2013-09-14

living space - kiedyś i teraz

W ostatnim poście wspominałam ,że bedzie cykl postów o zmianach u mnie w mieszkaniu.

Zacznę od najwiekszego pomieszczenia ( najwiecej głosów "za" pod ostatnim postem ;) )  . Na mój własny użytek nazwałam go "living space". Już się tłumaczę dlaczego tak :) Najwieksze pomieszczenie u mnie w mieszkaniu to przestrzeń otwarta, która ma  ok 22 m2. Mieści się w niej : przedpokój, kuchnia, jadalnia i salon  :) Czyli całe życie dzienne toczy się własnie tu :)  Jak kupiliśmy z mężem mieszkanie , to rozkład był ciut inny. Odrazu  chciałam zburzyć jedną ścianę, a  drugą postawić,  by w ten sposób zmienić funkcje 2 pomieszczeń .  Na poczatku wygladało to tak ,że wchodziło się do przedpokoju i z niego do salonu lub do korytarza. Do kuchni wchodzilo sie z korytarza bądź z salonu, na który kuchnia była częsciowo otwarta. Zamknełam pomieszczenie kuchenne  i zrobiłam tam pokój dla małego Y ( który juz był w dordze ;) ) Kuchnię przeniosłam do salonu , gdzie zburzyłam scianę między nim a przedpokojem i korytarzem . I tak powstał aktualny układ mojego mieszkania , który baardzo lubię :) Jakbym opisała to zbyt pokrętnie i ktoś nie zrozumiał to poniżej zdjęcia które mogą pomóc :) 

tak to wyglądało w 10/2011 :)

widok z punktu między oryginalną kuchnia i salonem, na drzwi prowadzące na korytarz i przedpokój


widok na korytarz i przedpokój z łazienki


 najlepsza kubańska ekipa remontowa  :)  mój mąż i nasz przyjaciel Renel 
widok z drzwi od salonu na  salon i  kuchnię  ( aktualnie  pokój małego Y ) 


widok na salon i przyszły pokój małego Y  i ścianę , którą rozebraliśmy :) 


widok z przedpokoju już na otwartą przestrzeń i zamkietą kuchnie ( pokój małego Y ) 
teraz , na tej ścianie którą widzicie na wprost stoi zabudowa kuchenna. Drzwi balkonowych na zdjeciach "po" nie będzie widać, bo zasłania je lodówka. 



Tak nasze mieszkanie wyglądało w 2/2012 czyli 4 miesiace po wprowadzeniu się.. Nieśmiałe jeszcze akcenty kolorystyczne :) 






Powoli nabieraliśmy koloru  ;)  Czyli tak to wyglądało  w 7/2012

nabieraliśmy też sprzętu ;) czyli już normalna "rodzinna" lodówka i zmywarka , która wypełniła dziurę za czerwoną zasłonką  ;) brak jeszcze okapu  :) 



aktualnie półka obok sofy jest pusta.. każda mama około rocznego dziecka na pewno wie dlaczego ;) 




a teraz full of color ;) czyli stan obecny :)  9/2013 :D uwaga  dużo zdjeć  ;)  

















 jak widzieliście wyżej , kiedyś na zdjęciach pozowała mi kotka Ruktu .. teraz robi to mały pan Y  :)












Poszukiwania w starych zdjeciach wróciły wspomnienia  :) Przyznam sie Wam, że na początku nie wiedziałam jeszcze jakie kolory dodam do bieli , którą wziełam na bazę mieszkania :) Wiedziałam tylko ,że napewno na bieli nie poprzestanę :) A kolory przyszły kiedyś do mnie same :) tak poprostu na kilku metalowych puszkach ;)  i tak juz zostało. Pod wieloma wzgledami są baardzo nasze :)  
Ponieważ mam ciągłą potrzebę zmian, ciekawa jestem jak to wszystko będzie wygladało za rok ;)) ( a mam juz 3 sprecyzowane pomysły na zmiany i  "upiększenia"  ;) )  

A Wam jak sie podoba ?  Może lepiej było tak np.  w połowie ewolucji  "living space" ? :D 
a może lepiej było pozostać w trendach "szarości"  lub B&W ? 

