2013-03-26

1 rok ..

.. właśnie mi minął z Wami :) i to był naprawdę  super rok :) Poza tym co działo się u mnie prywatnie..  to działo się super  i tu wirtualnie :) Poznałam wiele kreatywnych kobiet , które dzielą się swoimi pasjami na blogach i zarażają tą kreatywnością innych  .. w tym i mnie..  Wiele z nich zdecydowało się na bloga w trakcie oczekiwania na malucha ( w tym i ja) .. było więc mi razniej  w takim towarzystwie :)

Zakładając bloga nie myślałam,że zyska on aż tylu czytelników i tak pochlebne komentarze.. Początkowo miałam opory w pisaniu  i chciałam się skupić tylko na zdjęciach.. bo pisanie zawsze było moją szkolną zmorą.. ale dzięki Wam się rozkręciłam .. i teraz niektóre moje posty są całkiem długie  nie tylko za sprawą zdjęć :) 
Dłuugo by mówić , co ten rok z Wami dał mi.. ale podsumowując :  tylko dobre rzeczy :)  I za te dobre rzeczy chciałam Wam podziękować organizując CANDY  .. i to emaL(i)OVE  :)

Po zakończeniu pierwszego emaLiOVEgo candy wspominałam o tym i obiecałam ,ze bedzie emalia w kolorach mojego bloga.. no i jest .. biel i niebieski :)  Mam nadzieje,ze Wam się spodoba :) 



Zasady takie jak zwykle :)

* obserwowanie bloga
* opcjonalnie polubienie fanpage na FB
* pozostawienie komentarza  pod postem . Nie posiadający bloga, niech w komentarzu zostawią adres mailowy :) 
* dla blogowiczek prośba o umieszczenie banerka z Candy u siebie :)

i tyle :)

Candy będzie trwało  2 tygodnie, czyli do 09.04.2013 do północy. Losowanie i ogłoszenie wyników 10.04.2013 :) 

Dziekuję Wam raz jeszcze za inspiracje i motywacje do działania :)
Fajnie ,że jesteście :)
sciskam mocno  :D




205 komentarzy:

  1. Wchodzę w to:) Przez Ciebie i Scarperkę zachorowałam na pastelową kolekcję w metalu:)))
    Tylko nie widzę banerka...ślepa jestem?
    A i ja zapraszam na candy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz ;) nie zauwazyałam ze sie nie wgrało ;)

      Usuń
  2. Ooo juz jest banerek ;))) Zapisuje sie :)))
    U mnie rowniez Candy...zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję roczku :)
    Po słodkości się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Iza uwielbiam Twój blog i zawsze chętnie biorę udział w Candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Iza sto lat bądź z nami , a może i dłużej:) wszystkiego dobrego:) cieszę się, że jesteś:)))
    gratuluje tego roczku i wszystkich następnych, bo wiem, że jeszcze kilka ich przed nami:) Ty wiesz, że ja na takie candy to rączki juz zacieram:))) czekam też na maila od Ciebie jak tylko będzie coś wiadomo, Ty wiesz o czym;)
    buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy! Świetny, przepiękny blog w moich ulubionych kolorkach. Ustawiam się, banerek zaraz wędruje do mojego paska bocznego.
    Pozdrawiam serdecznie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. sto lat, sto lat...pisania bloga :))) ja też zaczęłam pisać blog kiedy czekałam na rozpakowanie brzuszka:)) w candy OCZYWIŚCIE biorę udział i choć jestem pewna, że chętnych będzie dłuuuuga lista, to takich cudownych prezentów przegapić nie można! banerek u mnie.
    benkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję roczku:) Po emalię zawsze się ustawię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ustawiam się w kolejce po te cudeńka :) Dzban przypomina mi ten, który kiedyś był w domu moich dziadków...
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie
    daniela20@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę kolejnych rocznic ! gosiahk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Co prawda poznałam Twój blog niedawno, ale bardzo go polubiłam i chętnie go odwiedzam, życzę więc kolejnych lat blogowania i kolejnych gości ;-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki Tobie zaczynam się zarażać emalią...oczywiście biorę udział,może mi się poszczęści:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. oh ja Cię Pierdzielę! no trafiłam w 100% w moje gusta! akurat nie udało mi się upolować tego dzbana hehe ;P więc sory dziewczyny, ale to będzie moje! :D a przynajmniej mam taką nadzieję hehe :) no bardzo, bardzo bym chciała! no serio :) ohhh już widzę moją kawę w tym pojemniczku :) taaaaaaaaak :D:D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  15. 100 lat na blogu Ci życzę :) Świetne! Zapisuję się oczywiście! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje rocznicy. Bloga już od jakiegoś czasu obserwuję i lubię :)
    Banerek zaraz wstawię :)
    Acha na FB też lubię :)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję :)
    I po piękną emalię startuję!

