2013-03-10

metamorfoza komody

tak, wiem wiem.. miało być o krzesełku dla Yosiego i jego przed i po ;)  Ale.. zaczełam od malowania tego krzesełka a po drodze pomalowałam jeszcze kilka rzeczy.. i choć ze wszystkiego jestem zadowolona..to jednak ta komoda.. w nowej szacie skradła moje serce...  a ze jest od mojej strony łózka , to mąż sie smiał że pierwszej nocy wogóle spać nie będę , bo będę sie na nią gapić ;))  Pewnie gdybym miała duzo sił  i wiecej snu na codzień, to by własnie tak było ;)  jednak odkąd wróciłam do pracy  nie wiem co to problem z zasypianiem ;)  wiem natomiast co to problem ze wstawaniem ;p ... 

Wracając do komody ..  jest ona ze mną juz parę ładnych lat , tak coś około 5-6 lat .. i juz czwarte  lokum ze mną zalicza :)  W trzech pierwszych reprezentowała sie wspaniale i super pasowała w tej szacie co była.. Natomiast juz na moim  własnym M nie bardzo grała z moją wizją.. Ponieważ zżyłyśmy sie bardzo przez te lata.. szkoda było mi sie jej tak pozbywać, dlatego odrazu wiedziałam,że czeka ją przemalowywanie..

Pierwsza wersja - oczywiscie na biało ! ;) Całe szczescie brakło mi na to czasu ..;) Dlaczego szczescie? Bo po tym jak połozylismy tapetę w pokoju u małego Y  i zostało mi jej całkiem sporo jeszcze.. zastanawiałam sie jak ją wykorzystac.. no i wpadłam na pomysł,że moja komoda w sypialni nie bedzie całkowicie biała.. a bedzie miała 2 szuflady obklejone tapetą.. To jednak nie wszytko.. wziełam kawałek tapety i powędrowałam do sklepu z farbami na literę F  ;)  i tam dobrałam sobie kolor niebieski taki jak na tapecie..  i tak 2 małe szuflady są pastelowoniebieskie :D   Efekt końcowy przeszedł moje wyobrazenia ( tzn wiedziałam ze bedzie fajnie.. ale wyszło jeszcze fajniej ;p )   Możliwe,że tylko ja się będę zachwycała tą komodą..,ze okrzykniecie ,ze za pstrokato,ze lepiej było jak było albo ze lepiej cała biała  ... Nic to! Ja jestem w niej ślepo zakochana i już! ;)  A w sypialni zrobiło się jakby jasniej ..i weselej.. ta ciemna plama w starej wersji bardzo mnie denerwowała..  Minął rok.. i dopiełam swego :D  

Wybaczcie więc ,że najpierw komoda, a nie krzesełko.. ( ono jeszcze czeka na weekend szyciowy bo poduszki do pełnego efektu brak  ;) )  Musiałam się z wami podzielić tymi efektami... :D 
Komoda "przed" poniżej. Pokazywałam już ją kilka razy przy okazji obfotografywania sypialni.. wiec tylko przypominam  :D  Tak przy okazji widać, jak w ciągu roku zmieniała nam się sypialnia  :D 


tak było około rok temu .. :)  

tu już doszły połki nad i obok łózka  :) 



to już przy wersji z zagłówkiem , choć go tu nie widać  :)  


 a teraz już wersja "po" : 

nowe ubranie zyskała też drukarka..( już jakiś czas temu co widać na zdjeciach "przed" ).  Ta czarna skrzynia też mi nie pasowała ;)  Teraz jeszcze przydał by sie biały laptop i było by cudnie ;)) 






na biurku znalazła sie nowa lampka. Jakby ktoś był ciekawy skąd to , to podpowiadam  :Tiger. Niestety przez internet nie sprzedają a sklepy sa tylko 3. 2 w Warszawie i 1 w Łomiakach. 



