2014-04-07

co było ..

jak mnie nie było .. :)  Wiem,że czekacie na post ze zdjęciami z Kuby. I jest już bliżej niż dalej do opublikowania jednego z wielu ;)  Od paru dni w końcu cieszę się nowym komputerem i monitorem. Inna jakość pracy :) Tak się niestety złożyło,że jak czekałam na niego prawie 2 tygodnie to miałam więcej wolnego czasu, który mogłabym wykorzystać na postprodukcję zdjęć.. a jak już go mam, to mam sporo innych rzeczy do zrobienia.. Tak to już jest w życiu ;)     
Chciałam Wam trochę umilić czekanie na kolejnego posta i wstawić trochę zdjęć, które się ukazały w internecie, jak mnie nie było. Czyli zdjęcia końcowe do projektów DIY dla Ikea. W trakcie mojego urlopu na stronie IKEA pojawiły się 3 artykuły DIY które wcześniej przygotowałam. Nie wszyscy tam zaglądacie więc dziś Wam pokażę zdjęcia efektów końcowych tych artykułów. Część z tych zdjęć w ogóle się nie ukazała, bo tak się  "rozpasałam" ze zdjęciami, że było ich za dużo ;)  



DIY - poszewki na poduszki 

Jak widzicie , moja sypialnia na krótki moment przeszła kolorystyczną metamorfozę ;)







Pastelowo było mi bardzo przy tej sesji.. bezy też mi wyszły pastelowo ,z czego się bardzo cieszyłam ;)  













jedna z moich ulubionych sesji dla IKEA.. tu najbardziej poszalałam ze zdjęciami :)  


























I jak Wam się podoba ?  W ostatni weekend też robiłam i fotografowałam kolejne DIY , mam nadzieje,że gdy się ukażą przypadną Wam do gustu :)  A w tym tygodniu szykuję już tylko coś specjalnie na coloresdemialma :)  i będzie świątecznie -Wielkanocnie :)   
Iza 



33 komentarze:

  1. Pięknie! W sypialni zrobiło się tak świeżo, bardzo wiosennie dzięki tym kolorom. Podoba mi się ta zmiana, nawet chwilowa ;)
    Skąd są te butelki z pomarańczowym napojem?

    Ściakam i cieszę się, że wróciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dlatego tak lubie białą bazę.. jak mi sie znudza moje kolor ( ale to pewnie jeszcze długo nie ;) ) to wystarczy pare drobnych zmian i inne wnętrze :)
      co do butelek to wazony z Ikea ;) a napoj to multiwitamina sok ;) jedną z idei tego wpisu dla Ikea było pokazanie wykorzstania przedpmiotów w innym celu niż jest im przeznaczony ;)

      Usuń
  2. głowa pełna kolorowych pomysłów :)) jak zwykle :) pozdrowionka !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Izo,
    chętne bym się wprosiła do Ciebie na takie party :-)
    Cudowne zdjęcia i te kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to party było tylko na potrzeby zdjec.. ale juz niedługo szykuje mi sie party urodzinowe syna ;)

      Usuń
  4. Kolorowy zawrót głowy:)
    Pięknie i radosnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Preciosas fotografías, Izabella, aunque echo un poquito de menos el rojo (casi no reconozco tu casa jajaja).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jajaja ;) ahora se ve.. que yo conozco otros colores no solo el rojo , azul y blanco ;))

      Usuń
  6. Boskie! Po prostu...kolorowo i pięknie! Aż może zakręcić się w głowie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie, żółty kolor to u Ciebie nowość.
    Świetne te zdjęcia, chyba piszę to za każdym razem, ale są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do zółtego mam labilne dość uczucia.. ale mysle z w moim domu raczej nie zagosci ;)

      Usuń
  8. I just wanted you to know that I featured your colorful and lovely blog today! Here is the link...http://colormydecor.blogspot.com/2014/04/coloresdemialma.html
    Brenda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Brenda it's very nice to see it on your blog :)

      Usuń
  9. No, no! Powiem Ci, jest moooc. Myślałam, że zdjęcia powstały po powrocie z Kuby, a czytam, że powstały przed. Widać kubańskie wpływy działają zawsze bez względu na jakim jesteś kontynencie ;)
    Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh wiesz kubanskei wpływ to ja chyba miałam jeszcze zanim na Kubę pierwszy raz wyjechałam ;) kolory uwielbiam i juz :)

      Usuń
  10. Zdjęcia są obłędne! Nie mogę się napatrzeć:)
    Pozdrawiam
    T.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, kołorowo i radośnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. hej Iza! jej... jak pięknie:)))))))) każda z sesji wyjątkowa i każda inna :) serdecznie gratuluję takiego projektu i to jeszcze dla takiej marki! :)))
    imprezka najlepsza :))) full kolor - to lubię o tej porze roku:)
    z niecierpliwością czekam na relację z Kuby! :)))
    wspaniałego dnia, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania :) imprezka sprawiła mi jak do tej pory najwiecej radosci w przygotowywaniu i foceniu :)
      Nad zdjeciami z Kuby pracuję i niedługo juz cos pokazę :)

      Usuń
  13. Uwielbiam Twoje zdjęcia !!! Są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie mi się podoba ten Twój błękitny emaliowany dzbanuszek, cudny! W ogóle sesja do przyjęcia dla dzieci jest rewelacyjna :) Aż mi się zachciało wprowadzić żywych kolorów w swoim mieszkaniu.
    Pozdrawiam ciepło,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki.. dzbanuszek to zeszłoroczne polowania na emalie :)

      Usuń
  15. super !!! te kolory...ach - pięknie - pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko cudowne... emaliowany dzbanek (czy to Olkusz???), a przyjęcie dla dzieci genialne! Niedługo mojego syna urodziny, więc mam skąd czerpać inspiracje!
    Pozdrawiam!
    Ps. Co dodałaś do bezy ze jest tak pięknie różowa????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzbanek to olkusz, a do bez dodałam barwnik spożywczy ale wiem ,ze sok z buraka tez mozna dodac :)

      Usuń
  17. Iza co za multicolor ... tyle pozytywnej energii i pomysłów na zmiany moc !!!
    SUPER !!!
    Te kubraczki -urocze :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga , dzieki :) Kubraczki to wynik tego ze na drutach nie potrafie ;p

      Usuń
  18. Pięknie i bardzo kolorowo u Pani! Chyba jest Pani bardzo pogodną i energiczną osobą :). Świetne DYI, zawsze oczekuję z niecierpliwością na nowe pomysły, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo :) a co do energii.. bez niej nie udałoby mi sie robić az tyle na raz ;))

      Usuń
  19. Pięknie! Pozwoliliśmy sobie wspomnieć o Pani tutaj: http://domek-z-cynamonu.blogspot.com/2014/04/filizankowe-kubraczki.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)