    banerek tu: http://agnesssinafrica.blogspot.com/
    obserwuję Cię już od jakiegoś czasu!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy :-) ja też jestem w gronie mam, które załoźyły bloga w ciąży. Uściski serdeczne i zapisuję się na candy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdecznie gratuluję roczniny:) i z przyjemnością ustawiam się w kolejce:) może znów uda mi się wygrać:D
    Niestety nie posiadam konta na FB, ale banerek na moim blogu za chwilkę się pojawi
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. twoje zdjęcia są piękne, a mieszkanie w tak optymistycznych kolorach, ze oglądając zdjęcia od razu poprawia się humor!!!!! życzę wielu pomysłów i wiele postów:) para.ewa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Podczytuję twojego bloga od samego poczatku. Dziękuję za rok w niebieskosciach, czerwieni i bieli. Ja założyłam bloga juz na wychowawczym i jestem zdania że macierzyństwo wyzwala ogrom energii i kreatywności u każdej z nas :) Pozdrawiam :)
    Oczywiście zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wspaniałego roku :) i życzę kolejnego :)
    Bardzo chętnie biorę udział w zabawie :)
    Może się poszczęści. Wszystkie warunki już spełniam, teraz
    tylko wstawię banerek :)
    Wszystkiego dobrego :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję twórczego roku :) i oby tak dalej :) fajnie byłoby wygrać i zrobić sobie prezent urodzinowy :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Izuś! Gratulacje z okazji tak owocnego roku i oczywiście życzę dalszych powodzeń! Fajnie, że dałaś nam okazję poznania tak wspaniałych emaliovych naczynek i zaraziłaś nas miłościa do nich! Dziękuję jeszcze raz za Twój czas poświęcony na ten projekt :) mimo, że nie udało mi się nic upolować ;(, ale wiem doskonale ile wyrzeczeń musiało Cię to kosztować. Sama dopiero zaczynam blogowanie i już się bardzo wciągnęłam. Pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że i mi po roku uda się osiągnąć tak zawrotną liczbę! Oczywiście dopisuję się do zabawy. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratki z okazji roczku i życzę dalszych lat w blogowym swiecie :))))
    z miłą checią się zapisuje bo emalioweLove i mnie dotyczy :))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  26. Ustawiam się w kolejce i ja! :)
    Cieszę się, że "wpadłam" na Twojego bloga już jakiś czas temu! cudnie u Ciebie i niech Ci się wiedzie tak dalej! :)
    buziaki
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
  27. też w to wchodzę:) wspaniały blog - obserwuję od jakiegoś czasu i z niecierpliwością czekam na kolejne artykuły. Super zdjęcia i zmysł - koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale ładne!!!
    lisiak.a2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. tak! tez biorę udział! :) Blog jest świetny, pełen lekkości i optymizmu! Gratuluję roczku i takiego zmysłu koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego wiosennego z okazji 1 roczku! Oby tak dalej... :)
    Ze wzg na ominięcie emaL(i)OVE ustawiam się w kolejce i serdecznie pozdrawiam :)
    agunia.kujawa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam takie rzeczy :-) Ustawiam się w kolejce po te pyszne cukieraski :-) jednocześnie, zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Izunia wpisuję się i ustawiam się w kolejce po emaliowe cudeńka. Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  33. Spóźniłam się na zakup dzbana u Ciebie ..ale może go wygram???

    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  34. Iza życzę kolejnych takich udanych roczków :)
    Bardzo lubię poczytać i pooglądać .... popodziwiać, nasycić oczy kolorem i troszkę tej Twojej radości posmakować :)
    no i dzięki Tobie mam w domku te cuda emaliowe hihihi
    Ściskam urodzinowo :**

    OdpowiedzUsuń
  35. serdeczne gratulacje z rocznych osiągnięć! fajnie że pokazujesz swój kolorowy świat. jest on diametralnie rózny od mojej prywatnej estetyki i dlatego bardzo pasjonujący i ciekawy dla mnie. powodzenia w następnych latkach :-).

