2013-07-04

gdy nie ma w domu dzieci...

....resztę każdy zna;) nawet ci którzy dzieci nie mają.. słyszeli piosenkę KULTU  ;)  Tak więc od 2 dni po 13 miesiącach jesteśmy z mężem sami w domu ..  Mój mały Y został u babci na wakacjach. Ale te wakacje mają jeszcze ważny dla mnie cel..  Yosi ma zapomnieć , co to cyc mamy..  Biorąc pod uwagę,że to cycoholik i każdy , kto widzi jego wyraz twarzy w trakcie ssania cyca , mówi ,że aż zal mu tą radość odbierać ..to odstawienie od cyca dla obojga ( mamy i syna) nie jest łatwe. Jednak muszę to zrobić dla zdrowia mojego (zmiana leków i takie tam ) i Yosiego .. łatwiej wykluczyć pokarmy alergizujące ( niestety na coś ma alergię.. )
2 dni i 2 noce za nami.. ja mam w końcu w łóżku tylko jednego mężczyznę  ;p a babcia i dziadek medalowo radzą sobie z wnukiem  :)  Ku naszemu zaskoczeniu jak do tej pory  jest lepiej niż myśleliśmy  :)  
To ,że nie wstawiam często postów jest związane też z latem i wakacjami..  chociaż światło piękne i zdjeć można robić dużo ( co też czynie ) .. to i czasu mniej , bo nadrabia się zimę..  i coś czuję,że materiału na posty zbiorę od groma  i będę wstawiać wszystko zimą  ;p 
dziś krótko i mało zdjęć, ale już niedługo nadrobię.. bo mam czym .. tym bardziej,że chrzciny i urodziny małego Y za nami i było przyjecie w ogrodzie..  i zdjęcia też były  ;) 

Na dziś parę zdjęć z  wakacji małego Y  jeszcze z mamą  ( co to mogła co nieco uwiecznić ;) )



mały Y kocha ziemniaczki .. nawet te surowe ;) 

 skarpetki po przejsciach..stąd 2 różne  ;) na wakacjach na wsi wszystko jest dozwolone  ;p

 taplanie się w wodzie też kocha.. więc tu aż dwie przyjemności na raz ;) 









 w okularach cioci , czyli mucha tse tse  ;) 
w hamaku fajnie jest ... ( najlepszy do usypiania.. polecam gorąco ;) )



i na koniec taka składanka  lipiec 2012 / lipiec 2013 ;)  to samo miejsce.. to samo dziecię , hamak tylko ciut inny ;) 


do następnego posta :)  

Iza

38 komentarzy:

  1. Mojego synka też bym musiała odstawić i też ze względu na moje zdrowie, ale nie umie i nie ma też mi kto w tym pomóc. Śmieję się więc że my tak do 18 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby nie moja mama , co sama takie rozwiązanie zaproponowała.. to ja też pewnie tak do 18tki bym karmiła ;)) dlatego baaaardzo doceniam pomoc mojej mamy :)

      Usuń
  2. Widać, że u Babci mu dobrze :)Troszku Ci urósł ;))))Piękne zdjęcia ...
    Niech Wam ta rozłąka ciężką nie będzie ...
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytając blogi i słuchając, stwierdzam, że miałam farta. Córka sama się odstawiła od cycka, jak miała 8 miesięcy, syn - jak miał 6. A też się bałam, jak to będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w odzwyczajaniu ;)
    Yosi cudny chłopak :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ale radocha! :))))) widać, że wspaniale mu z babunią:)
    ach kiedy to ja będę miała taką małą istotkę...
    tyle radości i tyle miłości w tych oczkach!
    uściski Iza:) dobrze, że jesteś:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale przystojniak z niego rośnie! Może byśmy swoje dzieci zapoznały? Taki zięć to ho ho ho ;))))

    A czy Y budzi się Tobie w nocy na karmienie?
    Też jestem w trakcie odstawiania Liliany. Od 5 dni zero cyca w dzień, w nocy niestety są 2 pobudki i wtedy cyc.
    Problem u nas jest taki, że L. nie chce mleka modyfikowanego :(
    Moja Mama też zaproponowała takie rozwiązanie, ale przez te nocne pobudki i brak pomysłu czym zaspokoić głód, nie możemy tego zrealizować :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj budzi sie w nocy .. a ostatnie noce jakby wyczuwał ze ta przyjemnosc siee konczy i całą noc ciagnął cyca z małymi 5 min przerwami... Nie daje mu narazie mleka zmodyfikowanego a kaszkę SINLAC.. poleciła mi doktor. robie rzadszą i mały ciągnie z butli. ta kaszka jest bez dodatków smakowych i na kukurydzy. jest ciut drozsza ale dobra . jak do tej pory na kaszkę przez 2 noce budził sie tylko raz.. a potem wystarczylo go utulic i zasypiał
      a zamiast mleka modyfikowanego wystarczy ze bedzie jakis nabiał.. biały ser, jogurt naturalny ..

      Usuń
    2. Z tym zięciem to nie wiem, już plany odnośnie Przystojniaka mam ;)

      A próbowaliście dać Jej wody lub mleko kozie w nocy?

