2013-09-12

red day

Te z Was , które obserwują mnie na facebook-u wiedzą ,że obiecałam wrócić do postów jak się zrobi brzydko i zimno.. i nie będę latała z aparatem po sesjach plenerowych ( czyli będę miała wiecej czasu na bloga) . Dziś jest brzydko i zimno .. i chociaż przede mną jeszcze pare sesji plenerowych ( oby tylko nie padało .. ! ) to postanowiłam się zapowiedzieć z moim powrotem blogowym  krótkim wpisem (przynajmniej teraz jak go zaczynam pisać, mam takie założenie, zobaczymy jak skończę  ;) ) 
Zaczynajac blogowanie przygotowałam sobie kiedyś kilka takich "składaków" fotograficznych z moich dotychczasowych ( na tamten moment) zdjeć. Myślą przewodnią każdego "składaka" był kolor. Do tej pory pojawiły się już 3 kolory. W czeluściach dysku zostały mi jeszcze dwa :)  
Dziś będzie na czerwono,żeby w ten deszczowy i śpiący dzień ( przynajmniej w stolicy ) dodać sobie energii :) 
Mam nadzieję,że na Was też choć trochę podziała :) 

do wcześniejszych kolorów zapraszam tu :
niebieski 
zielony 
żółty



czerwone zdjęcia były zrobione w Kazimierzu Dolnym , Krakowie, Maroko , Irlandii i u mnie w domu ;) 

Chciałam Wam się jeszcze pochwalić jedną publikacją  :)  Ola z apetycznewnetrze pisze artykuły do dwumiesięcznika "Świat rezydencji wnętrz i ogrodów". W tym wydaniu napisała o mnie , a konkretnie o królestwie małego Y . Świeża sprawa, więc jeszcze nie widziałam na "żywo". :)  

To jest druga  z publikacji mojego wnętrza ( pierwsza papierowa) , ale nie ostatnia :) Trochę sie działo w tym roku , ale efekty pewnie dopiero w przyszłym  ;)  Dla przypomnienia pierwsza publikacja była w zeszłorocznym letnim wydaniu Green Canoe

Przy okazji powiem Wam ,że szykuję cykl postów o moim M i jego wnętrzach i jak się zmieniały do tej pory. Od czego chcecie,żebym zaczeła ?  Nasza sypialnia, pokój malego Y czy nasz living space ? 

Na dziś to tyle :)  

Już niedługo wracam z nowym postem  :)
Iza 

ps. chyba wyszedł krótki ten post jak zakładałam na początku ;)  


18 komentarzy:

  1. Taki red skladak jest suuuupiii!!!!:-))) dziekuje Izuniu za niego bo na dworze brrrr i mokro!
    Gratuluje kolejnej publikacji, Ola tez mnie tam przed kilkoma miesiacami umiescila, fajna sprawa! Ah widze, ze ty tez pracujesz jak mroweczka! brawo! Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje kolory są jakieś wyjątkowo PIĘKNE

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia w czerwonej palecie dodały mi energii, nie mogę oderwać od nich oczu :) Jestem ciekawa dwóch pozostały kolorów. Mam cichą nadzieję, że znajdzie się tam pomarańczowy. Gratuluję publikacji i życzę jeszcze wielu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. hej kochana:) super, że jesteś znów z nami!
    składanka kolorowa jest wspaniała:)))
    gratuluję publikacji! ale wcale nie ma się co dziwić :)

    Iza ja jestem za living space:) zresztą pokazuj nam wszystko co tam masz:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie energetycznie :) a u mnie dzis słonko :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak miło, że powróciłaś:))
    Już się nie mogę doczekać kiedy pokażesz nam więcej swojego M :))
    gratulacje nowej publikacji!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super soczyście i owocowo u Ciebie. Jak miło, że powróciłaś.. :))
    Nie mogę się doczekać kiedy pokażesz więcej swojego M! też głosuję na living space.
    gratulację nowej publikacji.
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja poproszę takie ciasto z fotki w prawym górnym rogu;) i dzień byłby lepszy! :D
    Ostatnio nawet zastanawiałam się nad pomalowaniem drzwi zewnętrznych, ale sąsiedzi chyba by tego nie przeżyli...poza tym bałabym się, że mi wyskrobią coś :/

    Wprawdzie wolałabym, żebyś przebywała więcej na świeżym powietrzu,a le braku mi tych soczystych kolorów na Twoich fotkach!

    A Ja bym z chęcią zobaczyła gdzie Y. uczy się nurkować ;), a Ty relaksujesz :) - Łazienka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafiłaś Iza z kolorem w ten chłodny, chmurny dzień ... aż mi cieplej troszkę ;)
    Zdjęcia cudne !!!
    buziaki przesyłam i ciepełka troszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od wszystkiego zacznij, wcale się nie pogniewam ;)))

    Zauroczyły mnie te śnieżnobiałe jaja w pięknym błyszczącym otoczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny kolor jak dla mnie. Mega energetyczny ;)
    Zacznij od salonu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ soczyście i energetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. przecudownie...fajnie,ze wracasz, a na nowy cykl czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. soczysta czerwień- podoba mi się:) gratuluję publikacji, a mnie najbardziej interesuje...wszystko:D bo ja mam mieszkanie które musi pełnić funkcję -sypialni, jadalni, pokoju dziecięcego i salonu, w jednym pokoju! :D i tak szczerze, uważam, że daje rade, choć jest to przestrzeń mikro:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ energetycznie u Ciebie Izo! Czekam na więcej:-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)