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubie Twojego bloga, przede wszsytkim za zdjecia;) za ich prostote i niesamowite kolory! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. gratulacje z okazji roczku :) Staję w kolejkę, bo taki dzbanek juz od dawna po głowie mi chodzi :) Piękny jest, A i na kawę pojemnik też by sie przydał...

    OdpowiedzUsuń
  38. no to w takim razie STO LAT!!!! :)

    pozdrawiam, Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. gratuluję roczku i zapisuję się na cudne candy:-)

    OdpowiedzUsuń
  40. gratuluję rocznicy i życzę jeszcze wielu owocnych lat w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Z najlepszymi życzeniami blogowo-urodzinowymi zapisuję się rękami i nogami :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję rocznicy:) Również dołączam się do tej długiej kolejki i liczę na łut szczęścia:)
    Pozdrawiam serdecznie
    86paulina@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluje roczku i chętnie wezmę udział w zabawie :)
    Na fb juz umieściłam info o candy :)

    pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka
    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratulacje i najlepsze życzenia na następne blogowe lata :) W kolejce się nie ustawiam, bo akurat mam takie emaliowane słodziaki :)
    Wszystkiego dobrego.
    Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale cudeńka. ustawiam sie w kolejce
    aga_agunia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku ;) Życzę wytrwalości w dalszym blogowaniu :)
    No i oczywiście staje w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Zapisuje sie do kolejki po te cudenka :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej Iza, gratulacje i Wszystkiego naj, samych sukcesów ;)

    Pozdrawiamy z Kubusiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. sto lat z powodu roczku :) zakochałam się w tej emalii. też się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Łoooo jeny ile chętnych :) Chętnie przygarnę te cudeńka, ale najpierw kilka słów z okazji Twego święta!

    Izo! Absolutnie uwielbiam Twój styl, Twoje zdjęcia, pewnie gdybym weszła do Twojego domu to byś nie mogła się mnie pozbyć;)
    Co prawda nie pamiętam już jak do Ciebie trafiłam, ale zachwyciłaś mnie swoim pomysłem na prezent w akcji Mikołajkowe prezenty i tak już zostało!
    Pisz i twórz dalej! Mam nadzieję, że istnieje choć jakaś minimalna szansa żebyśmy kiedyś mogły się poznać w rzeczywistości :)

    Buziaki!! Marysia

    OdpowiedzUsuń
  51. Najlepszego!!! Moje kolory więc ustawić się wręcz MUSZĘ! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Banner już ląduje u mnie, a ja proszę o dopisanie do listy :)
    http://martowerekoczyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo mi się podoba Twoje candy,z chęcią dołączam do zabawy :)
    obserwuje jako:mysza
    baner na moim blogu:http://cloroesdemialma.blogspot.com/2013/03/1-rok.html?showComment=1364292998513#c4468782560094926140

    OdpowiedzUsuń
  54. Jak emalia to muszę się tu znaleźć ;) staję twardo w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. wraz z życzeniami kolejnego owocnego roku zgłaszam się i ja :D
    banerek zaraz zawiśnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluje takiej milej rocznicy i zycze wszystkiego najlepszego;) Z wielka checia ustawiam sie w kolejce po te emaliowe cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję rocznicy. Ja mam nadzieję, że swoją również będę miała już za rok - bo dziś napisałam swój pierwszy post:) Zapisuję się w kolejce po cudeńka, które tak ładnie wyglądałyby w mojej kuchni... pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratulacje :)
    również ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratulacje Kochana! uściski dla Y :**
    Nie zgłoszę się tym razem, odpuszczam osttanio, poza tym emaliove love w niebieskim mi nie zapasuje :** Więc życzę powodzenia innym!!

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluje roczku :) Mimo braku bloga gorąco obserwuje i zaczytuje się.

