2013-07-09

metamorfoza starej lampy

dawno nie pokazywałam żadnych robótek  ręcznych ;)  A dziś, nie dość ze pokażę to jeszcze kolorystkę zmienię  ;)  Będzie o metamorfozie starej lampy stojącej. Nie jest to wielka metamorfoza ale znacząca. Lampa nie jest moja a mojej mamy  i stoi od kilkudziesięciu lat w domu po dziadkach. Ma co najmniej tyle lat co ja .. ale obstawiam że z dekadę więcej .. wiec 40latka jak nic ;) i przez te 40 lat ciągle w tej samej kiecce ;p  Szkoda mi jej było strasznie i w zeszłym roku obiecałam mamie,że ją wystroję od nowa .. w nową szałową suknię  ;)  Czyli już wiecie ,że metamorfoza dotyczy abażura :)  Trwało to rok.. bo brakowało mi czasu . Korzystając z okazji ,że chrzciny miały się odbywać u mamy w domu  zabrałam się i za abażur by dotrzymać obietnicy  :) 

Dziś więc wyjątkowo nie w czerwieni i nie w niebieskościach a w bieli i brązach  :) 

 Lampa "przed" miała się tak :



Lampa "po" wygląda tak :

 

Sukienka ta ma jeden "myk" .. tzn jak mojej mamie nagle zmieni się gama kolorystyczna w mieszkaniu to wystarczy ze doszyję nową kokardkę i falbankę . Falbanka jest marszczona na gumce i ta gumka trzyma ją u dołu lampy. Nie jest przyszyta do abażuru  :) 
Podoba się Wam ?  a może ta z poliestru i czarnymi frędzlami była bardziej stylowa ? ;)

ps. najważniejsze : Mamie podoba się bardzo :D 

do kolejnego posta :D
Iza

39 komentarzy:

  1. Bardzo się podoba :) oczywiście ta nowa wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna! Bardzo stylowa ;) Aż się rozglądnęłam po moim pokoju czy nie mam takiej lampy do przerobienia, ale niestety nie :<
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczna jest!!!!!!! bardzo mi się podoba Izuś:)
    buziaki i miłego dzionka

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz lampa prezentuje się pięknie, a pomysł z nie przyszywaniem falbanki i kokardy genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ALe świetnie wygląda teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No Kochana ale ją wystroiłaś !!! Wystrzałowa kiecka do tego jak praktyczna ;)
    Miłego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna! wyglada szalowo w tej nowej kiecce!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj super wyszla! Mi sie podoba w tej kiecce bardzo. Mama na pewno szczesliwa co? :-)

    Pozdrawiam Iza!
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście ,że teraz bardziej stylowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba się i to bardzo :) i pomysł z gumą też super.

    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. Super:)))I jaki fajny myk z tą koakradą i falbaną:))
    PS. tez miałam taką lampę:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega ! Kolory mojej mamy ! :) super pomysł z ta falbanką odczepianą :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjna przemiana!!! Gratuluję pomysłu :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG, nowa sukienka jest bajeczna!
    Bardzo mi sie podoba :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Lampa jak kobieta zmieniła sukienkę i już strojniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna! A pamiętam te lampy, jak byłam mała, to w domu mieliśmy takie dwie:) aż żałuję,że nie dotrwały do teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest oszałamiająca różnica

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekny ten nowy abazurek:) A to ze falbanka moze byc w dodatku wymienna to pomysl genialny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna przemiana! w ogóle uwielbiam takie lampki, ale raczej sama nie potrafiłabym stworzyć takiego cudeńka :D podziwiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna! zdecydowanie zyskała na metamorfozie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna ta nowa sukienka :)Żeby tylko teraz lampa nie znikła, bo może pójść się lansować ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna nowa sukieneczka dla lampy:-) Zyskała bardzo na przemianie:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Stara-Nowa lampa wygląda fantastycznie po tej zmianie.
    Jestem pełna podziwu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. przemiana udana ;)))))) bardzo ładne kolorki:))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! cóż za metamorfoza! Twoja lampa zyskała jakieś 10 lat ;) kolosalna zmiana na wielki plus! Brawo za kreatywność! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Nowa wersja jest extra! Tak trzymać :-))

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie ją wystroiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nowe wdzianko lampy przepiękne :))) Urzekło mnie jak i sama lampa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest przepiękna, urocza. Też chcę taką :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nowy klosz wyglada genialnie:))) pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie. Bardzo lubię tego typu lampy. Dwie takie stały u mojej babci

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)