Taka ciekawostka dotycząca posta z krzesełkiem małego Y .. na komodzie znajduje sie nowy kolor krzesełka ;) 

To nie koniec zmian w sypialni.. cześc już zrobiłam , ale jeszcze nie dopracowałam , więc jeszcze chwile trzeba poczekac na post o nich ;)  Cześć zmian niedawno urodziła się w mojej głowie i czekają na doszlifowanie :)  

A jesli chodzi o nastepne posty to bedzie zapowiadane krzesełko, będzie o stołku po przejsciach, o tym dlaczego mam czarną dziurę w domu co teraz czasami mamę Yosiego z rana pochłania  ;)  i o tym.. jak zrobić przyjemność mężowi ;))   

Dzięki ,że tu zaglądacie, komentujecie i tyle pozytywnej energii przesyłacie :D  
Pozdrawiam ciepło :D
Iza 






101 komentarzy:

  1. Ach my kobiety , zmieniamy , upiększamy taka nasza natura ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam i panów o takiej naturze ;))

      Usuń
  2. Iza!!!!!!!!!!!! bomba!:) no rewelacja ! jeszcze tak pięknej komody to ja w życiu nie widziałam kochana:)))
    świetnie to zrobiłaś, ale jak Ty to zrobiłaś? jak te pasy? zdradź no proszę! krzesełko pewnie niebieskie się domyślam:) niesamowita metamorfoza, oj niesamowita:)))
    ściskam cieplutko i niedzielnie
    a i jeszcze zapomniałam dodać, że ta filiżanka jest obłędna! no i ubranko na drukarkę, ale wykombinowałaś hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania ;) rumienie się ;)
      Pasy to własnie tapeta , która została mi z pokoju małego.. tyle ze w poziomie nie w pionie.. i przymocowałam dokłądnie tak samo jak do sciany , czyli za pomocą kleju do tapet.. tyle ze wczesniej front komody Yoilan starł papierem sciernym,żeby sie lepiej trzymało :)
      filiżanka to moj niezastąpiony przydomowy Leclerc.. zawsze znajde tam jakies cudeńka za przystępną cene :D
      pozdrawiam ciepło równiez :D

      Usuń
  3. WOW! Komoda wygląda super, zdecydowanie w bieli jej do twarzy. A sprytna narzutka na drukarkę to jest to, czego mi w moim pokoju brakuje. Wielki klamot tylko szpeci to i owo.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie.. drukarka jest mi potrzebna.. ale jest paskudna.. ;) wiec jest kompromis ;) ubranko ;)

      Usuń
  4. Jest wspaniale - kolory, mebelki, dodatki, WSZYSTKO!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszła świetnie, 100% Twoich klimatów w jednej komodzie. Zazdroszczę tej błękitno-czerwonej konsekwencji. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ewa, ty w swojej minty kolorystyce i pastelach też jestes konsewentna :D

      Usuń
  6. Bardzo ładna. Super sobie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Komoda jest naprawdę cudna :)
    Co z tego, że mogłabyś może ją wymienić na nową. TAKA cieszyć wielokrotnie bardziej :D
    Macie bardzo wesołą sypialnię, a do tego oryginalną! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt.. bardziej mnie ciesza takie przerobione przeze mnie meble :D

      Usuń
  8. łaa. fajną tą sypialnię masz :) chociaż pierwszy raz spotykam się z półkami przy łóżku zamiast szafek. dziwnie tak, ale tutaj pasuje jak najbardziej :) te niebieskie paski w zagłówku normalnie też mają taki odcień, czy to tak na zdjęciu wyszło? bo dla moich oczu zabójcze :d ale podoba mi się klimat tego pokoju. taki śródziemnomorski. czekam na następne mebelki. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. połki zamiast szafek,są trochę z przymusu , bo łóżko ma w podstawie 4 szuflady. Jesli dałabym stoliki obok.. to bym szuflad nie otowrzyła ;) niebieskie pasy to pasy z Ikea.. i są troche oczorażące.. choc pewnie posproces w PS dodał im razenia odrobinę przez kontrast ;)

      Usuń
  9. Bardzo piękna jest. Świetny miałaś pomysł, bo teraz idealnie pasuje do waszej sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie poprzednia jej wersja ciut mi zgrzytała w sypialni ;)

      Usuń
  10. Cudnie i pięknie, i świeżo, i radośnie, i bardzo konsekwentnie. Podpatruję Cię Izo od dawna a teraz jesteś moim natchnieniem bo właśnie szykuję się do przemalowania mebli w sypialni. Może nie takie kolory bo ja bardziej "zielona " jestem. Oby starczyło mi zapału i cierpliwości, które u Ciebie podziwiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie malowanie relaksuje, pewnie stad mam zapał ;) powodzenia tobie zycze w przemsalowywaniu twoich mebli :D