    OdpowiedzUsuń
  61. Mam jeden dzbanek - kupiony u Ciebie :), ale smutno mu!
    Nawet nie wiesz z jaką chęcią się zapisuję na Twoje candy :))
    Życzę Ci by kolejne blogowe lata były jeszcze przyjemniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ustawiam się w kolejce i ja, nina-c@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję roczku:) Chętnie jeszcze tu zajrzę:) Do zabawy z chęcią się przyłączę:)

    OdpowiedzUsuń
  64. gratuluję!!! :)
    zaraz wrzucam informację na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Serdecznie gratuluje Izus:)) Twoje zdjecia zawsze mnie zachwycaja i ta konsekwencja w kolorystyce..:) Ciesze sie, ze jestes z nami i kolejnych lat radosnego blogowania zycze:)) oczywiscie sie ustawiam, a jakze:))

    OdpowiedzUsuń
  66. Serdeczne gratulacje! Zgłaszam się do zabawy i staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Rok - niby to dużo. Pamiętam jak sama świetowałam. Ale... to tak szybko zleciało :) Nie wiem nawet kiedy :)
    Ostatnie emaL(i)OVE polowanie było dla mnie szczęśliwe i już czekam na jeden dzbanek od Ciebie, ale zakupiłam go z myślą o swojej mamie. Teraz żałuję, że sama takiego nie będę miała.
    A może jednak ?
    Spróbuję szczęścia :)

    Pozdrawiam cieplutko
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  68. Oczami wyobraźni w tym białym dzbanie widzę bez(lilak), to połączenie fioletu z subtelną bielą...bajka :) Chociaż to maleństwo z konwaliami też cudnie by się prezentowało..ku spełnieniu tych wiosennych fanaberii ustawiam się w kolejce ;) Kolejnych roczków życzę i pozdrawiam, Karola :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Grzecznie ustawiam się w kolejce :) Apetyt na cukierasy mam ogromny.... :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Staję w kolejce :) licząc na WIELKIE SZCZĘŚCIE :)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratuluję roczku i z przyjemnością ustawiam się po emaliowane słodkości:)

    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. gratuluję tak udanego roku :) i bardzo się cieszę ,że udało mi się odnaleźć Twój blog :) a to wszystko dzięki Fu , która napisała o Was u siebie ;) wtedy nawet nie myślałam ,że ja też kiedyś znajdę się po tej samej stronie :))

    jeszcze raz wszystkiego najlepszego i oczywiście dzielnie ustawiam się w kolejce po te cudowności - ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  73. Moje gratulacje!blog piekny,zdjecia powalajace i super pomysly!
    zglaszam sie po emalie,cuuuda!!!!!
    Tyska
    mojbialydomek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Pozwoliłam sobie wrzucić info o rozdaniu na mojego bloga konkursowego http://rozdanie.blogspot.com/ Byłabym wdzięczna za wrzucenie banerka i/lub polubienie:)

    OdpowiedzUsuń
  75. super. też bym chciała. Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  76. obserwuję:bernadeta bomba
    lubię na fb:Bernadeta Bomba
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. serdeczne gratulacje z okazji roczku! życzę kolejnych lat w odcieniach bieli, czerwieni i granatów! :)

    pozdrawiam z budowy,
    budujemy-naszdom.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Gratulacje!!
    Mimo, że dopiero od niedawna goszczę u Ciebie na blogu to każdy wpis jest czytany z ogromną przyjemnością. Życzę wielu lat takich sukcesów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  79. ojjj pieknosci rozdajesz.
    ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam i ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  80. Zapisuję się, pozostałe rzeczy już dawno spełniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  81. zgłaszam się :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Witaj !!! gratuluję rocznicy :)
    bardzo lubię podczytywać Twój blog i chętnie przyłączam się do zabawy :)
    pozdrawiam serdecznie
    Aga
    jagam@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Gratulacje !!:) Fajny blog :)
    Chętnie wezmę udział :) Przepiękne rzeczy ^^
    lavanda
    banner: http://lavanda3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. zgłaszam się zgłaszam :)))
    Pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych lat sukcesu :D

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się chętnie:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Witam.
    Cudowności u Ciebie jak zawsze. Gratuluję 1 roku i również ustawiam się w kolejce. Coś nie mam szczęścia w polowaniach na emalię u Ciebie ;-( więc może tu mi dopisze, choć chętnych wielu. kinga.horst@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. No i roczek za Tobą....
    Wytrwałości w dalszym pisaniu!!!!

