2013-04-11

uchwyty

Dziś o czymś małym i może nie godnym całego posta... ale jak to mówią.. mała rzecz a cieszy ;)
No i mnie ta mała  rzecz tak cieszy ,że musiałam sfotografować i się z Wami tym podzielić ;)  I w sumie to nie jedna rzecz a 5 .. takich samych .. i mowa tu o gałkach ceramicznych , które ostatnio upolowałam w sklepie Tiger. Idealnie kolorystycznie do mojego domu :) Jest biel, jest niebieski i jest czerwony i wszystkie 3 kolory na jednym uchwycie wiec nie musiałam myśleć, który kolor wybrać ;)  a do tego fajny lekko folkowy wzór :)
Moje górne szafki kuchenne zrobiły się ciekawsze i cieszą moje oczy  za każdym razem :)
Myślę, że na tą zmianę ucieszy się bardzo mój znajomy , który kiedyś baaardzo skrytykował moje białe ceramiczne gałki z Ikea  ( pozdrawiam cie M , jak tu zaglądasz ;) ) 
Choć skrytykowane , białe gałki powędrowały do czerwonej komody w pokoju Yosiego.. ale to już innym razem , jak w końcu się zbiorę do sfotografowania tej części domu i pokaże wam królestwo czasami odwiedzane przez pana Y  ;) ( czasami , bo nadal śpi z nami.. )


Wracając do uchwytów..  o to one  :




 a z białymi gałkami wyglądało to tak  :


Bardzo lubię ciekawe i kolorowe gałki przy meblach.. ale to już mogłyście zauważyć o tu i tu  ;) 

Planuje jeszcze zamach na gałki przy komodzie w przedpokoju.. ale jest ich tam na tyle dużo,że to będzie także zamach na mój portfel ;)   Dlatego jeszcze z tym poczekam  ;)


pozdrawiam
Iza

76 komentarzy:

  1. wyglądają jak zrobione na zamówienie specjalnie dla Ciebie :) ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez tak pomyslałam jak je zobaczyłam ;))

      Usuń
  2. Galki idealne do Twojego wnetrza :))) Ja planuje metamorfoze lazienkowej szafki tylko, mam mniejszy problem, poniewaz tam potrzebuje tylko 1 galke ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to stanowczo mozna poszaleć, jak tylko jedna gałka potrzebna ;)

      Usuń
  3. Są przepiękne! bardzo ożywiły szafeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Izuniu sa przesssssssliczne!!!!!!!!!! az mi serduszko podskakuje!!!:-))))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie teraz wygląda :)))) superowe sa
    tez lubie gałki ceramiczne i juz sobie rózne zakupiłam do łazienki i ubikacji , czekaja na remont pomieszczeń i będą cieszyc oczka :))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj napewno bedą cieszyć oczy .. taki szczegól.. ale duzo zmienia :D

      Usuń
  6. Pasują idealnie i są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Izuś! piękne! :) stworzone/wyprodukowane specjalnie dla Ciebie! :)
    mmm...a ta zieleń w kuchni.. u Ciebie już WIOSNA! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta zielen w kuchni to z zeszłego roku ;)) ale jak patrze na to zdjecie , to mam ochotę przejsc sie do sklepu i wykupic połe zioł w donicach :D

      Usuń
  8. Ślicznie się wpasowały w Twoją kuchnię. Piękne :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kuchnia a z tymi gałkami jest wręcz idealna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uchwyty są bardzo ważne - Ja też zmieniłam i moje meble od razu nabrały innego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak. czasami taki szczegoł potrafi zmienic charakter całego mebla :D

      Usuń
  11. Niesamowite, że tak dobrana kolorystyka :)
    Są śliczne i proszę jak mała rzecz potrafi dużo zmienić :)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  12. super zmiana :) niby mała rzecz, a szafki wyglądają zupełnie inaczej :) dobór kolorów idealny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gałki są piękne! Idealnie pasują do Twojej kuchni. Szkoda że u mnie w mieście nie ma Tigera. Uwielbiam ten sklep! Zawsze coś ciekawego się tam znajdzie. Jak jestem w Warszawie to za każdym razem zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tiger chodze 1 w mscu :) mam po drodze do pracy ;) moj portfel nie bardzo lubi te wycieczki .. bo niby wszystko tam nie takie drogie.. ale kup pare nie drogich rzeczy i wyjdzie juz dosc drogo ;) zupełnie jak w Ikea .. te skandynawskie sklepy chyba tak mają ;))

      Usuń
    2. Tak mają, ale uzależniają ;)

      Usuń
  14. ...bo diabeł tkwi w szczegółach ;) Są świetne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka zmiana a to tylko gałeczki :D fantastycznie :)))))))
    piekne sa i idealnie pasują do Twojej kuchni :

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Drewno + biel + porządek + szczypior & spóła = <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez tak mam :) tylko ostatnio z tym porządkiem nie zawsze wychodzi ;))

