2013-01-02

Nowy Rok

Nowy Rok, nowe postanowienia , nowe mozliwosci i nowe posty i na nowo wracam na stare...:)  Trochę mnie nie było ..  ostatnie dni grudnia chciałam spedzic spokojnie bez pośpiechu , nacieszyć sie synem i męzem.. bo jak napisałam .. na nowo wracam na stare.. czyli powrót do pracy po ponad 13tu miesiacach..
Nie będe zciemniać.. ze szalałam z radosci.. ale cóż takie życie.. Całe szczescie w pracy fajni ludzie.. szefowa do pozazdroszczenia ( nie czyta mojego bloga wiec spokojnie mogę chwalić bez podejrzen o lizusostwo ;) ) , no i to tez jakaś odmiana..
W sumie po 1 dniu w pracy muszę powiedzieć,ze chyba ten powrót dobrze zrobi mi na psychikę.. odswiezy spojrzenie na wiele rzeczy, da odetchnąc od pieluszek, kaszek itp .. a dzisiejszy uśmiech syna jak zobaczył mamę po wielu godzinach wynagradza wszystko .. ( nie usmiechał sie nigdy az tak .. jak miał mnie w nadmiarze)  Chłopaki są sami na włościach i wylada na to ze sobie niezle radzą.. wiec ja nie mam wyrzutów sumienia ,ze zostawiam syna z obcą osobą  .. bo zostawiam go z jego tatą - idolem ;)
Podsumowując.. nowe, nowe-stare i zmiany są dobre.. lubie zmiany.. nawet jak na poczatku nie wydają sie nam fajne..
Ale,żeby nie przynudzać.. oczywiście będą zdjecia poniżej ..trochę wnętrzarskich i trochę  rodzinnych , bo ostatnie dni takie własnie były  :)
Zapraszam do mojego foto podsumowania grudniowego  :)

Jak będzie widać na zdjeciach nasza choinka jest ciut "chwiejna" smieję sie ze sie rumu opiła,, a prawda jest taka,ze poza krzywym pniem, ciut sie w donicy osuneła.. ale stoi cały czas wiec jej nie ruszamy ;)












 a na tym zdjeciu widać fragment tego , co bede pokazywać w innym poście :)


Moi panowie przy pracy .. kokoswe słodycze  w wersji kubańskiej.. jak widać poniżej .. paaalce lizać ;)


 model mamusi .. juz pozuje  ;p

 po cięzkiej pracy wspólna kąpiel ::)



 Oczywiście Mikołaj najchojnieszy był dla Yosiego :)


 z babcią :)

 i z dziadkiem  :)

 z mamą pod pierwszą choinka zdjecie obowiązkowe ;)

 tata tez się tam znalazł ;)
 mój diabołek ;p


 a to zdjecie bardzo lubię.. :)

 radość z "chodzenia"
 No i taki bonusik..  niedaleko jabłko od jabłoni ;)  ( a juz straszyłam męza ze talent muzyczny moze mieć po mnie - czyli nie mieć ;) )



no i bonusik .. pierwsze "demo" małego Y  ;p 


Już naprawdę na sam koniec, choć Świeta za nami pokazę wam pare zdjęc zrobionych przez moją znajomą Agnieszkę . Jest to miejsce , które napotkała na zimowym spacerze pare lat temu w Lugano w Szwajcarii.. 
Mnie urzekła prostota i efekt tych dekoracji... wiec musiałam Wam pokazać  



No i to byłoby na tyle  :) 

Mam nadzieję ,że Nowy Rok zaczął Wam się dobrze i każdy dzień bedzie tylko lepszy ! Tego wam życzę.. a ja obiecuje,że mimo powrotu do pracy znajde czas ,zeby do was zagladać i wrzucać nowe posty na bloga :) 



35 komentarzy:

  1. Iza taka opieka to skarb niezastąpiony ...
    Twoje zdjęcia można oglądać i oglądać ... hihihi a jutro do pracy trzeba lecieć ;)))
    Życzę Wam roku takiego jak Twoje zdjęcia pełne koloru, radości i miłości ...:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga :) Wiem, ze jedna z zalet posiadania męza muzyka jest to ,ze pracuje wieczorami wiec w ciagu dnia moze zajac sie synem :) ( jest to wynagrodzenie minusa- czyli braku stałych dochodów ;) )
      Tobie również zyczę radości miłości i duzo pieknych chwil w tym roku :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Super zdjęcia, kompozycje i kolory! Pozdrawiam, Kati Campos

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam twoje zdjęcia są takie kolorowe i można powiedzieć - soczyste.
    Jestem fanką twojego mieszkania, bardzo mi się u ciebie podoba.
    Rodzinka i maluszek - super.
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) Wszystkiuego dobrego również :D

      Usuń
  4. Oj jak u Was wesoło :-)
    Jaki Ty masz kochana sprzęt, że Twoje zdjęcia wychodzą takie jasne??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasny obiektyw, lampa byłskowa lub statyw , no i lekkie podrasowanie w PhotoShopie.. :)

      Usuń
    2. No właśnie - jaki to jest jasny obiektyw?

