2013-11-07

kolorowe ołówki DIY

Dziś kolejne DIY .Ostatnio głowa pęka od pomysłów, a czasu na zrealizowanie ich nie tyle ile bym chciała. Wszystkie spisuje ,coby nie uleciały w niebyt niepamięci ;)  Dziś odhaczam jeden pomysł z listy ;) Pomysł prosty , szybki w realizacji, ale jakże efektowny :) ( przynajmniej moim zdaniem ;p ) 
Ja, tak jak i większość z Was, uwielbiam otaczać się pięknymi rzeczami ( ludźmi o pięknych duszach też :D, ale ich się nie da  DIY ;)  ) . Od jakiegoś czasu chodziły za mną ołówki, które  mogłabym postawić na biurku i ładnie by tam wyglądały i pasowały do reszty pokoju :D Szukałam ich trochę w sklepach, ale nic zadowalającego mnie nie znalazłam. I tu z pomocą przyszła mi niezawodna whasi tape :D Bez trudu dobrałam sobie kolory i wzory jakie mi się podobają  :)  kupiłam drewniane , neutralne ołówki .. i do dzieła! :)






całe DIY jest tak proste ,że mieści się w tych 4 złożonych ze sobą zdjęciach . Nawet słowa niepotrzebne ! :) 


a taki jest efekt moich działań :D 





Zachęciłam Was do zrobienia takich ołówków ? to może być też ciekawy prezent  na Mikołajki , jak myślicie ? :)
inny pomysł na wykorzystanie whasi tape , znajdziecie u mnie tu

lista miejsc gdzie zakupiłam rzeczy, które są na zdjęciach , dla ciekawych i potrzebujących  :
1. whasi tape, nożyczki 
2. ołówki  
3. koszyk
4.wstążka "hand made"

Dla tych , którzy są ciekawi jak nam poszło w TV  ( o czym wspominałam w ostatnim poście) podaję linka do fragmentu programu z nami  :)  miłego oglądania


do kolejnego posta
Iza 

57 komentarzy:

  1. fajne, proste i przyjemne !!!
    Filmik oglądałam, świetna z Was rodzinka. Miło było na Was popatrzeć i posłuchać.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i dziękujemy :)
      pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. Efekt wow!!! Ja ostatnio przemalowałam wszystkie ołówki na biało, ale teraz juz wiem, na co wykorzystam moja kolekcję washi:-) Dzieki za super inspiracje!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę sie ,że zainspirowałam :)

      Usuń
  3. Ołówki super :), ale moją uwagę zwróciły przepiękne nożyczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nina, podałam linki do sklepów. Nozyczki nie są dorgie :)

      Usuń
    2. Jesteś zła Kobietą!;) Weszłam sprawdzić ile kosztują nożyczki, a już wypatrzyłam 3 inne rzeczy :P

      Usuń
    3. ehh no wiem, wiem.. ja tez juz mam tam liste nowych zakupów ułożoną ;) i jeszcze nad małym nozyczkami sie zastanawiam :D

      Usuń
  4. O ! I takie ołówki powinny być do kupienia w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawde fajny pomysł!:) Moze zrobie cos takiego na biurko syna...?
    Twój mąz ma bardzo piekny głos i razem jesteście cudną rodzinką :) A synek na smyczy wymiata !!:)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz jest taki wybór whasi tape ze napewno jakies meskie wzory sie znajdą :)
      dziekuje w imieniu meza i swoim :) smycz i syn robili furura przed i poza kamerą ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Buzia aż sama się śmieje do nich, cudasne !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie dlatego sobie je zrobiłam :D

      Usuń
  7. Ale super! I to projekt na kilka minut, na pewno spróbuję. Muszę tylko gdzieś takie ołówki znaleźć i trochę taśm sobie dokupić. A co do filmiku to Yosi ukradł wam show :D Całkiem jakbym mojego Kubusia widziała ;) Z tym, że on na widok psa zagłuszył by wszystkich swoimi radosnymi okrzykami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gu , Yosi ukradł szoł przed i poza kamerą.. ;) a do psa tam krzyczał Hau hau .. ale nie było słychac ;)

      Usuń
  8. ołóweczki wyszły pięknie :) no i Rodzinka Wasza - super !!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaaaaaaaa Iza kochana po pierwsze gratuluję Was razem w tv! super:))))))))))
    ale ten Twój mąż ładnie śpiewa...:)))))))))))
    szczęściara!

    no i diy bombowe:)))
    a co do plecaka to uwielbiam takie rozwiązanie! moi znajomi też mają taki plecaczek:)))
    buziaków moc nasz gwiazdo:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania :) dziekuje .. troche musiałam na to szczecie co mi tak spiewa zapracowac ( i nie mówie to o finansach ;) )
      a plecaczek to jest strzał w 10 i kazdemu rodzicowi co ma małe dziecko polecam to rozwiazanie :)
      a gwiazdami byli moi panowie ;)
      buziaki

