2013-01-21

Nitka- finał

w koncu.. udało mi sie zakonczyc akcję NITKA.. a bałam sie ze nie dam rady .. choróbska przeszły przez nasz dom.. I kazda mama wie..ze nie ma nic gorszego od chorego niemowlaka... Brak snu i czasu.. ale dałam rade.. dzis ostatnie zdjecia wysłałam do Nitki..  ale wam tez zaprezentuję co udało mi się zrobic..
Plany miałam ambitne...  Po pierwsze chciałam zrobic cos czego wczesniej nie zrobiłam ..( to sie udało ) i chciałam duzo uszyc..( to sie nie udało ) ..ale też chciałam pokazac..że ze skrawków nie koniecznie trzeba szyc.. ze mozna o wiele wiecej..  tylko trzeba uruchomić wyobraznie( i to chyba mi sie udało )
Bez zbędnego gadania poniżej moje "wyroby"..  Ciekawa jestem co wam najbardziej przypadło do gustu .. ? ( ja mam swoje faworty ;) )









Dzieki ze zagladacie, chociaz nie mam czasu na nowe posty..  mam nadzieje, ze czas choróbsk przejdzie a ja sie unormuje z praca i bede mogła czesciej do Was pisac..
Zdrowia Wam życzę w ten zimowy grypowy czas  :) 

39 komentarzy:

  1. Kocham to! Mój nr 1 - girlanda w ramce. I ptaszki. I serducho. I... No wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie najbardziej podoba się słoiczek z "czapeczką" w groszki!!!! :D jak to na grocha przystało :P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. The beściaki to girlanda i ptaszki,śliczne. Wyobraźnia i talent do szycia i proszę jakie cudeńka. Pozdrawiam i zapraszam do mojego świata na słodkości i DIY , który jest w Twoich barwach. Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ptaszki to moj faworyt.. :) własny wykrój .. i byłam ciekawa co mi wyjdzie.. napewno zrobię ich wiecej :)

      Usuń
  4. Iza wszystko piękne, każde inne przecież, notesik - super :))) zdrówka dużo dla Was i troszkę oddechu dla Ciebie :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. ten słoiczek jest wprost genialny! ;D ale tak na prawdę chyba miałabym problem gdybym chciała wybrać tylko jedno dzieło- spośród tych ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widze słoiczek sie podoba.. a to ostatatnia rzecz robiona na szybko ;)

      Usuń
  6. o jaki on jest piękny!!!!!!!! i juz wiem dlaczego jak dam zdjęcie Damianka wszysccy tylko o nim.. Bo tylko to się pamięta! przyćmiewa haha
    Alez TY jesteś kreatywna, i skąd TY masz czas?? ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, no własnie nie mam czasu .. jakbym miała czas.. to bym dopiero potworzyła.. dwa razy tyle i dwa razy bardziej skomplikowane ;) dlatego w tych "dziełach" tak mało szycia.. miałam w planach wiecej.. ale własnie brak czasu..
      Ale tak myslałam ze Yosi skardnie szoł.. małe dzieci juz tak mają ;)

      Usuń
  7. Oczy Twojego syna przyćmiły wszystko ;) Nic poza tym nie widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie to wszystko wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że wiele rzeczy uszyłaś z tych skrawków:) Podziwiam i pomysł i wykonanie:) Rewelacja!!!
    Życzę zdrówka dla całej Twojej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  10. różnorodnie i pięknie :)
    zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Och jaki berbeć kochany!!!
    Wszystko ĺadne, łapka kuchenna mój faworyt;)))
    Ściskam**

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietnie Izuniu!! piekne projekty!! ptaszki calkowicie mnie urzekly!! Pozdrawiam cieplusio!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kuchenna łapka i ptaszki plus słoiczek przyodziany w grochy to "moi" faworyci.....:)) Zdolna jesteś mimo braku czasu:) A z choróbska ja też dopiero sie wykaraskałam..ech..:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj Iza, wszystko, wszystko piekne! Tobie dac takie zadanie i mozna byc pewnym, ze podolasz. Ptaszki sa suuuuper!
    Gratuluje!

    Pozdrawiam serdecznie i zdrowka zycze!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  15. Ptaszki cudne i te zawieszki kuchenne! zdrowka duzo zycze!!

    OdpowiedzUsuń
  16. cóż możemy powiedzieć? jesteśmy zachwycone! :)
    dziękujemy za wspólną zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super poradzilas sobie z nitkowym wyzwaniem. Mi podoba sie notes no i Twoj synus :))))))))))
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo udane prace! Z chorym niemowlakiem, szacunek. Zakochałam się z słoiczku i notesie/kalendarzu :-)
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach, wszystko świetne :) Ale ta girlanda w ramce, bomba. Takie proste a takie efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem zszokowana jakie cuda można stworzyć ze skrawków materiałów! bajecznie. śledzę Twojego bloga od jakiegoś czasu i zastanawiam się nad jednym : jak ty to robisz że jesteś w stanie pogodzić wszystkie zajęcia ? ja tkwię w wiecznym niedoczasie mimo 6h snu dziennie...
    Raczkuję ale zapraszam do siebie :) http://petitbihome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW!! :)
    SUPER SUPER SUPER KOCHANA!!
    jestem po WIELKIM wrażeniem! :):)

    p.s. ja też chcę tak umieć!! ;)

    miłego dnia!
    buziaki dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój faworyt to ptaszki i czapeczka na zakrętkę. A tak w ogóle to wszystko mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko piękne! A najpiękniejszy ten mały chłopczyk z cudnymi oczętami :-). Swoją drogą jak on już urósł!

    OdpowiedzUsuń
  24. jejku Iza ile u Ciebie się dzieje!!!:))) wow wow wow! no i ten niebieski plus czerwień - Twój znak firmowy:))))))
    wszystko, dosłownie wszystko zachwyca, ale Twój synuś najbardziej:)
    buziaki dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnie wykorzystałaś otrzymane skrawki :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacja !!! przepiękne prace, przepiękny blog !!
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie cuda!!!!! Prawdziwa z Ciebie Czarodziejka !

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne prace, ptaszki urzekły mnie najbardziej :)
    A synuś wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Naszym faworytem są 3 kurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim tez.. i na tyle mi sie spodobały ze juz otworzyłam ich małą produkcję wiosenną ;)

      Usuń
  30. Mój faworyt to osłonka na doniczkę:) Jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)