2013-10-16

babski weekend

W ostatnim wpisie wspominałam ,że wybieram się na babski weekend z dwoma przyjaciółkami. Dziś wam trochę pokażę jak było :) Dla mnie to był pierwszy taki, tylko babski, wyjazd od kilku lat. Każdej z nas był on bardzo potrzebny. Nawet pogoda o tym wiedziała , bo piękna była jak na zamówienie specjalne :D  
Pojechałyśmy do wiejskiego domku przy granicy z Białorusią. Domek należy do mojej przyjaciółki i jej partnera.Miejsce jest piękne..i czas tam płynie wolniej,więc i my mogłyśmy trochę zwolnić nasze wielkomiejskie tempo  :) Szkoda tylko ,że na tak krótki czas.. Kiedyś na pewno to powtórzymy :)

Aby nie przedłużać, poniżej nasze 3 dniowe wiejsko-leśne klimaty. 
A jak do lasu też się wybrałyśmy :) W końcu miałyśmy do niego jakieś 300 m. Miastowe na grzyby oczywiście się wybrały.. i nic nie szkodzi ,że po 12tej dopiero  ;) i tak przyniosłyśmy kosz pełen grzybów :)  

tak sobie mieszkałyśmy 


Magda zabrała ze sobą własne wyroby ,żebyśmy smacznie jadły  


a jak widać , śniadania były naprawdę smaczne..  i ta jajecznica ze zrelaksowanych jajeczek ;)  Wiem,że to kurki były zrelaksowane.. ale jak one , to i jajka też na pewno .. przynajmniej smakowały tak jakby były baardzo zrelaksowane  ;) 



 Były i zachciewajki jak marchewka z groszkiem..  


 i czasami takie obrazki nam się same i niechcący tworzyły... 



a to nasi koci sąsiedzi :) w sumie to przez te dni prawie od nas nie wychodzili ;) A osobnik poniżej hipnotyzował spojrzeniem  :)  



takie widoki były z okna  .. piękna przestrzeń.. żadnych innych okien na przeciwko  :D 


 a ten winogron na koniec wyjazdu został oskubany ;) 


 o .. takie widoki z okna też były ;) 


nasza droga do lasu :) 



 pierwsze grzyby , choć nie jadalne.. za to jakie fotogeniczne.. takie trochę bajkowe jak dla mnie :D 




pierwsze prawdziwki jakie znajdowałyśmy były takie niewielkie ..


 fota z grzybkiem w lesie musi być  , a co  ! ;) 


 jak widać, z czasem znajdowałyśmy i większe i nawet całe rodziny  :) 





 a wyjście z lasu zakończyłyśmy takim znaleziskiem ! :D  no dobrze.. to Magda zakończyła , to jej grzyb.. a ja musiałam się oficjalnie przyznać,że nigdy nie myślałam ,że będę zazdrosna o grzyba  ;p  


 fota z telefonu musi być ! ;) 


No i mniej przyjemna część grzybobrania.. czyszczenie ;) ale w dobrym towarzystwie idzie szybko i wcale nie tak nie przyjemnie ;) 







i tak przy okazji "lekcje stylu z Magdą"..czyli jak wyglądać pięknie i stylowo przy obieraniu grzybów ;D 


 i jak wspominałam.. oskubałyśmy winorośl .. a ja musiałam się wyżyć fotograficznie.. ( tak . jeszcze było mi mało  ;) ) więc przepraszam.. ale poniżej całkiem pokaźny pakiecik fot winogron ;)  






 
a żeby nie było ,że tylko Magda stylowa.. ;)  Ja i Sami też wyglądałyśmy ciut lepiej niż w lesie ;) 


W ten weekend czeka mnie spacer po Kampinosie a w następny farma dyń. I znów aparat w ręku ,więc jeśli ten post was nie znudził..to spodziewajcie się podobnych z kolejnych  spacerowych niedziel :D 
O poście DIY roleta pamiętam i na pewno go opublikuję :D 
Miłego jesiennego dnia Wam życzę..  nawet takiego mglistego jak ten dzisiejszy w Wawie :D 
Iza
  

59 komentarzy:

  1. Ślicznie!
    Widać , że dobrze spędzony czas w towarzystwie przyjaciółek :)
    Domek piękny i piękny grzyb! Oby więcej takich okazów :)
    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Izuniu mdleje z wrazenia!!!! serce sie cieszy, oczy zachwycone!!!! uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syl , nie mdlej proszę ;) i dzieki

      Usuń
  3. Jak dobrze, że już jutro wracam do mojego domu na wsi (choć nie ma aż tak dużo przestrzeni jak tam gdzie byłyście) i wybieram się na grzyby! :))
    Takie wypadu w dobrym towarzystwie to i ja zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja tego domu na wsi zazdroszczę :)

      Usuń
  4. piekne zdjęcia, stylowa przestrzeń - taka jak lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. tak właśnie pamiętam jesień w Polsce. Kocham zbieranie grzybów, robienie zdjęć kolorowym liściom, zbieranie kasztanów i zapach jesiennego powietrza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja stanowczo wolę lato.. ale nie mogę odmówic jesieni malowniczosci i uroku :)