      Usuń
  10. Dzieki za linka do filmiku. Zaraz obejrze bo niestety ostatnio z domu mnie wywyiało i nie widzialam Was w TV.
    Ołówki wyglądają super!! Tylko co ze struganiem???Bo chyba z tą taśmą to ciężko będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze strugania nie probowałam ale wydaje mi sie ze nie powinno byc porblemu , bo whasi tape sa z dosc delikatengo papieru i powinny sie ciąc dobrze :) gdyby to była plastikowa tasma to miałabym watpliwosci

      Usuń
  11. Oglądaliście, oglądaliście. "Dziecko na smyczy" jeszcze bardziej rozkoszne niż na zdjęciach. A pomysł na ołówki pewnie wykorzystam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne te ołóweczki :) ja też obklejam co się da - ostatnio różne zeszyty i notatniki, ale gdyby tak jeszcze ołóweczek, mieć do kompletu... kto wie, kto wie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. whasi tape uzaleznia ;) ciągle mysle co jeszcze mogłabym obkleic ;)

      Usuń
  13. super te ołówki! ;d na początku myślałam, że będziesz je owijać na okrętkę,a tu nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz ze tez tak na poczatku myslałam ,ze tak własnei zrobię? a potem pomyslałam ze w ten sposób i łatwiej i szybciej :)

      Usuń
  14. obejrzałam. szczęściara z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny pomysł :D aż sobie podkradnę jak tylko znajdę takie ołówki u siebie :)
    u mnie niestety filmik się nie odtwarza ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podkradaj podkradaj :) po to pokazałam :)

      Usuń
    2. :) tylko taśmy muszę dokupić :) bo mam tylko kropeczkową

      Usuń
  16. bardzo ciekawe rozwiązanie ;o) może teraz czas na kredki ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pomysł, chyba zgapię jak już dotrą do mnie whasi tape ;)
    A na taki koszyczek to choruję i to bardzo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez chorowałam na ten koszyczek i w koncu sobie prezent zrobiłam :D

      Usuń
  18. Piękne, szkoda że te taśmy są w takich wysokich cenach. 10 albo i 19zł za taśmę to zdecydowanie wygórowana cena:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle ze na jedną lub 2 mozna sobie pozwolic . ich wcale tak mało nie ma w takim opakowaniu. ja kupiłam kilka i mam juz je ponad rok .. a co jakis czas cos nimi obklejam :)

      Usuń
  19. świetny pomysł. urocza dekoracja. dopiero na blogach odkryłam wszelkie tasiemki. uczę się ich powoli. inaczej obkleję cały dom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja je odkryłam prawie 2 lata temu .. ale nadal sie powstrzymuje od obklejenia wszystkiego ;)

      Usuń
  20. Czasem najprostsze pomysły są najbardziej efektowne :) Kapitalny pomysł i przepiękne zdjęcia! Pozdrawiam, Ania (kreatywnyslub.com)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ołówki tak samo zrobione, tylko moje są w czerni - http://kokonlilli.blogspot.com/2013/08/oowkowy-diy.html - Te kolorowe są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że masz tyle pomysłów i dzielisz się nimi z nami:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że obie kombinujemy z taśmami Washi tape:)
    Nieograniczone są pomysły na jej wykorzystanie. Ołówki świetnie wyszły, nie pomyślałabym o tym;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny ołóweczek :-) Muszę sie w końcu skusić na te taśmy ;-)
    Gratuluje udanego występu w tv - kolejnego! ;-) Najlepszy był mały Y. !!!!! Usmiałam się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Izo,bardzo fajny pomysł z oklejaniem.
    Ołówki wyglądają rewelacyjnie.....aż powiedziałabym.....szkoda ich używać :-)))
    Ściskam synka:-) Ciebie również:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Iza- zaglądam od dłuższego czasu na Twój blog, ale... nie pisałam komentarzy(chociaż mam Cię w ulubionych:). Dzisiaj muszę napisać.... Obejrzałam program tv i nie zawiodłam się. Tworzycie fajniutką, ciepłą rodzinę. Teraz czytając Twoje posty będę czuła, że Was znam i każdy wpis będę odbierała jeszcze bardziej osobiście.
    Pozdrawiam Was serdecznie.
    Ps. Ołówki ozdobię wg Twojego pomysłu :0

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podoba ten pomysł, spróbuję zrobić dla córki na prezent :) świetny kurs - słowa rzeczywiście zbędne :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. jejjj super pomysł! uwielbiam takie kolorowe wstazki a kolorowe ołowki to by było coś!!!
    Pozdrawiam:)))))

    OdpowiedzUsuń
  29. Super pomysł na prezent :) Na pewno kiedyś z niego skorzystam :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)