      Usuń
  11. Podziwiam konsekwencję w stylu, rewelacja. Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna przemiana - białe jest cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękna :) ach ten Twój dom :) uwielbiam na niego spoglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sypialnia jest teraz bardzo spójna, taka uporządkowana, dopracowana :) a ta komoda w obecnej wersji to już jest kropka nad "i" :) super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wolałabym białą ze zmienionymi gałkami. Ale to ja :)
    Komoda wygląda ciekawie i na pewno świetnie zgrywa się w całość z resztą pokoju. Także super, gratuluję kolejnego dzieła! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) widziałam te komody juz w białej wersji w wielu blogowych wnetrzach i polskich i zagranicznych :) i tez taki plan miałam.. ale w koncu wyszło jak wyszło.. jak sie znudzi.. to przemaluje 4 szuflady na biało i juz ;) a wymiana gałek w tej komodzie jest kłopotliwa.. bo te uchwyty sa na dwa wkrety.. wiec po wyjeciu sa 2 dziury :(

      Usuń
  16. Niesamowita metamorfoza! Ta komoda jest nie do poznania, ilez to robi biala farba :)
    Bardzo przyjemna masz sypialnie, czerwone i niebieskie akcenty sa super.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna! wszystko jest niesamowite :) nie mogę nacieszyć oczu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna ta komoda. Szuflady z tapetą extra pomysł i wcale nie pstrokato :)Chciałabym to wasze mieszkanko móc zobaczyć na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Iza fantastycznie ... jak ja lubię u Ciebie tą konsekwencję w doborze kolorów :)
    Komoda piękna, wcale Ci się nie dziwię że oczu oderwać nie możesz ... fajne to uczucie, kiedy podoba się nam efekt naszej pracy :)
    Pozdrawiam cieplutko, wyglądając nowych postów ...

    OdpowiedzUsuń
  20. Iza cudownie, co ja moge powiedzieć....Twoje mieszkanko bardzo mnie zachwyca od dawna - wiesz o tym:)w ogóle przypominasz mi moją przyjaciółkę, która też pracuje w finansach i tak jak Ty ma tyle kreatywności:)może to jakś reguła?:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagoda, ja mysle ze to takie odreagowanie po pracy ;) pozatym praca w cyferkach tez wymaga kreatywnosci ;p

      Usuń
  21. ależ Ty musisz kochać te czerwienie i niebieskości:) pięknie to wyszło, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Iza, swietnie wyglada ta komoda!Taka w Twoim stylu(znajac Cie oczywiscie tylko z bloga) ;-)
    Osobiscie mysle, ze ladnie by sie tam komponowal taki zajaczek w niebieskie pasy haha ;-) pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) haha zajaczek tez był dzis obfotografowany ;) czeka na swoją kolej w kolejce postow-ej ;)

      Usuń
  23. Rety Twój dom to musi być raj! Metamorfoza piękna, choć brązowa też ładna :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka brazowa tez była ładna.. i cieszyła moje oko ponad 5 lat.. ale juz mi nie pasowała ;)

      Usuń
  24. Iza ja też jestem zachwycona. Świetnie wyszło malowanie komody i dobór kolorków rewelacyjny. Zaintrygowałaś mnie tematami kolejnych postów - czarna dziura w domu i przyjemności dla męża? jestem bardzo ciekawa co to będzie!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i o to chodziło ;) zeby zaintrygowac :D

      Usuń
  25. Witaj! Ja Was chyba przed chwilka widzialam w zajawce w ddtvn? :) czekam na reportaz! Tzn to chyba Wy... :) Piekne mieszkanie, fajna atmosfera, pasja i jej zdjecia na medal. Zagladam tu dosc regularnie nie zawsze zostawiajac po sobie slad. :) pozdrawiam serdecznie Edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to my :) zostalismy zaproszeni do tego prograu przez autorkę :)

      Usuń
  26. OGLĄDAM!!!!!!!:) super kochana:*:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  27. no i się poryczałam:))) pięknie to wszystko opowiedziałaś... i to o szczęściu! gratuluję Wam kochani!:***:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania dziekuje :) ale juz nie płacz proszę :))

      Usuń
  28. Izunia właśnie widziałam reportaż o Was w DDTVN, tworzycie super parę i szczęście od Was bije, jesteście sympatyczni, pozytywni i pełni miłości. Życzę Wam oby to trwało i trwało Gosia zhomefocuss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia dziekuje bardzo za takie miłe słowa :) troche sie obawiałam tego nagarania jak wyjdzie.. ale po waszych komentarzach widze ze nie ma co sie juz obawiac :D

      Usuń
  29. Wlasnie widzialam program z Wami w Dzien Dobry:))) Cudownie wyszliscie i tak cieplo:)) pieknie:)
    pozdrowionka***

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie oglądałam Dzien Dobry TVN :) gratuluje,bardzo milo :)

    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  31. A jednak sie nie mylilam :) Super! Swietna z Was para i rodzina!

