2013-08-01

mały Y i chrzciny


Obiecałam tego posta.. prawie miesiąc temu .. w końcu znalazłam czas ,żeby go stworzyć..  dziś będzie nie wnętrzarsko a wywnętrzarsko .. :)  parę zdjęć z chrzcin Yosiela .
Plany dekoratorskie miałam duże.. tym bardziej ze  impreza chrzcinowa była zaplanowana w ogrodzie domu mojej mamy .. Miałam cichą nadzieję ,że na koniec czerwca będzie i w miarę ciepło i padać nie będzie...  No ale nadzieja matką głupich ... padało ( całe szczęście cale 25 min ) no i było dość chłodno .. Czyli impreza ogrodowa ostatecznie musiała przenieść się do domu.
Na własnej skórze też przekonałam się,że być kucharką, dekoratorką , fotografem i organizatorką  + gospodynią przyjęcia nie jest łatwo .. i coś na tym musi ucierpieć.. a co ucierpiało .. ano dekoracje.. miałam ogromne plany co do nich .. skończyło się na jakiś 25% ..   Całe szczęście w czasie przygotowań moja  mama i mama chrzestna Yosiela opiekowały się nim  :) 
Wybaczcie więc tak mało zdjęć dekoratorskich . Cieszę się,że chociaż udało mi się to co zrobiłam i pompony zostały uratowane przed deszczem ( w ostatniej chwili ) . :)  
Kolejnym utrudnieniem było to ,że wszystko rozgrywało sie ok 150 km od mojego domu   a ja nie jestem zmotoryzowana .. więc zabranie ze sobą  wszystkich akcesoriów dekoracyjnych + dziecko + wózek  i normalne bagaże drogą autobusową.. było z lekka nie wykonalne ;)  
Wiem trochę się tłumaczę..  ;) 

Nadrobię to w takim razie dużą ilością zdjęć głównie małego Y ;) z chrzcin i okolic ;)

 tak właśnie wykorzystałam mini tablicę , którą zrobiłam  i pokazałam Wam w tym poście

 Yosi przez cały chrzest płakał.Jedyną możliwością uspokojenia go byłaby opcją wyciągnięcia cyca przed ołtarzem.. zrezygnowałam.. w konsekwencji prawie nic nie słyszałam co do mnie ksiądz mówił..


 Przyjęcie przed domem mojej mamy . Stół po prawej  i ławy robił mój mąż z przyjacielem :) 

 proporczyki i pompony handemade ;)
 Yosi z babcią , wujkami ( jeden chrzestny ) i mamą chrzestną :)

 też się załapałam na zdjęcie.. ;)



 taaak.. mamę też zaopatrzyłam w kilka emaliowanych dzbanów  ;)  rumianki z pola przy domu  :)  

 elegancik ;)  




przy okazji chrzcin nadrobiliśmy braki w urodzinowym cieście i dmuchaniu świeczki  ;) sernik by me ;)

 piosenka dla solenizanta ;)

i to już ta luźna część imprezy .. i mój rasta-syn  ;)
nie wiele mamy zdjęć w trójkę.. 
 
hamak był oblegany ;) 

Uraczę Was jeszcze parom zdjęciami  z następnego dnia :) Już tak na luzie korzystaliśmy z ciut lepszej pogody i pięknych okoliczności przyrody :)

 

 szczęśliwa babcia i wnuczek  :)


 z mamą chrzestną :)  dopasowanie kolorów Magdy, Yosiego i  otoczenia .. przypadkowe ;) 

 miejsce nad którym spędzałam każde wakacje do 18 tego roku życia :) wszystko wskazuje na to, że Yosi też dużo czasu będzie tu spędzał :)  








na koniec chwila relaksu mojego męża i taty .. no może nie taka chwila.. bo cały dzień ;p  na wieczór przyszłyśmy zobaczyć co będziemy jeść na kolację ;) 
a tu zwiastun mini sesji , którą zrobiłam Yosiemu w pięknym prezencie od chrzestnych :) już nie długo więcej na moim drugim blogu

I to na tyle :) mam nadzieje,że foto relacja się Wam podobała :)

do następego posta :) 
Iza



51 komentarzy:

  1. Ale Y ma super furę!!! :) Nie mogę się napatrzeć na jego uśmiech, jest rozczulający.. Widać, że macie w rodzinie cudowną atmosferę! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najmłodszy w rodzinie i jako jedyny ma furę ;)

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia! Mogę je oglądać i oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobala i to bardzo,ogldalam ,ogladalam i jeszcze bym poogladala:P SUPER

    OdpowiedzUsuń
  4. Orety! Jaki wóz ma Twój syn! Aż żałuję że urosłam bo może by mnie na przejażdżkę zabrał! Z Twoich zdjęć aż bije energia! Piękna imprezka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też załuję ,że juz jestem za duza na ten wóz ;) no i jakby nie było to jedyny wóz u nas.. i ma go najmłodszy członek rodziny .. tak sie porobiło ;)

