2013-06-07

królestwo Yosiela

i znowu mnie trochę nie było.. ale życie wchłoneło i przemieliło  ;)  powoli odzyskuje siły i wracam.. 
Dziś pokażę Wam część mieszkania , której nigdy w całości nie pokazałam.Były owszem fragmenty.. ale tylko te ,z których byłam zadowolona  ;)  Dziś już jest gotowe na tyle żeby pokazać całość :)  A o czym mówię ?  Po tytule na pewno domyśliliście się ,że to pokój mojego syna.  Ostatni raz pokazywany  przy okazji przewijaka i jego metamorfozy  oraz ochraniacza do łóżeczka. Od tego czasu zmieniło się trochę. Doszła czerwona komoda.. a niefunkcjonalna szafa , która wiele przeżyła przy zmianie mieszkania została zamieniona na  dużą i pakowną  ( taką samą jak te które mam w korytarzu) . Po starej szafie zostało wspomnienie w postaci drzwi z lustrem  ( szkoda było wyrzucić). Zmieniłam też lampę na czerwoną metalową i uszyłam niebiesko granatowe proporczyki :)   

I o to przed Wami królestwo mojego syna.. szkoda tylko ,że nie chce z niego korzystać w nocy (nadal śpi z nami). Za to w ciągu dnia poza oczywistymi akcjami higienicznymi ( patrz przewijak) , mój syn oddaje się tu swojemu ulubionemu zajęciu ( jak to u dzieci w jego wieku ) .. czyli .. jest panem i władcą szuflad!! no i swoich pieluch i brudnych ubranek w koszu ;)  ale na to dowody będą na koniec posta  ;)
Nie przedłużając zapraszam Was do pokoju Yosiego :D 

zgdonie z zasadą "nic o mnie,beze mnie", Yosi wystapił w sesji swojego pokoju  :)  
( prawda jest taka ,że w łóżeczku nie miał dostępu do statywu i mama mogła spokojnie robić zdjęcia ;p ) 






    to się pobawimy : ja wyrzucam a ty mi dajesz poduszki spowrotem , i ja znowu je wyrzucę  ;) 
    ( mamy - znacie to  ? ;) )



widzicie to  białe pudełko z gwiazdką , które stoi na komodzie??? to moja wygrana CANDY u daro-meble.. Piękne i praktyczne.. w środku przyszło jeszcze trochę gadżetów , ale to przy okazji innego posta Wam pokażę :) 


 kto powiedział,że gwiazdki tylko na święta ? ;)










Żebyście nie popadli w kompleksy,że pokój mojego syna taki czysty i ułożony , to  pokażę Wam jak to wygląda jak Yosi  nie jest w łóżeczku ;) Czyli jak pewnie w pokoju każdego małego dziecka  ;) 

 
 układanie pieluch wg własnego pomysłu  ;)




i jak wspominałam władnanie szufladami 


 szczotka od odkurzacza to kolejny gadżet mojego syna.. ale to już historia na inny post ;)

Mam nadzieję ,że tour po królestwie mojego syna przypadł Wam do gustu .. :D 

Pozdrawiam Was ciepło i do kolejnego postu ( wcześniej niż za miesiąc ;) )
Iza















62 komentarze:

  1. slicznie wyszło - co raz bardziej lubię te kolory w pokoju dzięki tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Izuniu przesliczny cieply post, pokoik Yosielka jest jak marzenie a on sam taki slodziak, ma Wasze takie lekko skosne oczka, przystojniak bedzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Syl :D a mały taki wymieszany,ze juz sie pogubiłam po kim on ma te oczy ;)

      Usuń
  3. Świetny pokoik!Fotki jak z czasopisma:)
    Mój synek też jest na etapie robienia porządków w szufladach :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję :) ciekawa jestem kiedy ten etap panowania nad szufladami się konczy.. nie chce mi sie zakładać blokad na wszystkie w domu ( a mam ich trochę )

      Usuń
  4. Widzę, że Twój Syn też Cię wytresował i pięknie podajesz poduszki ;)

    Pokój marzenie...ciekawe kiedy zacznie spraszać do niego dziewczyny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pojętna mama ze mnie ;p ale szybko mi się to nudzi ;))
      a co do zapraszania... pewnie Kalina go kiedys odwiedzi ;)

      Usuń
    2. Chyba powinnam zacząć uczyć Ją hiszpańskiego ;)

      Usuń
  5. super pokoiki te kolorki :)
    Y odlotowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokój jest i-de-al-ny!, a młody rozrabiaka przesłodki! :) miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokoik oczywiście super, czego bardzo zazdroszczę bo ja z moim synkiem poki co mamy do dyspozycji duża kuchnie i pokój...plus psy :) ale co muszę napisać to Twoj synek ma prześliczne oczy ! rośnie mały łamacz serc :)

    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pokoik mojego syna to wg planu architekta - kuchnia ;) ale kuchnie przeniosłam do salonu zeby własnej sypialni dziecku potem nie oddawac ;) a co do oczu.. to przez te ladne oczy ciągle go za dziewczynke biorą ;p ( pewnie korale na ząbkowanie tez temu wizerunkowi pomagaja ;) ) pozdrawienia dla Was i psiaków :D

