2014-05-31

gdy na wazon miejsca brak..

..a goździki się przerzedzają ;)  Dziwny tytuł ? ;) takie małe DIY bez krok po kroku tylko z efektem końcowym pokażę. Wynikło z potrzeby chwili :)  Wielkie bukiet goździków juz  powoli kończył swój żywot, ale jeszcze kilka gałązek żal było wyrzucać. Na ich miejsce miałam już nowy bukiet, więc trzeba było coś wykombinować. Brakowało mi kwiatów w sypialni, ale  miejsca na nie też mi brakowało ;)  Przypomniałam sobie, że mam butelkowe wazony z Ikea , które używałam do jednego z DIY dla nich.  Przypomniałam sobie też wiele pięknych zdjęć z ogrodów i altanek gdzie w słoikach wisiały kwiaty :)  Mając takie butelki i długi piekny biały wieszak z dużą iloscią haczyków na przeciwko łóżka nie mogłam tego inaczej wykorzystać :)  
Jak wspominałam nie pokaże krok po kroku jak to zrobić, bo to banalnie proste i napewno wiecie jak :) 
Pokaże Wam efekt i zaskoczę jedną rzeczą... kolorami ;p  Chwilowo do sypialni wkradło mi się odrobiny żółci i różu. a co, raz się żyje ! :D  






















Żeby nie było,że zapomniałam o moich kolorach.W salonie stoi bardziej "mój" bukiet ;)  tylko niebieskich goździków jeszcze nie widziałam ;) trzebaby na chabry zapolować ;)  




Jak by się ktoś zastanawiał skąd moja miłość do goździkówi i od kiedy ona,  to TUTAJ jest kilka słów wyjaśnienia ;)  

Iza 

15 komentarzy:

  1. Fantastyczny ten twój pomysł. Pięknie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczne kompozycje ,buziaki Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne, urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście zaskoczenie z tymi INNYMI kolorami ;) Wygląda super. Prosty pomysł, a bardzo efektowny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonale sobie radzisz z kolorami więc i te dwa nowe wpasujesz po mistrzowsku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Izuniu, aż w głowie mi sie zakręciło od ilości tych pięknych, kolorowych zdjęć...:) Pomysł super, za ,mną chodzi też już od dawna. Gożdziki są przeurocze !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też je lubię i lubię w takiej formie prezentować kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się prezentują! Proste a jakie efektowne! Goździki uwielbiam za ich fakturę, kolory, są niezwykle fotogeniczne i pięknie ozdabiają domowe kąty :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. najprostsze dekoracje są zawsze najpiękniejsze. Świetnie wyglądają te wiszące kwiaty.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to wygląda :) Goździki też uwielbiam! Szczególnie za to, że tak długo stoją w wazonie ;)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie :)
    też lubię goździki ... teraz mam wysyp tych skalnych, pachną obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)