    No ii oczywiście ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Jak zwykle pięękne. :) ustawiam się w kolejce.
    barbaraberus@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Cieszę się, że tu trafiłam. Podoba mi się szata graficzna, ciekawe posty i kreatywność autorki. Życzę dalszego, pełnego pasji i radości blogowania przez wiele kolejnych lat.
    Zgłaszam się obiema rękami!
    Melduję, że warunki spełnione, reklamuję tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Uuuu długa kolejeczka:)Ustawiam się do ogonka zatem po te cudności:)Marzeniem byłoby je u Ciebie wygrać:)Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  91. I ja się zapisuje. Przeleciałam już kilka wpisów wstecz i bardzo mi się u Ciebie podoba. Taka dawka koloru była mi potrzebna :))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    domeknapolanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. od jakiegoś czasu podczytuję i sie zaczytuję-oby tak dalej :)
    jak najbardziej ustawiam się w kolejce-emalie darze miłością ogromniastą!!!
    agnieszka
    dr.aga@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Rośnijcie zdrowo- blogowo i nie tylko !!!!!
    Warunki spełniłam . Pozdrowionka urodzinowe ślę!!!

    OdpowiedzUsuń
  94. Oh, jak mi się marzy mieć te piękności! Zawsze podziwiam je u Ciebie..

    OdpowiedzUsuń
  95. ustawiam się w długaśnej kolejce po te cudne emalie:)
    przydadzą mi się do dekoracjo mojej nowej kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  96. Fajne cukierasy.
    Ustawiam się grzecznie w kolejkę i liczę na szczęście.
    Pozdrawiam i zapraszam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  97. Moje ulubione kolory biel i niebieski. Idealnie będą mi pasowały do nowego mieszkanka.
    A blog świetny. Fajnie się prowadzi bloga co nie?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  98. Piękne, piękne, piękne. Aż mi brak słów.

    Banerek już na blogu : http://liveyourdreamsandlife.blogspot.co.uk/

    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  99. Zgłaszam się :)
    http://my-great-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Po takie słodkości chętnie się ustawiam:) Kocham emalię i nie mam nigdy dość! A do ciebie bardzo lubię zaglądać i się inspirować. Pozdrawiam andziaszp@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. To i ja ustawiam się w ogonku, a oczekując na wyniki z przyjemnością porozglądam się u Ciebie :)
    pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  102. cudeńka uwielbiam emalie wszelkiego rodzaju pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  103. Również ustawiam się w kolejce... :)Kocham emalie... Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  104. Witam i jak mozna to z radoscia sie zapisze na tak sliczne slodkosci.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. To i ja się zgłoszę. Uwielbiam emaliowe naczynia. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  106. Najlepsze życzenia z okazji roczku!
    Przyłączam się do Candy, zauroczyły mnie te wszystkie zdjęcia.
    Serdecznie pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  107. Gratuluję roczku!! Urodzinki Twojego bloga pokrywają się z moimi, więc jakże miałabym nie spróbować szczęścia...? Pozdrawiam, Misiunia :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Super:)
    obserwuję jako: joanna.sarnowska
    Fb: Joanna S.
    achorek@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. przesyłam najlepsze świąteczne życzenia i pozdrowionka:)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  110. Ja również spróbuję szczęścia. Pozdrawiam,
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  111. Zauroczona, już od pewnego czasu Twoim blogiem, chętnie ustawiam się w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Fajnie, że jesteś, często tu bywam,chociaż nie komentuję, widziałam wywiad w DDTVN, świetna z was para i zawsze u Ciebie kolorowo i radośnie. Chętnie zapisuję się na Twoje candy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  113. Z przyjemnoscia zglaszam sie bo dzieki takiemu przypadkowi moglam poznac cudowne miejsce u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  114. gratuluję :D
    obserwuję jako: Aikee
    fcb: Bobianna B
    nino.arleta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Gratulacje roczkowe ;) Buziaki ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  116. wielu kolejnych lat owocnego blogowania! Też kocham emalię :-)

    Ściskam ciepło!
    Monika / Viva
    http://made-by-viva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  117. staję w kolejce ;)) Monika emkol32@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  118. Ach uwielbiam emaliowane przedmioty. Do dziś pamiętam jak w upalne dni latało się z emaliowanym kubkiem do studni u babci napić się piekielnie zimnej wody :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  119. Obserwuję :)
    Lubię :)
    Komentuję ;)
    Bannerkuję u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Ooooo jaka długa kolejka już się ustawiła. I ja się przyłączam. Wspaniałe rzeczy rozdajesz. Cieszę się, że tu trafiłam, z chęcią dołączyłam do obserwatorów. Zapraszam też na Candy do mnie:
    http://mojewnetrzarskieja.blogspot.com/2013/03/urodzinowe-candy.html#comment-form
    Pozdrawiame
    T.