      Usuń
    3. jej , ledwo rok skonczył juz sie o niego "biją" ;p co to bedzie jak dorosnie.. mama z bejsbolem bedzie chodzic ;p a co do mleka modyfikowanego.. nie daje małemu . Moja mama daje mu kaszkę sinlac rozrobiona w wiekszej ilosci wody wiec jest rzadsza i spokojnie moze Y pic ją z butelki. Ostatnie noce przed odstawieniem całą noc doił mi cyca.. ( chyba wyczuwał co sie swieci ) a teraz 2 noce budził sie raz na kaszkę i potem od ok 4-5 rano budził sie co godzinę.. ale po przytulaniu zasypiał..
      trzymam kciuki zeby tobie tez sie udało

      Usuń
    4. A to przepraszam, w zwiàzki się nie wpierdzielamy hehehe :D

      Jeszcze nie. Będziemy z wodą próbować po niedzieli, nie chcemy takiego szoku z odstawieniem Jej zrobić, że dzień i noc od razu bez cyca.
      Wczoraj przebudziła się ok godziny po zaśnięciu i faktycznie woda pomogła. Ale to było ok 1,5 godz po karmieniu, więc wiedziałam, że nie jest głodna. Co będzie, gdy pobudka będzie o 2 rano, czy woda wystarczy na głodny brzuszek? Hm...

      Usuń
  7. Cudowna sesja :) i ta radość na buzi dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory, jak zwykle... Udanych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ Ci zazdroszczę :) świetne zdjęcia, te z ziemniakami wymiatają :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kalina też ma takie skarpetki w paski :)

    Twoja Mama wspaniała Kobieta!:)Ja odstawiam sama...oj walka jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) oderwalam owieczki ,zeby mu sie lepiej czworakowało ;) Moja mama stwierdziła ze spłaca dług , bo jej mama tez sie nami w wakacje przez wiele lat opiekowała ;) i jak dajesz rade ? bierzesz te leki na wstrzymanie laktacji ? ja biorę.. tyle ze powodują duzą sennosc wiec zamiast 2 dziennie biorę tylko jedną na noc . Ale nadal odciągam mleko .. nie tyle co bez teych leków.. ale nadal troche jest ..

      Usuń
  11. Hamak inny ale dziecię również się zmieniło. Wyrosło na medal. Mnie podoba się w okularach i bardziej przypomina mi Gucia ( pszczoła z bajki Pszczółka Maja)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak dziecieciu wyrosło nie nadwyraz.. i to na jedym cycu ;) Gucio ;)

      Usuń
  12. Przecudne zdjęcia :) Jaki z niego słodziak :):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia - Małemu na pewno jest super z dziadkami i szybko zapomni o "cycu" a Wy Pobędziecie sami :) wiem ,że coś takiego jest bardzo potrzebne chociaż samej udało mi się to dopiero jak mój Syn miał 8 lat ;))) ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj.. ie wiem czy bym wytrzymała 8 lat.. chyba bym podrzuciła dziecko komus zeby trochę oodpocząc ;)

      Usuń
  14. Fantastyczne zdjęcia, ale Wam fajnie! Niezapomniane są takie chwile we dwoje, choć tęskni się i myśli o tym maluszku, ale komfort psychiczny nie do przecenienia. :)
    Z hamakiem jest chyba jak z chustą, trzeba od maleńkiego nauczyć zasypiania... Bo moje półroczne dziecię buntowało się kiedy próbowałam je ululać w hamaku.
    Miałam to szczęście, ze pierworodny odstawił się sam w wieku 1,5 roku, ale było łatwiej, gdyż był karmiony mieszanie.
    Miśka moja ma teraz 1,5 i walczę sama. Picie wody w nocy sprawdza się - nam zdarzają się już nocki bez cyca, za to nad ranem małe przychodzi i się dobiera, i to jest najtrudniejsze - zaspany rodzic kontra wygłodniałe dziecię. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudny synek :) ale jakie tez piękne kolory :))) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Boskie zdjęcia bo i bohater super, a w tym hamaku to już w ogóle miodzio :)))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodki bobas! Zazdroszczę czasu bez niego bo mnie sie to nie trafiło przez 10 lat:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać dziecięca radość :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki on śliczny!!!
    Piękne zdjęcia...bo i model niczego sobie ;-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mały Słodziak:-)I cudne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia, synuś coraz bardziej przystojniak :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przystojniaczek z niego:) fajnie ma wakacje na wsi:) my całą rodzinką nie mamy sie gdzie z miasta ruszyć, bo dziadkowie na miejscu i żadnej rodziny na wsi...:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pamiętam ten trudny moment ... wcale nie tak dawno ... a mój Syn ma już 14 lat :-))
    Zdjęcia taplania się w wodzie boskie !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojeja te w hamaku piękne zdjęcia! Cudowne! Odpoczywaj :) Ciekawe kiedy zatęsknisz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć kochana. My też niedawno zostaliśmy sami na noc, bez naszego półrocznego maluszka. Jakoś tak dziwnie było :) Ale miło spędziliśmy wieczór. Szaleństwo, kino, kolacja, nigdzie nie trzeba się śpieszyć. Jednak muszę przyznać, że takie "samotne" wieczory będą okazjonalne...nie ma to jak cała rodzinka w domu. Mój Maks jak do tej pory jeszcze wisi na cycu, ale już od dawna wspomagany butlą. Kiedy prawie nie miałam pokarmu, to niemalże się popłakałam. Tak bardzo zależy mi na karmieniu, tym bardziej jak widzę zachowanie mojego dziecka. Nawet najedzony butelką szuka cyca, żeby poleżeć przy mamusi i trochę jeszcze pomemlać dla relaksu. Uściski ogromne!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. też wlasnie jestem w trakcie odcycowania..ale bez pomocy babć.bez terapi szokowej i naglego odwyku,powoli, malymi kroczkami...

    OdpowiedzUsuń
  27. Slodziak, ile ziemniaków obrał ząbkami a ile zjadł?

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj mój Piotrulek też jest cycoholikiem i boję się co będzie za parę miesięcy...
    A synuś Ci urósł, że hoho! Taki maleńki był :) Przystojniak z niego!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)