2014-06-15

JAK OZDOBIĆ BALONY- DIY

W poście o urodzinach Yosiego wspominałam,że po wielu pytaniach czy sama to robiłam i tamto czy też sama  its ..  padło pytanie czy kropki na balonach też sama robiłam ;) Początkowo pytanie , które mnie totalnie rozłożyło na łopatki, zaskoczyło i rozbawiło..  , następnie było katalizatorem nowego pomysłu DIY.
Bo niby dlaczego nie można by samemu kropki na balonie zrobić ? ! Ba ! nawet może serduszka, a może trójkąciki ??? a może by tak cały napis ?? !! Jasne,że tak :) a jak ? 
Ci z Was którzy zaglądają już od jakiegoś czasu wiedza,że darzę miłością wielką pewne kolorowe rolki... washi tape :) w sumie to na drugie już powinnam mieć tak na imię ;)  i jeśli tylko da się je do czegoś wykorzystać to na pewno to zrobię :)  Tym razem wykorzystałam do ozdobienia balonów :) 

Będą potrzebne : 

* balony
* washi tape
* nożyczki
* ozdobny dziurkacz 
* wstążka 




Sprawa jest prosta. Dmuchamy balon, związujemy i obklejamy taśmą ;) a jak ? Ja wykorzystałam 2 opcje. 
Pierwsza z nich ciut bardziej pracochłonna to wycinanie z taśmy wzorów dziurkaczem. Musimy wybrać tylko taki, którego wzór będzie mieścił się na taśmie . I to co zazwyczaj wyrzucamy do śmieci ( skutek uboczny dziurkowania) tu jest tym czego najbardziej potrzebujemy :) Bo to te wycięte wzory będziemy naklejać na balon :) Sprawdziłam , taśma się nie odkleja . po 2 dniach balon zmniejszył się znacznie a taśma nadal na nim była :) 






Druga opcja jest dużo łatwiejsza  i szybsza. Po prostu wycinamy z taśmy trójkąty i obklejamy :)  A trójkąty najłatwiej zrobić odcinając z taśmy fragment o mniej więcej równych bokach  i tniemy go w poprzek  . W ten sposób mamy 2 trójkaty :)  Proste , nie ?  






Możemy jeszcze obkleić w kwadraciki ( najprościej ;D )  w duże plusy .. możemy tez całe napisy z taśmy tworzyć.. tu tylko wyobraźnia stawia nam granicę :)  



ps. nadal wierzę ,że jestem normalna ;p  


Iza  

21 komentarzy:

  1. Świetny pomysł,buziaki ewa;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł :) Ja pomyślałam o narysowaniu pisakiem tych kropek (i innych wzorków).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedys pisakami ozdobiłam i mi sie rozmazywało :( moze złych użyłam :)

      Usuń
  4. Iza genialne! kurcze już od dawna obiecuję sobie zakup kilku tych taśm i zebrać się nie mogę.. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. W prostocie siła. Pięknie wyglądają:)
    Pozdrawiam
    Karolina z Żyj Kochaj Twórz

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś bardzo normalna!!! A pomysł świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja:-) jak mi ten pomysł nie umknie to w przyszłym roku wykorzystam go na urodzinach chłopców:-) dzięki:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś bardzo normalna, tylko wyjątkowo kreatywna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na prawdę cudowny pomysł:) Nigdy nie widziałam podobnego także plus za nowość. Pozdrawiam

    kopytkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł i wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś bardzo normalna :) Balony są cudne, a ja dopiero teraz zorientowałam się, czyje mieszkanie oglądałam w gazecie. Gratuluję! Jest pięknie, kolorowo, wesoło i niezwykle ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przyjemnie to wyglada - tak niewiele potrzeba a zwykly balonik staje sie swietna dekoracja:) pozdrawiam cieplo Izus:)

    OdpowiedzUsuń
  13. super to wyglada, a takie niby nic :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś zupełnie normalna :) Albo zwariowałyśmy obie, bo nie widzę w tym nic dziwnego:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No lepiej późno, niż wcale... :P Ja u Ciebie pierwszy raz, a tu tak miło :) Zostaję na dłużej, a wieczorem pobuszuję w czeluściach Twojego bloga :) Ściskam! Cottoni P.S. ...a pomysł z balonikami świetny!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)