    OdpowiedzUsuń
  32. Widziałam Cię dzisiaj w Dzień Dobry TVN. Masz super rodzinę :)
    Na filmie pokazana była komoda jeszcze nie przerobiona :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki :) komoda była przerabiana nastepnego dnia po nagarniu ;)

      Usuń
  33. ślicznie, pasuje idealnie teraz już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Iza,oglądałam WAS dziś!!! MIŁOŚĆ aż bije przez ekran telewizora!! :)
    wspaniale, że tak Wam się pięknie życie ułożyło! dużo szczęścia Wam życzę i pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaja dziekuje bardzi :) pozdrawiam ciepło równeiż :*

      Usuń
  35. masz teraz super harmonijna sypialnie - wszystko idealnie dopasowane@@@

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam serdecznie.
    Twoje aranżacje tak bardzo utkwiły mi w głowie, że bez problemu rozpoznałam je w dzisiejszym programie TVN.
    Wspaniała historia miłości :)))
    Życzę wiele szczęścia. :)))
    Pozdrawiam. H

    OdpowiedzUsuń
  37. Hejka!
    Mam takie same meble :) i też zapewne w przyszłości przejdą metamorfozę. A u Ciebie jak zwykle bajka. Wszystko do siebie pasuje. pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swego czasu te meble były bardzo popularne w Ikea.. az szkoda ze je wycofali ;)

      Usuń
  38. obłędna zmiana :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglada genialnie! Zainspirowałaś mnie! Teraz już muszę wytargać moją komodę z piwnicy i zająć się nią porządnie! <3 Jesteś niesamowita Iza! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :) cieszę sie,że inspiruje.. :) a przerabianie tak mi sie podoba i tak mnie relaksuje ,ze z checią bym ci pomogła wytarganiu tej komody i jej przerabianiu ;)

      Usuń
  40. Wow ale super!! Świetny pomysł i te kolory są przepiękne!
    U mnie dzisiaj ostatni dzień konkursu, do zgarnięcia kopertówka, także zapraszam serdecznie: ))
    www.outgoingtaste.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) i za zaproszenie do konkursu tez dziekuje :)

      Usuń
  41. mam taką komodę u siebie - no oczywiście przed zmianą ;)) Twoja wygląda cudownie i zdecydowanie lepiej jej w tej szacie - lampka od razu przykuwa uwagę - całość wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te komody widziałam juz wielu wnętrzach , nie tylko polskich :) i nie tylko w oryginalnej formie.. ale w wiekszosci ,są przemalowywane na biało :)

      Usuń
  42. Przepięknie!
    Właśnie dziś widziałam Was w DDTVN.
    Serdecznie gratuluję :)
    Wspaniała rodzinka i fantastyczna historia :)
    Oglądając materiał rzuciła mi się w oczy ta komoda, jeszcze przed malowaniem
    i pomyślałam, że dobrze byłoby ją pomalować.. i proszę! Jest !
    Ślicznie :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah :) komoda była malowana dzień po nagraniu ;) przed juz nie zdązyłam ;)

      Usuń
  43. Świetnie Ci wyszła ta komoda! Zresztą masz chyba jakiś dar do pzrerabiania tych rzeczy. pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za miłe słowa Natalia :) przerabianie mnie relaksuje , to moze dlatego ;)

      Usuń
  44. jestem pod wrażeniem tej metamorfozy!! Genialna!! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne wnętrze, synkowi (10m-cy) urządziłam pokój w takich kolorach. Bardzo lubię to połączenie, jest świeże i ożywcze.
    Pozdrawiam.

