2014-04-19

Wielkanoc w kolorze blue

W tym roku myślałam ,że Święta w kwestii ozdób będą bardzo skromne.Brakowało mi i czasu i siły. Wcześniej wymyśliłam sobie ze chciałabym je mieć w różnych odcieniach blue. Już poddałam się myśli ,że nic z tego. Będąc w piątek na zakupach kupiłam jednak parę przepiórczych jaj  i kilka styropianowych w odcieniach blue . W domu miałam już zwykłe jaja i kilka białych , które zostały mi z sesji dla Ikea .  Po drodze ze straganu zgranęłam pęk białych tulipanów, bazi i bukszpanu... i moje Święta szybko zyskały dekorację :)  a ja mogę zająć się już innymi rzeczami :)  Mogę Wam na przykład złożyć życzenia :) 

WESOŁYCH , RODZINNYCH , SŁONECZNYCH i ODROBINĘ LENIWYCH 
ŚWIĄT WIELKANOCNYCH WAM ŻYCZĘ 

Moim dekoracjami też się z Wami podzielę a jeszcze w te Święta pokażę Wam mój świąteczny stół w kolorze blue. Zdjęcia z Kuby czekają już na Was i po świętach ruszam z cyklem karaibskim :) 





















ps. ile z Was stawiało na to,że moje święta będą niebiesko-czerwone ? ;)

WESOŁYCH  ŚWIĄT 
Iza 

25 komentarzy:

  1. Przepięknie :) Wesołych Świąt Izo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego na Święta! :)
    Pięknie masz w domu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Iza pięknie !!!
    Wspaniałego świątecznego czasu dla Was :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt Iza :) piękne dekoracje i zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt niech będą równie piękne jak te dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt! Piękny ten blue na jajkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiekne stawialam ze wlasnie beda czerwono blue i takich swiat Ci Wam zycze kolorowych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj i mnie wciąż ciągnie do blue :)) śliczne dekoracje.
    Radosnych Świat Izo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego! Święta w kolorze blue podobają mi się :)
    marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Iza, Wesołych Świąt!
    ps. Ale kolorowo! Ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze cudownie u Ciebie! Twoje Święta w kolorze blu zdecydowanie do mnie przemawiają :) Wspaniałych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepieknie!
    Zycze wesolych swiat.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie prezentują się jajka blue :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Baaaaaaardzo mi się podoba ten pomysł na "blu". To mój ukochany kolor!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem przekonana,że teraz świętujecie w odcieniach red and blue :):):)
    I oby z taką radością i otymizmem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie jajeczkom w kolorze blue :) Śliczne dekoracje i ujęcia!
    Dla Ciebie również życzę miłego, rodzinnego, słonecznego świątecznego czasu! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego Iza, nie tylko na Święta
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  18. Mokrego dyngusa :)! Fajne pomysły i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)