      Usuń
    3. jasny obiektyw to taki o przysłonie max 2,4 ale najlepiej 1,8 ja działam na 3 obiektywach ale w domu głownie na dwoch to jest 50mm f/1,7 i 35 mm f/2,4 i czasami 77mm f/1,8 a marzy mi sie 50mm f/1,4 .. :)

      Usuń
  5. :)
    Normalnie czadersko w mieszkaniu z tymi kolorami jest pięknie bije pozytywna energia.
    Mały diabełek boski -wykapana mama te same oczy :)
    Również życzę wszystkiego dobrego

    olka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubie pastele, ale własnie takie kolory daja mi energię ;)
      Diabelek oczy czesciowo ma po mamie.. taki mix totalny z niego jest
      Wszystkiego dobrego równiez :)

      Usuń
  6. hej kochana!:)
    jeju całego posta przeczytałam od deski do deski i cieszyłam oczy tymi wszystkimi zdjęciami...:)
    jak u Was jest ślicznie i wiesz...właśnie tak wyobrażałam sobie Twoją choinkę:) jest cudnie ubrana , a co do pochyłości to mam podobnie ze swoją ugina się na jeden boczek i jest tak śmiesznie zakrzywiona, ale właśnie dzięki temu jest w niej urok:)
    śliczne rodzinne fotki, tyle w nich radości i szczęścia:)
    Życzę Tobie , abyś na nowo odnalazła się w pracy i aby sprawiała Tobie dużo radości:)
    Do siego roku dla Was!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam wrazenie ze u mnie co roku choinka coraz bardziej pochylona ;)
      Wszystkiego Naj w tym roku tobie ! :)
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Piękny i pozytywny post! Zdjecia przepiekne, szczegolnie pierwsze z tata i synkiem! Cudne ubranko swiateczne maluszka i wogole jakos buzia mi sie smieje po tym wpisie i tylu ladnych zdjeciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę sie ze post wywołuje usmiech :D
      pozdrawiam cieplo w Nowym roku :)

      Usuń
  8. Ale słodziaśne zdjęcia Twojego synka :-). Pięknie się prezentuje przy bembnie. Masz też przesłodką choinkę. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Gabi .. Wszystkiego Dobrego w NR tobie tez :)

      Usuń
  9. Ale z Was wesoła, pozytywna rodzinka. Te nózie synusia do zacałowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, piękna rodzina, szczęśliwa! :):)
    Choinki w tym roku to chyba wszystkie takie pochylone.
    Fantastycznie grają mężczyźni, cudo :)
    Zdjęcie w szlafroku mnie rozczula :D:D
    ..no i duumni dziadkowie- to jest to :)
    Zyczę Wam samych takich chwil w nowym roku :)
    pozdrowienia :):*

    OdpowiedzUsuń
  11. maluch jest uroczy , nie mogę oderać od niego wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie tam u Was.... Gratuluję konsekwencji w kolorystyce! :) Buziaki dla Synusia! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie kolorowo na Twoich zdjęciach:) tak pozytywnie bardzo i model uroczy poprostu!:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. przeurocze te Twoje zdjęcia :) a Synek rośnie jak na drożdżach i ma cudowne zwałki na nóżkach - mój też takie miał :) no i talent muzyczny ma niebywały :)) Wszelkiego Spełnienia w Nowym Roku ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie wesołe kolorowe pelne pozytywnej energii świąteczne migawki :-)
    Aż buzia sama uśmiecha się szeroko :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne zdjecia, piekne kolory w mieszkaniu - kojarza mi sie od razu z flaga francuska... barrrrdzo elegancko ! Chlopczyk przeslodki, nos i usta - jak u taty, oczy - 100 % Twoje !!! Pozdrawiam i gratuluje slicznego bloga, Marzena. Wsyztskiego najlepszego w nowym roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. ojejej rozmoczone stopy <3 :) i nogi x 2, te co dopiero drogi zaczną przemierzać i te, które już jakiś czas chodzą - wzruszające...

    OdpowiedzUsuń
  18. Rety Twoje życie jest tak kolorowe ! Robisz przepiękne zdjęcia i w ogóle tak wspaniale wszystko wygląda !
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny blog, obserwuję , komentuje i mam nadzieję, że zrobisz to samo u mnie, pozdrawiam- Agatuszkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała rodzina! Radość ze wspólnego przebywania widać na zdjęciach, trzy pokolenia... wzruszające..
    Wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniale jest u Was:)Ja Sylwestra spędziłam z małą w szpitalu z zapaleniem pluc, jeszcze konczymy antybiotyk, ale powracam do zywych:):):)eh....oby juz tylko bylo lepiej:)!!!!a i pod koniec roku mialam wypadek...wiec oby juz tylko bylo lepiej~~i będzie na pewno!!!:):):)ale u Ciebie ślicznie, no i podziwiam mężą, że taki opiekuńczy:):):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale slicznie u Was bylo! Najpiekniejsze sa zdjecia z Malym! :) Jezu, jaki on DUZY juz!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale tu pięknie i kolorowo - fantastyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia, piękny synuś :) bardzo fajnie i przyjemnie u Ciebie - zresztą blog w barwach które bardzo lubię :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)