2014-02-14

Święto Miłości

a nie dzień zakochanych.. tak właśnie od jakiegoś czasu obchodzę 14 lutego . Dlaczego tak ?  W zeszłym roku dokładnie wytłumaczyłam to o TU ;) Dlatego dziś Wszystkim tu zaglądającym życzę DUŻO MIŁOŚCI , z każdej strony ;)  i życzenia obejmują cały rok ! ;)   Tradycyjnie trochę kadrów z sercem będzie, bo jak miłość to i serce musi być! 










a jeśli chodzi o miłość partnerską  , to poniższe zdjęcie ma dużo dla mnie z nią wspólnego .. a dlaczego ?? bo odkąd jestem z dużym Y.. codziennie rano mam kawę do łóżka pomimo iż mąż mój nie musi wstawać przede mną  ;)  






Zostawiam Was w tym miłosnym nastroju  i do zobaczenia na wiosnę  :) Nie zapomnijcie o mnie :D



ściskam
Iza 

21 komentarzy:

  1. Ale śliczne ja też bym chciała kawę do łóżka ,życzę udanego urlopu i czekam na zdjęcia ,pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha ja też mam codziennie kawę do łóżka, bo w przeciwieństwie do meża rannymm ptaszkiem nie jestem :P Miłości i udanego wyjazdu raz jeszcze! Nie zapomnimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Iza, fantastycznych wrażeń życzę! i dużo kubańskiej miłości ;) Baw się dobrze i czekam na fotki

    OdpowiedzUsuń
  4. Iza cudowne zdjęcia i mega pozytywny post! cholernie mi się podoba to co napisałaś o kawie:)
    wspaniałego wyjazdu, niech wiatr Was poniesie! rób cudne zdjęcia i rozkoszuj się tymi dniami, które przed Wami:)
    mam nadzieję, że wszystko udało się załatwić i mąż wraca z Wami:)
    buziaki, do szybkiego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah taki mąż... mój w ramach poranka zabiera mi kołdrę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne zdjecia. Zawsze tu wpadam po zastrzyk energii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Iza cudownie pokazujesz codzienność .... oj Szczęściara z Ciebie :)
    Wspaniałych wakacji !!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. I znow udalo Ci sie mnie rozweselic, pozytywniej nastawic. Wielkie dzieki!
    Tobie zycze tej kawy do lozka do poznej starosci, niech Wasza milosc trwa i przybiera rozne piekne barwy.
    Zycze Wam rowniez wspanialego pobytu na Kubie, pelnego wrazen i kolorow. Przede wszystkim jednak wypoczynku i naladwania baterii. O Was nie da sie zapomniec, wiec sie nie martw, tylko uwieczniaj nam ten czas, tam z rodzina, najlepiej jak potrafisz. Czekam na obrazy widziane Twoimi oczami.

    Pozdrowienia,
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałej wyprawy!!!!! Oczki chrońcie od słońca!!!!! Serduszkowo pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie radosne fotki!!
    czekam z niecierpliwością na wasz powrót.
    bawcie się dobrze!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, nastrojowy i bardzo apetyczny ten miłosny post! Masz Dziewczyno talent, piękne aranżacje i fantastyczne zdjęcia! Sama nie wiem, który kadr podoba mi się najbardziej. Skąd Ty bierzesz tyle światła? :-) I skąd ta cudna biała kawiarka z czerwoną rączką, skąd? :-) Mężu na medal Pozdrawiam ciepło i życzę nastrojowego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cudowności. Sliczny zaparzacz do kawy i te białe filiżanki. Cukiereczki cudowne. Ach jak pięknie u Ciebie.
    Pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcie , Szczęśliwej podróży , pięknych wrażeń , mega wypoczynku i samych cudowności :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Mhmm masz moje ukochane filiżanki z serduszkami :) udało mi się je w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Izuś zapraszam na mój blog , a potem już czekam tylko na mail i Twoje dane :)))) Pozdrowionka ..

    OdpowiedzUsuń
  16. Ponieważ miło mi się spędza u Ciebie czas, nominowałam Cię u siebie do Liebster Blog Award (http://marta-nefertari.blogspot.com/2014/02/nominacja-do-liebster-blog-award.html). Zapraszam do zabawy i dziękuję za inspirowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o kurcze, piękne te ozdóbki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pyszne amorowe słodkości. Cudne obrazki :)
    http://mysweetdreaminghome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)