    Ps. Jestem tu pierwszy raz - wspaniały blog ;-) super synek wygląda w tych żółtych koralach ;-) mój mały marudzi strasznie, bo mu górne zęby idą ;-( z dołem było mniej kłopotu...ech ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u mnie cały dom jest w tych kolorach , u syna w pokoju tez :D lubie to zestawienie..bo to takie skrajne barwy ..ciepła ,zimna i neutralna.. a ja jestem pełna skrajnosci,wiec do mnie pasują :)

      u naszego tez juz górne idą.. a korale pomagają.. zrobiłam eksperyment i zdjełam na noc i rano juz szybko mu zakładałam.. w nocy marudził przez sen. a rano było nie do zniesienia.. po załozeniu korali wszystko wróciło do normy :D .. twojemu małemu zycze szybkiego i bezbolesnego ząbkowania :)

      Usuń
  46. Komoda wygląda cudownie :) I jeszcze ubranko na drukarkę :) super efekt.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jakby ta czarna drukarka taka goła tam stała.. to taka czarna dziura by była ;)

      Usuń
  47. Komoda wyszła cudownie:-) Bardzo podoba mi się u Ciebie...i zostaje na dłużej:-)))
    Zdradź mi proszę, gdzie znajduje się sklep z tak piękną emalią???
    Pozdrawiam,
    Milka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milka dziekuje :)
      co do sklepu.. jest obstawiony przeze mnie i jeszcze jedną dziewczynę. Panie nam zostawiaja co najlepsze.. wiec nawet jak podałabym adres.. to nie byłoby sensu jechac.. bo nic juz by nie zostało..
      Ale zapraszam do mnie w ten weekend.. bedzie kolejna edcyja emaLiOVE :)

      Usuń
  48. komoda kapitalnie wygląda ale ja spieszę Ci pogratulować występu w DDTVN !!! Zawsze w poniedziałek oglądam ten program bo pracę zaczynam dosyć późno i dzisiaj zwróciłam uwagę na wątek który cyklicznie się pojawia w którym TY ze swoim mężem dzisiaj grałaś główną rolę. Gratuluję miłości, pasji tworzenia i upiekszania oraz odwagi i pięknego synka !!! Podpatruję Twojego bloga, nasycam się kolorem a dzisiaj byłam naprawdę szeroko uśmiechnięta bo miałam wrażenie że moja koleżanka jest w TV hihihi, pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa :D dzieki wielkie za te miłe słowa :D wogole pozytywny odbiór tego reportazu bardzo mile mnie zaskoczył i banan z ust mi nie schodzi :) dziekuje
      pozdrawiam
      Iza

      Usuń
  49. Piękna komoda! ;-)
    Z wielką przyjemnością oglądałam dziś DDTVN :-) Pięknie wyglądaliście :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. fajnie wyglada , a filizanka w kropy cudna , a ja mam "zboczenie" wlasnie do białych sprzetów typu laptop , tv i telefon ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mam lekkie zoboczenie do białej elektroniki.. ale jak narazie tylko telefon mam biały

      Usuń
  51. Świetnie wyszło, Wasze mieszkanie jest chyba najbardziej oryginalnym ze wszystkich jakie widziałam w blogowym świecie, takie nie do podrobienia :-).

    OdpowiedzUsuń
  52. widziałam Was w TVN, super wyszło. stanowicie cudowną rodzinę, życzę Wam wszystkiego dobrego!!

    OdpowiedzUsuń
  53. wspaniała przemiana, dodała niesamowitej świeżości wnętrzu wspaniałe połączenie kolorów zupełnie coś innego

    OdpowiedzUsuń
  54. Komoda i cały pokój barsdzo zyskały :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajnie się prezentuje, ale mimo to dużo w niej bieli ;) nie wiedziałam o jakiej tapecie piszesz, więc spodziewałam sie czegoś innego ;) pstrokato???? eeeee gdzie? ;)

    Fajnie wygląda ten wasz świat w bieli, czerwieni i ultramarynie :)))
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  56. wspaniały blog i świetne fotografie! masz talent! pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  57. Czy można się jeszcze spodziewać emalii?

    OdpowiedzUsuń
  58. super krzesełko

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo korzystna przemiana ;D choć lubię kolor drewna to w bieli z paskami , muszę przyznać bardzo ładnie pasuje do reszty pomieszczenia ;D jednym słowem WOW ;D

    OdpowiedzUsuń
  60. Jak to fantastycznie móc zobaczyć, jak rozwija się Wasze wspólne M! Jak powoli zapełnia się drobiazgami, cudownościami, nabiera charakteru, historii, czerpie coś z Was samych! Bardzo mi się podoba ta metamorfoza i to w jaki sposób ja pokazałaś! I oczywiście samo wnętrze, o komodzie nie wspominając, bo jest piękna! Kolorowe pasy na szufladach z tapety dodały jej niepowtarzalnego uroku!

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluje pomysłu, świetnie wyszło i zgrało się z całością

    OdpowiedzUsuń
  62. wielkie ŁAŁ :))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)