Następną na tapecie będzie nasza sypialnia , potem pokój małego Y  a na deser łazienka.. Zostawiam ją sobie na koniec bo czeka ją mały lifting ;)  

więcej zdjęć "living space" zanim nabrało aktualnej formy znajdziecie w tych postach :


Dzięki za wszystkie komentarze i że nadal tu jesteście pomimo mojej letniej przerwy. Postaram się nadrobic zaległosci na waszych blogach  :)  

Iza 








45 komentarzy:

  1. Przepiękne mieszkanie, uwielbiam połączenie granatu, bieli i czerwieni. Sama marzę o mieszkaniu z białymi ścianami, któremu kolor nadadzą meble i dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. białe sciany są dla mnie idealne.. i białe meble.. to taka baza z którą mozna zrobić wszystko! :D

      Usuń
  2. patrzę na Twoje mieszkanie i myślę sobie, że mogłabym tam zamieszkać odrazu:) nic bym nie zmieniała, mi się najbardziej podoba obecna wersja, jest energetycznie, jasno, przytulnie,po prostu fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki. Tez lubie najbardziej dzisiejszą wersję :)

      Usuń
  3. PRZEPIĘKNE masz mieszkanie!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję :) staram się z całych sił ;)

      Usuń
  4. Przepiękne :)) My właśnie jesteśmy na etapie urządzania salonu i tu pytanie o kosze wiklinowe pod komoda hemnesa :) gdzie takie zakupiłaś idealne rozmiarowo? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, kosze kupiłam na wymiar. wystarczy wpisac kosze wiklinowe na wymiar w google i wyjdzie sporo tego. Ale polecam wysłac zapytanie do kilku firm.. ceny potrafią się mocno różnić. Robiac wymiar pod komode, weż pod uwagę nożkę , która jest po srodku komody ;)

      Usuń
  5. natchnęłaś mnie na małe zmiany u mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. mogę zapytać, gdzie można zakupić takie niskie wiklinowe koszyki jakie są pod tą komodą w przedpokoju?

    OdpowiedzUsuń
  7. jest pięknie, bardzo lubię tu zaglądać, zawsze jest pięknie

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam to Wasze mieszkanko i ten kolorystyczny rygor :) Ja chyba bym tak nie potrafiła :) Ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana teraz jest najpiękniej !!! Cudowna przemiana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Metamorfoza NIESAMOWITA :) Uwielbiam patrzeć jak surowym ścianom ludzie nadają życie, emocje i ciepło!!! :) Pozdrawiam serdecznie, saludos desde Łódź ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne mieszkanko, takie optymistyczne :))) Mam nadzieje, ze kiedys bedzie mi dane przesuwac i burzyc sciany w moich czterech katach ;))) Na wynajmowanym nie mozemy robic takich rewolucji ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ wasze mieszkanie jest cudowne! Aż się chce tam zamieszkać lub chociaż wpadać z częstymi wizytami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jest cudownie!!! Zdecydowanie taka kolorystyka kojarzy mi się zawsze z Waszym mieszkaniem :) Nic nie jest przesadzone!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj znowu! Toż sobie wakacje zrobiłaś heheh ;) Najważniejsze, że jesteś zadowolona, że dobrze się czujesz w swoich wnętrzach. Ja wolę bardziej stonowane klimaty, w takich czuję się najlepiej. Myślę, że każdy ma takie swoje kolory, są też osoby, które są otwarte na wszystko. Ciekawa jestem Twoich pomysłów na zmiany :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wakacje, ale tylko od bloga.. poza blogiem ciezko pracowałam na kilku frontach.. i teraz by mi sie naprawde wakacje przydały ;)
      co do kolorów.. ja lubie wiele kolorów.. tak nparwade lubię jak jest kolorowo i kontrastowo .. :) ale trzebabyło wybraj jakąś opcję.. i chyba w tej czuje sie najlepiej..co nie znaczy ze inne mi sie nie podobają.. są takie opcje kóre baardzo lubie.. ale bycie fotografem mi to wynagradza.. bo moge sobie robic sesje zdjeciowe w róznych klimatach i kolorach ;)
      zmiany w kolorach nie bedzie.. ale małe metamorfozy różnych rzeczy.. i jedna rozbudowa ;)

