyle, że różowy:)
    Fantastyczne skarby, wiec i ja staję:)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  98. Cudne pojemniki. Zapisuję się z nadzieją na wygraną! Baaardzo bym je chciała. :))
    pozdrawiam!
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  99. Chciałabym, bo są super te pojemniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  100. Zazdroszczę Ci tego sklepiku.. a kolekcja przepiękna;)

    OdpowiedzUsuń
  101. sa naprawde przecudne...z mala iskierka nadziei pozostawiam slad po sobie
    moj mail violanet@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. Ach, przepiękne te candy... jestem na etapie kolekcjonowania rzeczy do nowego mieszkania i takie pojemniczki byłyby idealne :)

    banerek w blogu: http://madewithmarmelade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. A przecież ja tak lubię pudełka i pojemniki!
    Nie może mnie tutaj zabraknąć.
    Www.happieratlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Może mi się poszczęści, ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  105. Jak długa ta kolejka. Czekam niecierpliwie na wyniki, cudne te gary:) Mój dziadek na emaliowane mów trzópki, czy jakoś tak to brzmi:)

    OdpowiedzUsuń
  106. Super pojemniki. Zgłaszam się.
    Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  107. takie cuda!! i jak się tu nie zapisać:)

    OdpowiedzUsuń
  108. Kolorowo i optymistycznie u Ciebie, wiec zostaję i zabawię się ze wszystkimi :)

    OdpowiedzUsuń
  109. I ja !! Black and white to to co tygryski lubią najbardziej :)
    Pozdrawiam
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
  110. Piknie!!! Stawam i ja w ogonku :) Pozdr, Jowita

    OdpowiedzUsuń
  111. ustawiam sie w kolejce tego pieknego Candy! :-)) Twoje nagrody idelanie wpasowalyby sie w moja b&w kuchnie! :-)) pozdrawiam serdecznie, Cudawianki http://brulionzprzepisami.blox.pl/2013/02/ostatnio-ulubionym-miejscem.html

    OdpowiedzUsuń
  112. I ja ustawiam sie w kolejce tego pieknego Candy! Twoje nagrody idealnie pasowalyby do mojej b&w kuchni! :-)) serdecznie pozdrawiam, Cudawianki http://brulionzprzepisami.blox.pl/2013/02/ostatnio-ulubionym-miejscem.html

    OdpowiedzUsuń
  113. Ale cudaśne! Pokazałam mężowi i ciągle gada, że musimy sobie z takich wystawkę w kuchni zrobić :) i to w sumie świetny pomysł. Mam nadzieję, że te rozpoczną naszą kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Zaobserwowany - jest, banerek - jest, szczęście - oby było :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Wpadłan na chwilę i wpadłam po uszy :) zapisuję się do zabawy pozdrwiam Magdalena mmomm@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  116. Z przyjemnością ustawie się w kolejce i zostanę na dłużej :) Takie piękności idealnie wpasowałby się w klimat mojej kuchni :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  117. iiii moja skromna osoba też się zgłasza po te cuda! :D
    obserwuję jako: asiaaa8
    a na Fb lubię jako: Asia G.
    Niestety nie posiadam bloga .. moj mail: asia_gebauer@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  118. Jeja jakie cuda:)) akurat przydałoby mi się coś na herbatę, więc staję w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  119. ustawiam się i ja do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Cudne są:) Znając siebie wykupiłabym pół sklepu...Oczywiście, spróbuję szczęścia:)

    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  121. bardzo ladne sLoiczki na kawe i herbate,ustawiam sie ostatnia w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Ale cuda :)
    Obserwuję jako: Fate.B
    Fb: Wiktoria.B
    Banerek: http://kulinarne-zmagania-fate.blogspot.com/
    mail: wika22@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  123. bardzo ladne sloiczki na kawe i herbate,ustawiam sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Bloga niestety nie mam ale fb polubiony i dodane do obserwowanych , pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  125. piękne candy :D takie bajeczne:)
    Na FB polubiane i obserwuje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  126. Sliczne rzeczy wystawilas!!!
    Ustawiam sie:))
    Pozdrawiam,
    Tysia

    OdpowiedzUsuń
  127. Biedny portfel :) I piękne kolory. Nie dziwię się, że nie mogłaś się oprzeć. Ja chętnie przygarnę pojemniczki. Banerek po prawej stronie w Zabawach. :)

    OdpowiedzUsuń
  128. Noooo moje kolorki i fajne candy. Zapisuje sie! :)