      Usuń
  8. Piękny pokój! Nic dziwnego, że lubi tam przebywać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem konsekwencji w Twoich pomysłach oraz ...porządku. ;-) Nawet Twój synek bałagani w jakiś taki, hmm, regularny i przemyślany sposób, ha, ha. ;-) Świetny pokój!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. abo widzisz, u mnie te kolory to nie tak od czapy są ;) bo to ogien i woda.. dwie skrajnosci.. i ja taka jestem za dnia ksiegowa po pracy fotograf ;) wiec nawet bałagan ma swój rytm .. jaka mama taki syn ;p czy jakos tak ;))

      Usuń
  10. świetny pokój! Dużo się dzieje z kolorami i wzorami, ale jakoś to wszystko do siebie pasuje:) Y jest słodki nawet jak bałagani:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. magia wyboru 2-3 kolorów.. wtedy wzorami mozna poszaleć ;) chyba wszystkie dzieci są słodkie jak bałaganią.. efekty ich poczynan pozniej juz nie takie słodkie jak trzeba sprzątac ;)

      Usuń
  11. Śliczny ma pokoik :) i widzę, że też jest widzę, że też jest wielbicielem szuflad. Mój syn ostatnio odkrył, że nie tylko fajnie jest otwierać, ale można też wejść do środka i posiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sam jeszcze nie wchodzi do szuflad... ale mysle ze to kwestia czasu ;) bo juz próbuje .. za to wchodzi do szaf ;)

      Usuń
    2. Jak ja dziś nie składnie piszę :( Mój Tymek nie ma jeszcze własnego pokoju, a szafy u nas są pozastawiane czym się da, bo już nie nadążamy z układaniem, tylko właśnie do swoich i naszych szuflad ma dostęp. I oczywiście jak się dostanie to pokój wygląda tak samo jak na Twoich zdjęciach ;)
      p.s. i też jeszcze śpi z nami, choć zasypia już u siebie...

      Usuń
  12. Bardzo podoba mi się pokój Twojego synka. Aż sama nie wiem, co najbardziej :) Sama ostatnio pokazywałam kącik mojego Kuby i też jest w podobnej kolorystyce :) http://www.gu-tworzy.blogspot.com/2013/05/kacik-malucha-w-marynarskich-barwach.html
    Mój synek jest chyba w podobnym wieku, bo też jest teraz królem szuflad i szafek. W salonie mamy dużą komodę Hemnes i na szczęście szuflady tam są dla niego trochę za ciężkie. Za to w kuchni radzi sobie bez problemu. Szczególnie upodobał sobie taką, gdzie mamy likiery i inne trunki ;) A nie ma za bardzo gdzie indziej ich dać. Szacun za korzystanie z przewijaka - ja się poddałam już kilka miesięcy temu, a i teraz na łóżku ciężko go utrzymać, żeby się nie przekręcał przy przebieraniu.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Aga z gu-tworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my w kuchni szuflady poblokowalismy , bo ten moj syn silny jest po tatusiu i szuflada pełna talerzy nie jest mu ciezka ;) ale tam gdzie nie ma groznych rzeczy dla niego, nie ma blokad ;) a przewijak od poczatku był na nim przewijany bo jest łatwiej :) wszystko pod ręką.. ostatni jak go na nim sadzałam zaczynał płakac.. ale zraz szedł w ruch "idzie raczek nie boraczek" i zapominał gdzie jest .. dobry humor + jakas zabawka w rękę i mogę przewijac :)

      Usuń
  13. O! pięknie w pokoiku! I ta szafa mnie zainspirowała...muszę się dowiedzieć ile same drzwi do komandora kosztują...:)))))

    Niech rośnie zdrowo ;))
    ściskam serdecznie***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta szafa to prosto z ikea ;p taka podstawowa wersja z przesuwanymi drzwiami ( poczatkowo miała stac gdzie indziej i otwierane normalnie nie mogły byc ) i z połkami w srodku kosztowała nas 1tys.. do tego była promocja i 100 mielismy na dodatkowe wydatki ;)

      Usuń
  14. Ale Chłopak ma świetne królestwo !! Sama bym chciała w takim panować :-)
    A Książę jest przesłodki i to on jest dla mnie Gwiazdą tego wpisu :-)
    Chociaż moje Dziecko to już buntujący się nastolatek bardzo dobrze pamiętam Jego zabawy z rozwalaniem porządku :-)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Pokój jak z okładki ;) Prześlicznie... no i jeszcze te pamiątkowe zdjęcia z Twoim skarbem. Chociaż trochę zaniepokoił mnie ten naszyjnik.
    Zapraszam Cię na mojego bloga, reaktywuje go i potrzebuję wsparcia czytelników :) http://curiouscreativeness.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to co innego ;) Na zdjęciach wygląda na bardzo mały i mogący przyduszać ;p Ale faktycznie nie pomyslalam o ząbkowaniu.
      Więc wszystko ok.
      Miłego weekendu! ;]

      Usuń
  16. Cudowny pokój! Podoba mi się, jak dobrany jest każdy szczegół! Czy przewijak to ten z Ikei w kolorze jasnego drewna za 79,90?