      Usuń
  17. ja mam hopla na punkcie gałek. Wczoraj w sklepie z bólem serca odłożyłam na półkę takie śliczne z błękitnymi zawijaskami, bo już nie mam ich gdzie zamontować :) szafki niewątpliwie zyskały na urodzie.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam hopla na punkcie gałek. Wczoraj w sklepie z bólem serca odłożyłam na półkę takie śliczne z błękitnymi zawijaskami, bo już nie mam ich gdzie zamontować :) szafki niewątpliwie zyskały na urodzie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudowne te uchwyty :D boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne gałeczki, ostatnio też szukam jakiś ciekawych uchwytów z duszą, ale te ceny za sztukę... ech;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne są :) bardzo mi się podobają takie folkowe klimaty. Bardzo ładnie to wygląda :)
    Pozdrawiam :)
    p.s. a mój syn to też w sumie tylko odwiedza swoje łóżeczko. Nie ma to jak u mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyznam, że nie sądziłam że takie gałki aż tak potrafią zmienić klimat, w Twoim wypadku na taki radosny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne :) wcale się nie dziwię, tak bardzo Cię cieszą te maleńkie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj te masze dzieciaki :) my czasem we czwórkę w naszym łóżku się budzimy. Super gałeczki, w 100% takie Twoje :)
    Gratuluję wygranej u Ady :) Dobro szybciutko wraca do dobrych ludków :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. z kolorowymi galeczkami zdecydowanie ładniej:) Pozdrowienia serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolorowe gałki dodały uroku Twojej i tak ślicznej kuchni:-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne uchwyty!!!! zarąbiście to wygląda!!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne te gałki, fajnie ożywiły szafki :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. No teraz te meble nabrały charakteru:))))

    OdpowiedzUsuń
  30. jakie pozytywne one są z kolorami i motywem:))) I jak idealnie trafiłaś niebiesko - czerwono!

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudne te maleństwa :) Tak się zastanawiam, czy zwykłe drewniane gałki, po pomalowaniu, naklejeniu motywu i polakierowaniu na wysoki połysk, dałoby radę przybliżyć wyglądem do tych ceramicznych? Trzeba będzie kiedyś spróbować ;) pozdrawiam, Karola

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne! i ta cudna kuchnia *.*

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne gałeczki w ślicznej kuchni:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Mega mi sie podobają ;)cudnie ;)tak świeżo i jeszcze bardziej południowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. cudnie w tych nowych uchwytach jest twoim szafkom :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Izunia wygrałaś candy w Daro Meble. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny wzór na gałeczkach-i jakie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Sliczne te galeczki, w ogole cala kuchnia piekna.. ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. faktycznie idealne dla Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Geleczki przesliczne - jakby stworzone do Twojego wnetrza:)))))*

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowne i idealnie pasują :))

    OdpowiedzUsuń
  42. uchwyciki cudo pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  43. Uchwyty bardzo oryginalne i ślicznie prezentują się :-)
    mam do Ciebie pytanie odnośnie emalii, których tak wiele ślicznych u Ciebie. Skąd je bierzesz? :-) Można u Ciebie coś może kupić lub wymienić się? :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Właśnie oglądałam 1000 pierwszych dni i jaka niespodzianka-znajomy Pan Y:)a w kuchni pełno emalii i znajome uchwyty:)Miło było zobaczyć Was na ekranie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Też Was widziałam w TVP 1 no i gałki również przykuły moją uwagę :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Czadowe są!Pięknie się prezentują!
    zapraszam do siebie po wyróżnienie;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  47. Puk, puk, właśnie tu trafiłam. Piękna w swojej prostocie kuchnia, piękne zdjęcia. Zdecydowanie dodaję do ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  48. Rzeczywiście, taka mała rzecz, ale ile potrafi zdziałać! W końcu cała moc tkwi w szczegółach, gdyby nie one nie byłoby tylu wyjątkowych aranżacji (i takiej zabawy z nimi ;) :) Zmiana niby niewielka, ale zdecydowanie na duży plus :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. cudnie tu u Ciebie.
    świetne miejsce pełne inspiracji :)))))


    Dodaję do obserwowanych!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Gałki widziałam na żywo i prezentują się równie pięknie jak na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ładne uchwyty! Pięknie u Pani i tak kolorowo... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. uchwyty śliczne, bardzo podoba mi się zieleń w twojej kuchni

    OdpowiedzUsuń
  53. Wprawdzie Twój blog jest rozpoznawalny, ale chciałam zapoznać innych z nim :) Zatem jeśli pędzisz jak króli z "Alicji w krainie czarów" fajnie byłoby jakbyś choć na pytania odpowiedziała :)

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, więcej szczegółów: http://matkasienienudzi.blogspot.com/2013/04/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Teraz jest zdecydowanie weselej! Kolorowo i ślicznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)