    OdpowiedzUsuń
  121. Bardzo się cieszę z tego candy. Dwa powody:
    1. "Choruję" na taki dzbanek od kiedy kilka dziewczyn pokazało takie u siebie.
    2. Trafiłam na Twojego bloga :) Twoje krzesełko dla dziecka mnie rozczuliło. Sama miałam takie będąc dzieciakiem, tylko moje czerwone było :)
    Pozdrawiam - Ania z BrzezinaMoja

    OdpowiedzUsuń
  122. Gratuluję blogowych urodzin:))) I jak najwięcej takich roczków życzę:))) Po cudenka przystanę i ja, dzbanek do zakochania....aaaaa.
    Tylko ja niefacebookowa jestem. Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  123. Po pierwsze gratuluję roczku, a po drugie to obudziłeś we mnie cudowne wspomnienia z dzieciństwa, cudowne emaliowane dzbany kojarzą mi się z moja śp babcią niestety po jej śmierci ciotka wszystkie wyrzuciła :( i jak zobacze takie to zawsze mam takie ciepło w sercu i takie miłe wspomnienia z dzieciństwa.
    http://divianaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Gratuluję roczku, pamiętam swój:-))
    Koniecznie się zapisuję:-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  125. I mnie nie może tutaj zabraknąć :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  126. woooooooow! amazing!
    please enter my name....
    I post in my sidebar!
    http://lapappilon.blogspot.com/

    lapappilon@gmail.com

    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  127. Zgłaszam się na Twoje rocznicowe piękne candy z przyjemnością. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  128. Gratuluję rocznicy :) I zgłaszam się z wielką chęcią do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Może się uda, takie emalie to coś dla mnie:) Dlatego biorę udział i czekam z niecierpliwością na wyniki!

    OdpowiedzUsuń
  130. Z pewną nieśmiałością zapisuję się na twoje candy,moje pierwsze candy...
    Stawiam pierwsze kroki w blogowym świecie,może będę miała szczęście?

    OdpowiedzUsuń
  131. Z emalią mam same pozytywne wspomnienia :) Ustawiam się w kolejce. Banerek u mnie na blogu. Z chęcią polubiłam funpage na FB (nr 300:) )

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  132. Same wspaniałości na tym blogu! Mail: dorotagm8@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  133. Z zazdrością patrzę na wszystkie emaliowane cudeńka, którymi dziewczyny chwalą się na swoich blogach :))spróbuję więc, a co :))
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  134. Chętnie się zapiszę! Do mojego domu pasuja takie rzeczy.
    Jednocześnie zapraszam na moje candy oraz wymiankę:)

    OdpowiedzUsuń
  135. Gratuluję rocznicy!Ekstra okazja do świętowania;)
    Oczywiście zapisuję się na to wspaniałe candy;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  136. Super by wyglądały w naszej właśnie remontowanej kuchi :)Staję w kolejce :) czajusie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  137. Zapisuję się i ja, być może żonka się ucieszy ze zdobyczy :)
    czajusie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  138. z przyjemnością się zapisuję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  139. Gratuluje, świetny "konkursik" - perełka w sieci :) Dzięki niemu trafiłam na tego bloga, z czego się cieszę :)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  140. Wszystkiego najlepszego z okacji rocznicy :)
    Staję w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  141. Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe, wiosenne pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  142. Całkiem niedawno znalazłam Twojego pięknego bloga, a dziś się ucieszyłam, że załapię się na takie cudne candy :). zaobserwowany, polubiony, banerek u mnie: http://jedz-czytaj-kochaj.blogspot.com/ . Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  143. ta puszka pasowałąby mi do tej na herbatę, którą wygram na innym blogu ;)
    obserwuję Mary Wedz fb Maria Wedz
    marei17@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  144. Gratuluję wytrwałości, oby tak dalej :D Z chęcią wezmę udział . :)
    olapoczta97@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  145. Gratuluję i zapisuję się!
    Emalię uwielbiam.
    Pozdrawiam!
    ahia.mich@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  146. Gratuluję i zapisuję się!
    Emalię uwielbiam.
    Pozdrawiam!
    ahia.mich@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  147. Co za piękna rocznica i piękny blog:) zostaję tu na dłużej:) pozdrawiam MMS

