2014-05-11

szybka metamorfoza stołka - DIY

Cicho tu umnie, bo jak wspominałam na fan page , moj nowy komputer miał usterkę i czekam na nowy dysk z reklamacji, a niestety to trwa. Zdjeć z Kuby nie mogę poddać postpordukcji :( Aktualnie pracuje na laptopie meża i nie bardzo wiem jakie ma przekłamania kolorystyczne :/ Jednak ta cisza tutaj kuje mnie w oczy ;) i musiałam coś zmajstrować :)  Tak sie złożyło ,że ostatni tydzień mieliśmy z mężem tylko dla siebie i udało nam sie wyjechać na parę dni do Poznania do znajomych. Spedziliśmy super 3 dni :) Przygotuje też dla Was post z naszych spacerów po Poznaniu ;)  ale to też jak odzyskam komputer :)  
Wczoraj po południu wróciliśmy z wojaży.. usiadłam na moment do komputera.. i stwierdziłam ,że jednak muszę  zrobić coś bardziej kreatywnego bo od tygodnia nic nie zrobiłam  i zabrałam sie za jeden dość popularny stołek  ;) 
Stołek jest z nami od 3 lat i dużo przeszedł . Na samym poczatku pomalowałam go białą lakiero-bejcą. Z czasem stwierdziłam,ze chyba wolałabym żeby był albo biały, albo kolorowy. Niestety nie bardzo mogłam sie zdecydować i stołek tak dalej funkcjonuje w pierwotnej odsłonie.  Wczoraj przypomniałam sobie,ze jakis czas temu zakupiłam duże taśmy typu washi tape. Są idealne do szybkiej metamorfozy :)  W zestawie były 3 kolory w tym dwa "moje" . Początkowo miałam wykorzystać oba naraz, ale pomyślałam,że czerwony będzie idealną zmianą na zimę ;)  . Dlatego moj stołek w wersji letniej ma 2 niebieskie schodki :)  

A teraz po długim wstępie pokażę Wam co i jak :)


zdjęcie "przed" w dość nie typowym miejscu, ale już mi się światło dzienne kończyło w domu i tam go mam najwiecej ;)  


tego typu taśmy washi tape w wersji max kupiłam kiedyś w tichbo,przeleżały kilka miesięcy aż mnie natchneło do ich użycia ;) Czerwoną użyję na jesień i zimę  :)  


Obklejenie stopni stołka zajmuje około 10 min  :) Oczywiście przed obklejeniem trzeba oczyścić, odtłuścić i wysuszyć stopnie,żeby wszystko się dobrze trzymało.  Jest to naprawdę prosta i szybka metamorfoza i jak nam się jednak nie spodoba, można szybko wrócić do stanu poprzedniego  :D 


a tak wygląda efekt końcowy 



Stołek dziś nie był oszczędzany  i taśma nadal się trzyma :)  ciekawa jestem czy z wąską washi tape też miałoby to taką samą trwałość. Może ktoś wypróbuje i da znać? :D  

Postaram się jeszcze w tym tygodniu pojawić sie z kolejnym postem z serii DIY , a gdy tylko odzyskam sprzęt  relacji z Kuby będzie ciąg dalszy :)  

Iza 

32 komentarze:

  1. Iza bardzo fajny ten Twój stołek! taki funkcjonalny się wydaje! stołek i drabinka 2 w 1 ;)
    nawet dzisiaj o czymś takim myśleliśmy podczas malowania:)))
    pozdrawiam ciepło i życzę, aby komputer szybko do Ciebie wrócił

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, to stołek z Ikea.. jest jeszcze jeden ciut wyższy składany bardzo fajny tam :) polecam bo bardzo praktyczne to urzadzenie :D a co do zyczen co do komputera to dzieki :D strasznie za nim tesknię ;)

      Usuń
  2. Jaki cukierkowy :) no i szybko można sobie zmienić wystrój ;)
    Dobrego tygodnia Iza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha a wiesz ze nie odebrałam go cukierkowo zupełnie ? moze dlatego ze na zywo ma chyba łagodniejszy odcien :) Dobrego tygonia i tobie Olga :)

      Usuń
  3. ten stołek jest na mojej liście must have !!!!! a teraz to już w ogóle jestem nim zachwycona !!!!taśmy świetne Tchibo daje radę !!!pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahha, u nas to jeden z pierwszych nowych mebli w domu był ten stołek ;) zastanawiałam sie jeszcze nad tym wyższym skałdanym :D

      Usuń
  4. Ale super energetyczny kolor, pięknie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzienki Anka :) tasmy mozna zastąpic farbą jakby co ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajny pomysl z tym stolkiem:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w podobny sposób zakryłam brzydką ramę od lustra. ;)
    Ale na stołku to się dużo ładniej prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo też mam te taśmy i mieszkam w Poznaniu ;) tylko stolika nie mam a szkoda bo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ on piękny! Od razu zapragnęłam mieć podobny, oczywiście w turkusie

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie takie pomysły!jest Extra!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda świetnie! Super jest to, że możesz łatwo zmienić wygląd stołka :)
    Pozdrawiam serdecznie i czekam niecierpliwie na kolejne DIY :)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł,a jaki efekt rewelacja,pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny pomysł, pięknie wygląda! Ależ się cieszę, że tu trafiłam:) Pozdrawiam ciepło.

    http://my-homeonthehill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam, że są takie fajne szerokie washi tape. Ja jakiś czas temu pomalowałam nasz stołek właśnie na taki kolor jak Twoja taśma :) Tylko groszków nie ma. A z taśmą super sprawa, bo faktycznie można szybko zmienić mu wersję kolorystyczną (a to lubimy, no nie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) lubimy zmieniac i jeszcze zeby bylo szybkoi łatwo :D

      Usuń
  15. Jak zwykle zaprezentowałaś piękny, prosty i przyjemny sposób na zmiany wnętrza.
    Super :)
    ps. wczoraj natknęłam się na zdjęcie wykonane przez Ciebie ( w wersji podkładki korkowej) w pewnym sklepiku w Wiedniu. Wiedziałaś, że można je tam kupić ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) wiem ze mozna kupic pare zeczy z moimi zdjeciami bo You Art Me z którym wspołpracuje ma teras ekspansje europejska ;) wiec konkretnych sklepów nie znam ale wiem ze mozna :D dzieki za cynk :D

      Usuń
  16. Mam taki stołeczek, kupiłam w Ikei i jeszcze nie rozpakowałam :) Nie miałam pomysłu na pomalowanie go...myślałam o bieli, ale teraz chyba dodam coś jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny efekt, aż ciekawe, że się nie odkleja przy częstym użytkowaniu. Moje washi jakieś kiepskie, bo odchodzą i to dość szybko...

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do mnie!
    Póki co jeszcze się rozwijam, ale mam nadzieję, że będzie coraz lepiej :)

    www.paczekwkuchni.blogspot.com

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ekstra!!!! tak niewiele trzeba...a efekt olbrzymi!;)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  20. Super:)Iza powiedz skąd ta biała przegrodowa komórka :) pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
  21. Aga z minty house ale tam jej nie ma. to przegródki z Ib laursen sa sklepy w internecie które maja ja w swojej ofercie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)