      Usuń
  15. Jestem zachwycona opcja full kolor:)Wszystko współgra ze sobą i mieszkanie nabrało uroku!!!Pięknie je urządziłaś.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post!!!!
    Zmiany są bardzo duże. Jednak zdecydowanie pasują mi te kolory! :)
    tak trzymać ::)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdybyż tak więcej ludzi miało tyle śmiałości i miłości do kolorystycznych akcentów.... Ale że śmiałość to dopiero połowa sukcesu - gdybyż też więcej ludzi miało Twoją konsekwencję, bo nie jest trudno nakupić kolorowego miszmaszu i skutecznie zepsuć nim każde wnętrze. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwazam ze konsekwencja kolorystyczna pomaga zaoszczedzic pieniądze.. bo gdyby nie ona kupowałabym mnóstwo kolorowych rzeczy co mi sie podobają .. a potem by mi nie pasowały ;)

      Usuń
  18. Jeju jak u Was pieknie. Oczarowaly mnie te zdjecia. Wszystko dopracowane jest w najmniejszych szczegolach. I love it!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne masz mieszkanko. Takie "Twoje", te kolory idealnie mi pasują do Ciebie!!
    Mały Y jest rozczulający na tych fotkach:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawka kolorów w tak pieknym białym wnętrzu wygląda cudwnie. Zmiany na lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  21. Energetycznie, soczyście, cudownie! Uwielbiam połączenie białych ścian z kolorowymi dodatkami!

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie mieszkacie - pięknie i radośnie! Niezmiennie podziwiam was za konsekwencje kolorystyczną. Mi się to zupełnie nie udaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mogę wyjść z zachwytu :) Mogę nieustannie oglądać te zdjęcia!
    Brawo :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Cucownie! nie mogę wyjść z zachwytu! Mogłabym nieustannie oglądać te zdjęcia :))
    Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne mieszkanie :) podoba mi się obecna wersja!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie i zdecydowanie w moim stylu, wiele z tych mebli, groszkowych naczyń mam również w swoim posiadaniu i mam podobny remont za sobą :-) oraz domowniczkę nie co starszą (15 miesięcy). Brakuje mi tylko jasnego obiektywu by ująć to wszystko tak jak ty, bo zdjęcia wyglądają lepiej niż w katalogu wnętrzarskiego, cudnie. Zmiana zdecydowanie na plus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miszka, wcale nie potrzebny jest super jasny obiektyw. Wystarczy statyw i długie naswietlanie :) ja nawet z jasyn obiektywem uzywam statywu przy wnętrzach.. potem lekkie "muśniecie"w fotoszopie ,żeby nadrobic nierówne światło ;) i "tadam"! :)

      Usuń
  27. Tienes una casa PRECIOSA!!!!! Te sigo desde este momento, muchas gracias por pasarte por mi blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Pieknie !
    Zmieniło sie nie do poznania ! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Iza przepięknie tam macie! uwielbiam te Twoje energetyzujące kolory w domu:))) super, że wyburzyliście niepotrzebne ściany:) teraz jest tyle miejsca! :) wspaniale:)))
    bzuiaki

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystkie wersje miały w sobie coś, ale aktualna jest zdecydowanie najbardziej energetyzująca.
    daje kopa nawet przez ekran monitora, pewnie codziennie budzicie się pełni energii:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham twoje mieszkanie :) chce miec takie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Izo uwielbiam Twoje mieszkanko podziwiałam już w magazynie M M, a na blogu jeszcze piękniej się prezentuje:))))
    Cudowne połączenie kolorów!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)