    OdpowiedzUsuń
  148. ojoj, jaki cudny dzbanuszek na mleko- zawsze o takim marzyłam. Także ustawiam się w kolejce :) maggeb94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  149. Gratuluję roczku!!! I staję w kolejce :)
    Pozdrawiam
    bZuzia

    OdpowiedzUsuń
  150. dzbanek i pojemniczek - w sam raz do mojej wiejskiej kuchni na wiejskiej wsi... ehhh... no to marzę i trzymam kciuki :) emajkowska@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  151. Iza, wszystkiego dobrego!!!!:):):)uwielbiam Twój blog i Twoje zdjęcia, a banerek umieszczę:):):)i zapisuje się;)fajnie ze jestes i ciesze sie ze Ciebie poznalam i pisz częściej koniecznie:):):)ucałuj swojego małeggo przystojniaka od Melanii:):):)

    OdpowiedzUsuń
  152. Nie mam konta na FB, ani bloga... Ale oglądam i podziwiam - na tyle przyjemności udaje mi się wykroić czas :) Piękne naczynia! Ustawiam się w kolejce!
    Pozdrawiam
    Magda magdallek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  153. Wszystkiego dobrego i kolejnych roczków:)
    bannerek już na blogu, fb polubione a nagrody? śliczne!

    staję więc w kolejce:)

    Pozdrawiam,

    nanulika

    OdpowiedzUsuń
  154. Ale śliczności :) Pięknie wyglądałyby w mojej kuchni :) Z przyjemnością się zapisuję, chociaż na wiele nie liczę bo kolejka ogromna :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  155. Cudny ten dzban,może u mnie zagości .....:)))

    OdpowiedzUsuń
  156. Gratuluję roczka i życzę kolejnych :) Fantastyczny blog, kopalnia pomysłów. Jeśli można to chętnie przyłączę się do zabawy :) Wszystkie warunki spełnione, Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  157. Gratuluję roczku,oby było więcej tak owocnych:)
    z przyjemnością się zapisuję:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  158. Ostatnio się nie udało, to teraz spróbuję ponownie szczęścia :)
    madebyela.blogspot.com
    na fb jako Elżbieta W.

    Pozdrawiam ciepło
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  159. Oj nie zawaham się spróbować, gratuluje roczku i życzę dalszych sukcesów. Szkoda, że dopiero dziś tu trafiłam ale nadrobię zaległości bo jest warto tu się na chwilę zatrzymać u Ciebie.
    Pozdrawiam Ciepło ;*
    Panna Kropka

    OdpowiedzUsuń
  160. Taaaaaaaka długa ta kolejka ale co tam staję i ja po te wspaniałości:)a w międzyczasie idę pooglądać bloga, bo przyznaję, że trafiłam tutaj skuszona banerkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  161. Staję też do losowania, świetny blog i te kolory pozdrawiam karolinasztyber@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  162. Ustawiam się w kolejce :)

    obserwuję jako Katarzyna

    mail: gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  163. i ja, jeszcze ja :) ufff zdążyłam

    OdpowiedzUsuń
  164. Izuniu nie mogę sie nie ustawić w kolejce po te cuda, choć kolejka ...uff..:)) Pozdrawiam serdecznie. Marta.

    OdpowiedzUsuń
  165. Gratuluje fajnego bloga,oby nastepne roczki lecialy:)jesli mozna to i ja sie dopisuje do kolejki:) robal4321@poczta.fm Pozdrawiam Wiesia.

    OdpowiedzUsuń
  166. :) gratuluję rocznicy! i ustawiam się po te cuda w kolejce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  167. Jejku ile chętnych hihi. Obserwuje i podziwiam. Super wnętrza. Gratuluje wytrwałości w prowadzeniu bloga. Przyłączam się również do zabawy.
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  168. Cudeńka. Ja również się zapisuję. :)
    Bardzo miły dla oka blog. :)
    http://karp-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  169. Piękne .może mi dopisze szczęście?
    pozdrawiam jasminawy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  170. Ach z radością zostanę obserwatorem..trafiłam przypadkiem,zostaję na dłużej a jeszcze takie cukiereczki do wygrania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  171. A ja zachorowałam ostatnio na ten dzbanek, jest cudny!Gratuluję rocznicy!Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  172. Ustawiam się w kolejce po te śliczności.
    Trafiłam na Twojego bloga dzięki banerkowi i bardzo mi się u Ciebie podoba-oczywiście blog w obserwowanych:)
    zycienamisiowo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  173. Widzę, że chętnych jest cała rzesza na Twoje skarby...
    Też szczęście spróbuję zaczarować, bo kolory emaLiOVE piękne przygotowałaś, jak marzenie...