      Usuń
  5. przepiękne zdjęcia i wspomnienia.
    wszystkiego dobrego :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Relacja super, przez chwilkę miałam wrażanie jak bym była już tam :D - jezioro cudne :D
    Uściski ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dzieki .. a to zalew a nie jezioro i woda prosto z lasu do niego płynie :D

      Usuń
  7. Swietne fotki!!!
    A bohater wygladal superowo na swoich chrzcinach:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj akurat myślałam o tym, że dawno tu nowego posta nie było :) czarno białe zdjęcie z urodzinową piosenką jest świetne:d życzę dużo zdrówka dla małego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne zdjęcia ! na prawdę piękne...

    elegancik i przystojniaczek z twojego Y. ;) !

    OdpowiedzUsuń
  10. przyjemnie oglądać Wasze zdjęcia, jak zwykle kolorowo, optymistycznie i po prostu pięknie! :) prezent samochód jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne fotki i piękne okoliczności przyrody. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki i pozdrawiam również :)

      Usuń
  12. Piękne przyjęcie i piękne fotki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoj synek ma piękną pamiątke w postaci zdjęć :) Chciałabym żeby Paulinka miała choć kilka takich w albumie.
    Zachwycam się za każdym razem gdy odwiedzam Twoje blogi.

    aaa i nie poznałam Cię w pierwszej chwili, zmieniłaś się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki :) ciekawa jestem czy doceni jak dorosnie taka duzą ilosc zdjec ;) a córce warto na jakies urodziny taką sesje wykupić.. jest teraz tylu zdolnych fotografów.. napewno znajdziesz jakiegos który bedzie dostępny cenowo :)

      zmieniłam sie? to chyba przez te okoluray ;) po 10 latach noszenia soczewek niestety musiałam zaprzestac na jakis czas i wróic tylko do okularów
      pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Ale masz boskich facetów w domu :-) Już nie wiem, na którego z wiekszym zachwytem patrzeć :-) Z samj przyzwoitosci skupiłam sie na małym Y :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mila rodzinna atmosfera. Sliczne zdjecia!
    Autko jest niesamowite dla malego :)

    Zycze Wam wszystkiego dobrego!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Dagi.. ja tez uwielbiam to auto .. szkoda ze za duza jestem na nie ;)

      Usuń
  16. Y. dostał przepiękny prezent...patrzę i wzdycham...i wzdycham...a całe przyjęcie mimo kiepskiej pogody bajeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. A po tym maku dłużej spał?;)

    Samochód <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym .. ;) niestety nie.. chyba za mało go zjadł ;) ja tez samochód <3 .. i juz mam kolejke zaklepaną , tych co by chcieli go przejąc ;)

      Usuń
  18. Bardzo fajnie dobrałaś dodatki i swoj strój do okazji! super zestaw!Moja mala tez darla sie caaaly chcrzest:/ miala wtedy 4 miesiace, myslalam potem ze bylaby spokojniejsza i daloby rade ja czyms zajac gdybysmy chrzest robili jak juz bylaby starsza.. a tu prosze.. czasem wiek nie ma tu nic do rzeczy:)
    p.s. "Niewiele" pisze się łącznie.W komentarzu pod Waszym zdjęciem we trojkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki za miłe słowa :) jak widac to nie od wieku zalezy ;)
      dzieki za wyłapanie błedu .. i mniej spie tym wiecej błedów robie ;)
      pozdrawiam
      Iza

      Usuń
  19. Ale fajne rodzinne fotki:-) Autko boskie!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku przepiękne są te wszystkie zdjęcia, nie mogę przestać ich przeglądać. Fajna z Was rodzinka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Iza wspaniały post! tęskniłam za tym wulkanem kolorów:) u Ciebie zawsze ich najwięcej:) sto lat dla synka i rodziców i chrzestnych i dziadków:)
    widac na tych zdjęciach mnóstwo mnóstwo radości:)))
    dla Was jej jak najwięcej przez całe życie...
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Naturalne, piękne zdjęcia. Miło, że się podzieliłaś Waszą uroczystością.
    pozdrawiam i podziwiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  23. Iza, ile zdjęć! Wszystkie fajne. Miło zobaczyć zadowolone i uśmiechnięte buzie.
    Od razu widać, że impreza była udana.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super bryka! i fotorelacja :)
    Wszystkiego najlepszego dla Was! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. z ogromną przyjemnością obejrzałam tę fotorelację :)
    pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczna fotorelacja! Uśmiech nie schodzi z twarzy do ostatniego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoje zdjęcia są cudowne! Jestem zauroczona!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)