2013-04-10

CANDY wyniki

Wiem,że już nie możecie się doczekać informacji , komu się poszczęściło w losowaniu emalii ..
Ale najpierw napiszę,że DZIĘKUJĘ BARDZO za tak dużo miłych słów i życzeń na ten 1 rok mojego blogowania :) "mjut" na me serce :D Przepraszam,że wam nie odpisywałam na te życzenia.. ale gdybym odpisywała , to posegregowanie waszych komentarzy do losowania CANDY zajęłoby mi tydzień ;)  Pobiłyście mój blogowy rekord chętnych na cukierki .. bo aż194 zapisy . Cieszy mnie bardzo ,że emalia przypadła Wam tak do gustu.. ale przykro ,że mogę obdarować tylko jedną z Was ... 
Mam nadzieję,że uda Wam się upolować coś w sklepach , na które podałam namiary , bądź też w internecie ( bo jakiś wysyp emalii zrobił się , szczególnie na allegro )

Ponieważ sporo Was przybyło od ostatnich wpisów , witam wszystkie nowe obserwatorki  :) Mam nadzieje,ze będzie się Wam u mnie podobać i zostaniecie na dłużej :) 

Nie przedłużając..

Maszyna losująca wybrała nr  134 pod którym kryje się Aneczka z bloga Moja Kraina 





134.     Aneczka843 kwietnia 2013 21:12Z zazdrością patrzę na wszystkie emaliowane cudeńka, którymi dziewczyny chwalą się na swoich blogach :))spróbuję więc, a co :))
Pozdrawiam serdecznie !!!
 

Gratuluję Aniu  :)   Już nie musisz patrzeć z zazdrością ;)

Dziś wpis wyjatkowo bez zdjeć, ale już kolejny będzie kolorowy  ;)  obiecuję  :)


pozdrawiam
Iza 





52 komentarze:

  1. Dziekuje za zabawe i gratuluje wygranej blogowej kolezance :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni!! :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje serdeczne :)
    a Tobie Izuś jeszcze raz wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki i dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę i gratulacje dla Ani ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Zwyciężczyni przepięknych nagród :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu na pewno jesteś przeszcześliwa , gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję i gratuluję Ani :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję i dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje i czekam na kolorowy wpis bo za oknem znów szaro:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i dziękuję za zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje za zabawę i dziękuje zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulację zwyciężczyni i bardzo dziękuję za możliwość udziału w tym wspaniałym candy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla Ani!
    Iza - dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję :) i dziękuję za zabawę :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzieki za zabawę, gratulacje dla szczęściary!!! I znów sie nie udało.
    Pracuje w Wa-wie i w żadnym sklepie jeszcze nie spotkałam tych wzorów olkuskiej emalii, nawet na ich stronie www trudno cos dostać z tej kolekcji. A na allegro faktycznie sie pojawiła ale niektóre ceny sa mocno naciągnięte :(
    Oj marzy mi sie pare czerwonych i białych elementów, albo kremowych i mętowych.

    Jak znalazłam Cie przy okazji pierwszego candy, to wpadam regularnie. Zachwycaja mnie zdjecia i kolorystyka w czystych barwach. Lubie kontrasty, zwłaszcza zestawienia z czerwienią.

    pozdrawiam serdecznie
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję Szczęściarze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za zabawę i gratulacje dla szczęściary!;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla zwyciężczyni i dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję bardzo Izo za tak szczęśliwe dla mnie losowanie :))
    Strasznie się cieszę :))

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuję za zabawę, a szczęściara która wygrała Twoje cuda, to prawdziwa SZCZĘŚCIARA!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję Ani, i mi smutno, że się nie udało :)
    Już nie mogę się doczekać Twoich nowych zdjęc, bo jestem ich fanką hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje :) kurcze moja siostra mieszka niedaleko Olkusza więc muszę ją zatrudnić żeby poszukała jakiegoś sklepu z wyrobami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za zabawę i serdecznie gratuluję Aneczce :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluje!To Ci sie poszczescilo Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje ! :) Dzięki za możliwość udziału :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję!
    Co prawda ja nie wygrałam, ale przez candy poznałam blog, który przypadł mi do serca. Tak więc jestem jakby pomimo wygrana ;-)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje i dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzięki za świetną zabawę. Gratuluję szczęśliwej zwyciężczyni! Oby nagroda służyła długo :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzieki za zabawe i oczywiscie gratulacje dla wygranej:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)