2014-06-01

DZIEŃ DZIECKA

juhuuuu!!! :D  małe pytanko .. celebrujecie  jako własne święto.. czy już robicie wszystko ,żeby ten dzień był pięknym świętem kogoś innego ? :)  Ja zorientowałam się wczoraj po rozmowie z mamą, która się pytała co bym chciała na dzień dziecka, że zapomniałam ,że to święto jest i dla mnie ;))  Skupiłam się na tym,że to dzień Yosiego :)  I tak w ten dzień cały swój czas poświecam jemu :) Wynika z tego ,że celebrujemy razem  :)   

Z OKAZJI DNIA DZIECKA ŻYCZĘ WAM DUŻO SZALONYCH CHWIL, UŚMIECHU, MAŁYCH I DUŻYCH RADOŚCI,  DUŻO PRZYTULANIA I SŁODKICH CAŁUSÓW OD UKOCHANYCH OSÓB ! CELEBRUJCIE :D W KOŃCU WSZYSCY JESTEŚMY CZYIMIŚ DZIEĆMI ! :D 

i parę kadrów małego Y , który dziś jest panem mojego czasu :D 





zawsze pomaga mamie przy projektach DIY ;)  




z tatą zawsze obczajają najnowe gry na smartofona ;) 


stylówa na młodego farmera ;) 


gitara.. zawsze pod ręką. używana kilka razy dziennie.  


prezent na dzień dziecka dostał w dniu mamy ;)  przyszedł wcześniej i to mama nie mogła się doczekać żeby mu go dać ;) a następnego dnia miałam piękną pobudkę ;)) 




moi panowie do perfekcji opanowali "selfi" ;) 



eleganciki ;) 






uff.. dobrze ,że nie ma więcej pluszaków , bo miejsca brak  ;p 



MIŁEGO DNIA DROGIE DZIECI! :D:D 

Iza  

16 komentarzy:

  1. Śmiało twierdzę, że to najsłodszy chłopiec na świecie! Jak nie doczekacie się co najmniej piątki to będzie to ze szkodą dla ludzkości ;))). Zabawowego dnia dziecka! Ja do zeszłego roku też dostawałam prezenty od mamy, ale teraz spadło to na Ł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anicja, dziekuję.. ale co do piatki.. to przy takiej piatce jak on jeden to nie dorzyłabym 40tki ;p Mam nadzieje,że dzień dziecka był udany :D

      Usuń
  2. Buziaki dla młodzieży :) jakiż on śliczny. A za bębenek masz mamo słuszną karę, ja swoim kupiłam kiedyś perkusję..... szybko stanęła pod śmietnikiem ;-)

    Uściski dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renata, bębenek jest dos wytłumiony.. da sie wytrzymać ;) a dziecko z rana spiewa, gra na gitarze i jednoczesnie na bebenku.. a ze ja mam problemy ze wstawaniem.. to jest lepszy niz budzik ;)

      Usuń
  3. Niezwykłej urody jest bobas :) Jesteśmy mu winne pingwina, ale podczas Waszej nieobecności zostałyśmy z nich "okradzione" przez bachory znajomych. Będziemy musiały nadrobić i coś innego wymyślić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekujemy w imieniu bobasa ;) a ja nie wiem czy cos innego bedzie mogło nadrobic pingiwna ;) no chyba tylko król Julian ;p

      Usuń
  4. uwielbiam takie fotki, na których widać szczęście :) moje szczęście już wyrasta z takiego słodkiego wieku ..właśnie się oburzył dziś za to zdjęcie ,które wkleiłam na bloga :)))))))))
    no a ja uwielbiam takie słodkie jak i Wasze :)))))i NIE MOGŁAM sobie darować ..zwłaszcza dziś !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, bo cudny model!

    OdpowiedzUsuń
  6. Synek jest prześliczny ,buziaki Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia jak zwykle bajer! Mały przystojniak jest przesłodki!;)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze foto - najpiękniejsze. U nas święto oczywiście pod dzieci, ale nie mogę powiedzieć by wycieczka rowerowa, festyn, kino i lody mnie unieszczęśliwiło :-))) Szykujemy jeszcze z rodzicami innych przedszkolaków przedstawienie niespodziankę dla dzieci, ale to trochę później. Za to na dzień mamy zażyczyłam sobie dzień wolny (choć w innym terminie).

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia :) Dwa przystojniaki jak się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie łapiesz te wspaniałe chwile ... można oglądać i oglądać :)
    Do dziś pamiętam jak moje dziewczynki chowały się w wielkim koszu pełnym pluszaków :)))
    pozdrowienia ciepłe ślę :*

    OdpowiedzUsuń
  11. A kiedy to ten maluszek wyrósł na takiego kawalera i przystojniaka?! :))))
    Ja nie wiem jak ten czas może tak szybko uciekać...
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)