    Sciskam!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  129. Zgłaszam się
    baner http://paradoxaraz.blogspot.com/
    fb Iwona B
    obserwuje jako paradoxa raz
    email iwonab53@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  130. Piękne są te Twoje emalie...ja też ustawiam się w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  131. Faktycznie znalazłaś okazję. Piękne te twoje dzbanki :)
    a garnek w kropki po prostu fantastyczny!
    Staje w kolejce po pojemniki, równie przyjemne dla oka jak reszta :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Wszystko cudne , dopisuje się do kolejki.NA Fb jestem jako Iwona Wrona
    dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  133. kolejka długa ale ustawiam się i ja, dołączyłam do obserwujących:)
    pozdrawiam
    plakomiec10@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  134. Ustawiam sie w kolejce:))
    Jak chcę poprawić sobie humor to zawsze zaglądam na Twojego bloga!
    Twoje kolory zawsze powodują uśmiech na mojej twarzy:)))))) Dziękuję za tyle pozytywnej energii , którą rozdajesz :)))

    Blog w zawieszeniu , wiec zostawiam adres :

    patti3@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  135. Przepiękne rzeczy:)Trafiłam przypadkiem i zostanę na dłużej:)Ustawię się także w kolejce:) Pozdrawiam ciepło:) ulicazielona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  136. To i ja się ustawiam na końcu tej długiej kolejki :) Piękne rzeczy...uwielbiam takie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Witam, melduję się z wykonanym zadaniem :) i czekam na wygraną, a co! Trzeba wierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  138. Ale super blog. Zapraszam do mnie.
    Oczywiście dołączam się do gry. Takie emaliowe cuda będą mi pasować w kuchni.
    Lubię na fb jako Ewa Wenta
    Obserwuję jako ewaossowska1
    baner na blogu http://zakreconyswiatewy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  139. chętnie dołączę się do candy:)

    OdpowiedzUsuń
  140. Jakie cudeńka! Zgłaszam się oczywiście :)
    Baner wstawiony tutaj: http://rideamysterytrain.blogspot.com/
    Email: emilka370@wp.pl
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  141. na końcu tej dłuuuugaśnej kolejki ustawiam się i ja;)
    pozdrawiam, Kaja

    OdpowiedzUsuń
  142. śliczne te rzeczy !
    szukałam już od dłuższego czasu takich rzeczy do mojego pokoju...dosłownie wszędzie, ponieważ zobaczyłam je kiedyś na jakimś filmie i postanowiłam, że po prostu muszę je mieć w pokoju bez względu na wszystko...no tylko, że jeszcze jest ta...cena ! znalazłam na allegro całkiem fajne ale jeden dzbanuszek kosztował aż 65 zł, a ja chciałam 3, więc mogłam se kupić...
    byłabym ogromnie wdzięczna gdybym wygrała <3

    Baner : http://fashionversionofmycrazyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  143. W wielką chęcią się ustawiam w kolejce. Zaczynam obserwować jako Anna Anna. Piękne te emalie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  144. Chętnie się zapisuję. Cudowna emalia, która mi się marzy a może mi się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  145. wspaniałości :) zapisuję się grzecznie.

    OdpowiedzUsuń
  146. Ale wielu chętnych ;) Pozdrowionka ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  147. przepiękne te pojemniczki, psaowałyby na moją wieś:)natychmiast ustawiam się w kolejce, chociaż już jest nas tutaj tyle...masz świetne zdjęcia i połączyłaś te kolory genialnie, gratuluję kochana!zazdroszczę tego sklepu w pobliżu, zachwycam się czajniczkami i dzbankiem:)pozdrawiam serdecznie i już dodaję Twój banerek!Marta

    OdpowiedzUsuń
  148. Ale cudeńka. ustawiam sie w kolejce.
    aga_agunia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  149. Jeszcze nigdy nie wygrałam, wiec prawdopodobieństwo rośnie;-D. Ustawiam się w ogonku!

    OdpowiedzUsuń
  150. Cudne! Uwielbiam takie pojemniczki, wszelkiego rodzaju kuchenne gadżeciaki, a te są wyjątkowo urodziwe :) Mam nadzieję, że mnie wylosujesz ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  151. Jak cudownie byłoby wygrać coś takiego akurat w momencie urządzania mieszkania... Zgłaszam się i sama za siebie trzymam mocno kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  152. PRZEPIEKNE USTAWIAM SIE W KOLEJCE
    POZDROWIENIA ANETA

    OdpowiedzUsuń
  153. Zapisuję się! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  154. Pewnie i tak nie wygram ale warto spróbować. Wymofi spełnione, obserwuję jako mamamka na fb polubiłam jako Katarzyna Pietrzykowska
    katpiet@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  155. Och wygrać bym chciała przeogromnie, bo jestem mega fanką Olkusza, a u mnie w mieście takich cudów nie widziałam
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  156. O mamuśku! Piękne te emaliowane pojemniki ;) Ustawiam się i ja i lecę spełnić pozostałe warunki, ach!