    OdpowiedzUsuń
  17. Pokoik jest tak cudny, że najchętniej sama bym w nim zamieszkała :D

    OdpowiedzUsuń
  18. PS doczytałam, to ten sam! Pięknie go przemalowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny pokoik :) Synek śliczny :) A zabawę w podaj ja wyrzucę znam świetnie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne dobrane kolory ;)
    zapraszam do siebie na przytulankowe candy ;)
    Pozdrawiam
    Kropka

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny pokoik, u Ciebie zawsze tak jasno ... ta konsekwencja kolorystyczna - uwielbiam !! Wtedy każdy wzór, kształt - pasuje do siebie :)
    Yosi rośnie i widać, że szczęśliwy w swoim królestwie :)
    Uściski dla Was

    OdpowiedzUsuń
  22. Iza cudnie urządziłaś te pokoik, a synek jest jego najlepszą ozdobą i świetnie wygląda w tym naszyjniku:)))
    uwielbiam te Twoje kolorki:)))
    świetna lampa i komoda:) poduchy, girlanda, tapety:) no wszystko mi się podoba Iza! :)
    pozdrawiam Ciebie cieplutko:***

    OdpowiedzUsuń
  23. ja się bawię, a ty mamo sprzątaj ;d widzę, że brzdąc coraz większy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie urządziłaś pokoik Maluszka:-) Nasz synek, choć trochę starszy od Twojego ma identyczne "szufladowe zapędy" i taki sam łobuzerski wyraz buzi przy ich wywracaniu do góry nogami:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  25. To bursztynowe korale? Sprawdzają się? :)
    Taka różnorodność wzorów i kształtów, a zarazem konsekwencja w doborze kolorów czyni pokoik przyjemnym dla oka, ożywia wszechobecną biel. Wyjątkowe miejsce, podusia i kocyk bardzo mi się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeśli chodzi o grzebanie w szufladach, moja córka (1,5 roczku) powoli wyrasta z tego na rzecz otwierania i zamykania bez wyrzucania zawartości. (Jest nadzieja! :)) Uwielbia bawić się kluczem, drzwiami, bramą od ogrodzenia.

      Usuń
  26. Świetny pokoik, uwielbiam to Twoje kolorystyczne trio :) synek śliczny :) U nas grzebanie w szufladach trwa do dziś (Maja ma 3 lata), tyle że kiedyś dla zabawy, teraz w poszukiwaniu idealnego ubioru :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. OMG jest idealnie, te zdecydowane kolory w dzieciecym pokoiku sa fenomenalne! Wszystko jest dobrane z miloscia i przemysleniem, bardzo mi sie podoba.
    A gwiazdki kojarza mi sie ze stylem marine :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny pokoik :) a ja mam pytanko co do łóżeczka Twojego synka, jeśli można wiedzieć to gdzie kupione? bo jest prześliczne, a szuflada wygląda na dość pojemną?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. pokoik jest prześliczny!!! Nic dodać, nic ująć ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. zanim otworzyłam link z tym postem już wiedziałam, że będzie pięknie - tak jak w całym Twoim domu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jest pięęęęęknie ;)
    mam pytanie, gdzie kupujesz/zamawiasz materiały (np. te w gwiazdki, serduszka itp.)

    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro .. szukaj sprzedawcy dreccotton

      Usuń
  32. Adoptujecie mnie z mężęm?? Też chce mieszkać w takim pokoiku!! Obiecuje że będę grzecznie spać w łóżeczku ;) :D:D

    Pięknie to wygląda!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym spaniem w łózeczku chyba nas przekonasz do siebie ;)

      Usuń
  33. Fantastycznie urządziłaś pokoik Synka :) jest niebanalnie, kolorowo, ale bez takiego typowego dla pokoi dziecięcych rozgardiaszu :) Z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się. Bardzo! I Yosiel jaki już duży! Śliczny chłopiec :-).

    OdpowiedzUsuń
  35. czemu ten chłopczyk na korale na szyi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten chłopczyk vel moj syn ma korale , które są na ząbkowanie tj. przechodzi je łagodniej i mniej go boli.. nie raz juz o nich pisałam ;)

      Usuń
  36. czemu ten chłopczyk na korale na szyi?

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo Twój ten pokoik :))) i podoba mi się :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Pokoik wygląda wspaniale i ma wyjątkowy styl - TWÓJ STYL. nie trzeba nic więcej pisać,wystarczy popatrzeć na zadowoloną minkę synka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pokój synka pięknie urządzony, z gustem i ze smakiem. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  40. HEj! jak zrobiłaś te proporczyki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej . to jest proste. Ale jeśli jest zapotrzebowanie zrobię posta DIY . Wiec zapraszam do obserowania :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)