      Usuń
  6. Piękna relacja z babskiego wypadu :) Czy to przypadek, czy wszystkie trzy lubicie podobne kolory :) A grzybiarka bardzo stylowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne miejsce , super spędzony czas :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne zdjecia zatem o wypad nie ma co pytac bez watpienia był fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, babski wypad za miasto :))) zdjęcia piekne :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. I Ja bym spakowała się i wyjechała do Ursyna Cioci na wieś :D W zeszłym roku Linka była za mała na tak długie wyprawy, a w tym....może jeszcze się uda ;)
    Babski weekend - i Ja bym się tak zrelaksowała jak Wy:D
    Sami wygląda "kwitnąco"!:)

    Liczę, że nie będzie padać i słońce nawet nam przyświeci ;)

    A ja piekę cisto marchewkowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nina.. polecam baardzo babski weekend :)
      widzimy sie jutro :D)

      Usuń
  11. Ale wam zazdroszczę mi też by się przydał taki wypad ,pozdrawiam goraco Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zycze baardzo takiego wyjazdu :)

      Usuń
  12. uwielbiam takie miejsca! zazdroszczę tego wyjazdu

    OdpowiedzUsuń
  13. Iza można tak godzinami ... wracać i gapić się ... i jeszcze raz ... fantastyczny czas !!!
    Twoje zdjęcia - BAJKA !!!!!
    Rozkosz dla duszy i oczu !!!
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga dziekuje :) wracaj i patrz ile chcesz :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. hahah nie ma co gratulować, ale dziekuje :)

      Usuń
  15. ech, jak ja lubie taki relaks! zwłaszcza w babskim gronie:) piękna okolica, piękna pogoda i piekne foty. No i te grzyby wprost obłędne. Zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki relkas jest energetyzujący :) da sie lubić :)

      Usuń
  16. Przyjacielski wypad a ile zdjęć do oglądania ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo zdjec jest od groma .. tu sie mocno ograniczyłam ;)

      Usuń
  17. na takie piękne miejsce i takie wyjątkowe dni warto było tak długo poczekać.
    Jak najwięcej tak fajnych spacerowych niedziel życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny post.. piękne wesołe dziewczyny...
    ach.... miło tak spędzić czas...do tego w tak uroczym miejscu♥
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :)
      i pozdrawiam również :)

      Usuń
  19. jej! jakie sielskie klimaty, pięknie tam! film by można tam nakręcić!
    pozazdrościć Wam dziewczyny ;)) super relacja zdjęciowa!
    ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj piekne kadry filmowe byłby tam. masz racje :)

      Usuń
  20. aa i ten kot o magicznych oczach, każde inne wo ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. cudne te Twoje zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystkie takie stylowe jesteście, ja mieszkam na wsi i pewnie dlatego tak stylowo nigdy nie wyglądam, raczej jak łachmyta :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh.. na 3 dni to mozna stylowo.. pozniej juz sie nie chce.. wiem jak u mamy jestem dłuzej ;)

      Usuń
  23. rewelacyjne miejsce ! pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko fajne , ale kocurrrry najlepsze !!!!!!!!!!!!!!!
    A mogę zapytać skąd te cudne niebieściutkie kubeczki ????? Przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kocury boskie :) zgadzam się.. a kubeczki nie wiem skąd. juz tam były :D ale i mnie sie podobają :D

      Usuń
  25. ale cudne zdjęcia! widze , że grzybobranie się udało:) super kochana:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziwo .. mimo popoludniowej godziny udalo sie bardzo :D

      Usuń
  26. Piekne fotki. To jakas zaczarowana kraina... magia i serce bija ze zdjec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki :) takich krain w Polsce jest jeszcze duzo :D

      Usuń
  27. Zdjęcia byłyby śliczne ale za bardzo uwydatniłaś kolory przez co są zepsute, mniej je podciągaj a będą super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej , dzieki za komentarz. nie podciagam specjalnie kolorów. Mam aparat który pieknie te kolory odzwierciedla . dlatego kocham pentaksa. Przy obróbce owszem wskakują na ciut wyzsze tony. Ale ja tak lubie. taki moj styl od lat. to do mnie pasuje.. bo ja jestem taka kontrastowa :) Sa osoby które robią zdjecia totalnie mdłe.. zamglone i wyprane z kolorów. taki mają styl.. ja mam taki :D

      Usuń
  28. Hej, wspaniała wyprawa, my byliśmy jakiś czas temu naszą rodziną w lesie, w Dolinie Charlotty i nacieszyłam oczy polami jagód, wrzosów, grzybów zebraliśmy niewiele, głównie kurki, niestety mimo ochronnego ubrania, przytargaliśmy ze sobą kleszcze. Teraz mój mąż był w delegacji i w czasie postoju za potrzebą, zatrzymał się w lasku a tam poletka prawdziwków, grzybobranie trwało 3 minuty a uzbierał pokaźną liczbę :-). Wczoraj udusiłam je na masełku, ze śmietanką, pycha a jaki zapach...Zdjęcia urocze, wasze grzyby jak malowane, jak z książki z baśniami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Modelki i te słodziaki na 4 nogach bajkowe!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)