    Ciepluteńko pozdrawiam i serdecznie zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  174. Wszystkiego najlepszego ;) to już rok...
    i ja staję na samym końcu kolejki ;)
    Ciepłe pozdrowienia
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  175. Pięknie u Ciebie jak zawsze:-)
    Ustawiam się w długiej kolejce !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  176. Wspaniałe candy. Gratulacje blogowego roczku! zyczę Ci dalszej insprującej obezności. I staję w kolejce po te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  177. Gratuluję wspaniałego bloga,cieszę się,że do Ciebie trafiłam.Na pewno będę do Ciebie wpadać.Od jakiegoś czasu mam ochotę na taki emaliowy dzbanek,miłością do emalii zaraziła mnie Ewunia i widzę,że u Ciebie ustawiła się jako pierwsza w kolejce:)))A że mam białą kuchnię(możesz wpaść do mnie i zobaczyć,jak ją zmieniam)Twój dzbanek byłby idealny.Może mi sie uda!

    OdpowiedzUsuń
  178. smakołyki rewelacja! Marzy mi się taki dzbanek!! Dzięki blogom takim jak Twój "zachorowałam" na emalię i sama po dłuuugim okresie obserwowania innych postanowiłam otworzyć własnego wnętrzarskiego bloga:) Mąż by się ucieszył z pojemnika na ulubioną kawusię:)
    nieśmiało zapraszam do siebie...
    Magda
    http://simplyhomeabout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  179. Z okazji rocznicy gratulacje, powinszowania i życzenia wytrwałości w blogowaniu! Oby było radością i inspiracją do życia w realu :). Z przyjemnością wezmę udział w zabawie! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  180. Wow,jak tu super!Juz sie ustawiam w kolejce!!
    Gratuluje rowniez roczku:-)

    OdpowiedzUsuń
  181. Serdecznie gratuluję roczku,to musiał być niezwykły rok ;) I zapraszam na rocznicowe candy u siebie!
    http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/2013/04/rocznica-i-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  182. zaglądam już długo, zachwycam się...
    Przepiękne fotografie!
    Następnych lat radości z blogowania życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  183. Gratulacje i najlepsze rocznicowe życzenia. Banerek wystawiony, a obserwuję już od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
  184. ale cukierasy:-)))) pozdrawiam, życzę kolejnych lat blogowania:-))))))

    OdpowiedzUsuń
  185. To ja tak w ostatniej chwili ustawiam sie w kolejce:) pozdrawiam , Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  186. Tyle chętnych :) wpisuję się ostatnia a może się uda :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  187. Sto lat w takim razie!
    Dołączam do zabawy w przyjemnością.
    Banerek http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/
    obserwuję jako madziakudla, fb Magdalena Marcisz

    OdpowiedzUsuń
  188. i ja dolaczam do zabawy :-)) (mam cicha nadzieje, ze 9.04. jeszcze sie wlicza!) pozdrawiam, Cudawianki
    brulionzprzepisami.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  189. Mam nadzieję, że zdążyłam stanąć w kolejce :)
    Wszystkiego dobrego na pierwsze urodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  190. Najlepsze życzenia!
    Z przyjemnością dołączam do zabawy, choć chyba jako ostatnia- banerek na pasku bocznym: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com
    i oczywiście dołączam do obserwatorów w obu miejscach

    OdpowiedzUsuń
  191. 100 lat!!! gratuluje roczku :) u mnie to już trzy!!! uwierzyć nie mogę :)
    piękne Candy :) ładnie by się nagroda wkomponowała w moja kuchnię :)
    żeby nie było ja zapraszam do siebie do zabawy, http://kuchennewojowanie.blogspot.com/2013/04/konkurs-swiateczna-kumulacja-i-mini.html
    oczywiście na FB polubione, i obserwuję :)
    pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  192. jak pięknie operujesz kolorami w życiu i fotografii ...

    OdpowiedzUsuń
  193. ufff zdążyłam :-))))pierwszy raz goszczę i już wiem, że będę chętnie odwiedzała i czym prędzej zapisuję się
    poooozdrawiam bardzo !

    OdpowiedzUsuń
  194. Obserwuję jako: Kaja:)
    lubię na fb: kasia o.
    kajeczka@gg.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)