    OdpowiedzUsuń
  157. Cudowny blog... Cieszę się, że Cię znalazłam, bo już tu zostaje :)

    OdpowiedzUsuń
  158. Z chęcią wezme udział ;)
    Obserwuje : Justysia ;**
    Banerek w pasku bocznym : tysia1997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  159. ha, przez pomyłkę skomentowałam inny post;)dobrze, że się zorientowałam! także ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  160. jak dobrze ,że do Ciebie trafiłam , bo uwielbiam emalię :)))
    zapisuję sie bez dwóch zdań ;))))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  161. Ja również ustawiam się w kolejce po te cudowności :)

    Pozdrawiam,
    Nadia

    nadi.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  162. Obserwuję jako: skarbus0420
    aszpornog@wp.pl
    baner: http://skarbus0420.blogspot.com/2013/02/coloresdemialma-emaliove-i-candy_8.html

    OdpowiedzUsuń
  163. Chciałabym zebrać łupy i wygrać te piękne skorupy :-)

    OdpowiedzUsuń
  164. Kolejka długa ,ale ciągnie mnie żeby kolektywnie stanąć w ogonku ,choć ja taka nie kompatybilna.. lolasomer@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  165. Ustawiam się po te cudeńka na szarym końcu ;)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  166. Ja tu pierwszy raz, ale wiem,że nie ostatni:)
    Pierwszy raz...hmmmm, może to dobra wróżba?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  167. Ustawiam sie w kolejce, bo są piekne!

    OdpowiedzUsuń
  168. Cudne...ustawiam się jak najbardziej!
    i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  169. Cuuuda! Może do mnie uśmiechnie się szczęście? :)
    Czy jak dodałam bloga do czytnika google, to się liczy? Nie wiem, czy wtedy z automatu dodaje się do obserwowanych. A banerek jest w kajecie matki frustratki, czyli moim :)

    OdpowiedzUsuń
  170. No tak wszystkie kochamy emalię. Ja też nie pozostaję obojętna i z pewną nieśmiałością ustawiam się w kolejce. Może to mnie dopisze szczęście.
    Pozdrawiam gorąco i gratuluję świetnego bloga.
    Dorota (dorotadybowska5@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  171. ojej, ale tu kolejka! ;) ale rzeczy piękne więc się nie dziwię :) zestaw B&W skradł me serce! :) funpage dodany, strona do obserwowanych też, banerka coś dodać nie umiem:/ to pierwsze w mym życiu candy! ale emocje;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  172. Moja mam ucieszyłaby się z takich cudności, a więc się zgłaszam :D
    obbs- Magdalena B
    baner jest http://magicwordcherry.blogspot.com/
    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  173. Ja szaleję za ceramiką, ale emalia też ma w sobie "to coś". A połączenie z kawą i herbatą... Nic mnie nie powstrzyma przed zgłoszeniem się do tego candy;)
    Bardzo mi się spodobał Twój blog, czuję, że będę zaglądać tu częściej;)
    Pozdrawiam, Kajkosz
    damadlubie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  174. Ojej! Miło byłoby mieć te pojemniczki we własnej (ciasnej, ale własnej) kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  175. Piękne więc chętnie staje na końcu ogonka :))

    OdpowiedzUsuń
  176. Ja też.. Ja też chcę.. Byłyby w sam raz do nowej kuchni :)
    Ola (warmbier.a@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  177. a chętnie chętnie, już lece wstawić info na bloga :D buźki!

    OdpowiedzUsuń
  178. Może i mnie szczęście dopisze, więc stoję w baaardzo długiej kolejce po śliczności.
    monika.jedras@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  179. zapisuję się i pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  180. Piękne nagrody, z wielką przyjemnością się zapisuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  181. Cudeńka ! ustawiam sie w kolejce !
    licze na mila niespodzianke w postaci wygranej :)
    pozdrawiam
    banerek oczywiscie u mnie na : mojamalaskandynawia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  182. Jejku! Alez cudowności!!! Ustawiam się w kolejce!

    PS: będzie mi bardzo miło, jeżeli weźmiesz udział również w mojej zabawie:
    http://krociutka.blogspot.com/2013/02/zapraszam-na-candy.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  183. Błagam o litość. Takie cuda... Zapisuję się i z niecierpliwością czekam na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  184. cudności ...love.....emalia.....zapisuję się.......pozdrawiam
    ezwachowiak@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  185. Wow dzisiaj po raz pierwszy trafiłam na Twoją stronkę i proszę, takie rarytasy do wygrania. Z przyjemnością przyłączam się do zabawy z numerem 200.
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)